(Bölüm hatırlatması)
"Jisung..."
"Üzülme Minho sende bilmiyordun."
"Hala inanamıyorum."
"Bende Min bende."
"Jisung ben seni çok seviyorum asla beni terk etme olur mu?"
Minho'nun söyledikleri ile Jisung'ın gözünden mutluluk yaşları dökülmüştü.
"Bende seni seviyorum Lee Know."
************************
Bayan Han ikilinin konuşmasıyla yüzüne bir tebessüm yerleştirdi. Ardından öksürerek sahte bir kızkınlıkla söze atladı.
"Çocuklar bende buradayım..."
İkili Bayan Han'ın söylediği şey ile iki genç kıkırdamış ve Bayan Han'a doğru dönmüştü.
"Seni de seviyoruz sultanım."
"Bende sizi seviyorum yakışıklılarım benim."
Sonunda mutlu aile tablosunda yer alan Minho gerçekten ailesi gibi gördüğü bu iki kişiyle gerçekten aile gibi hissediyordu. Her ne kadar kardeşi Yuna olsa da yurt dışında yaşayan kardeşi ile ne kadar iyi hissedebilirdi ki.
Yuna ailesinin ölümünden sonra amerikalı bir aile tarafından evlatlık alınmıştı. İki kardeş ne kadar şuan farklı ailelerin üyesi olsa da kardeşlik bağları asla kopmamıştı. Yuna boş olduğunda Kore'ye abisinin yanına gelir onunla vakit geçirirdi. Aynı şekilde Minho da kardeşini her sene mutlaka ziyaret ederdi.
Minho her ne kadar Bay Han yani Mingi onu evlatlık alsa da hiçbir zaman onunla gerçek bir aile gibi hissetmemişti. İyiki de o adama bağlanmadım diye düşündü Minho. Her ne kadar ona minnettar olsa da yaptıkları normal değildi. O affetse bile Jisung affetmezdi, Minji anne affedemezdi.
Birkaç saniye süren sarılmanın ardından üçlü birbirinden ayrılmış, yaşlı gözlerle birbirine bakıyorlardı. Bayan Han sonunda oğluna laik birini bulduğu için, Jisung sevdiği iki insanla birlikte olduğu için ve son olarak Minho ise "Ailesi" olduğu için mutluluk yaşları döküyordu.
"Anne."
"Efendim oğlum."
"Artık evimize gidelim mi doktor da iyi olduğumu söyledi."
"Gidelim oğlum gidelim. Ben taburcu olabilmen için işlemleri yapmaya gidiyorum sizde uslu uslu durun."
"Tamam anne bekliyoruz."
"Dikkatli olun Minji anne."
"Olurum oğlum."
Bayan Minji'nin söylediği kelime Minho'nun yüzünün tebessüm etmesini sağlarken Jisung Minho'nun tebessüm eden yüzünü görüp suratına en güzel gülüşlerinden birini koymuştu.
"Minho annem sana oğlum dediğine göre bence artık kabul edildin."
"Ben zaten kabul edilmiştim güzelim."
"Olsun şuan tam kabulsün."
"Şu iki ay çabuk geçse de herkese açık yaşayabilsek ilişkimizi."
"İlişki mi ben bi ilişkimiz olduğunu bilmiyordum."
"Jisung..."
"Ben teklif aldığımı hiç hatırlamıyorum HYUNG."
Son kelimeyi bile bile bastırarak söyleyen Jisung bir yandan trip atıyor bir yandan da Minho'nun tepkilerine gülüyordu.
"Jisung güzelim be-"
Minho'nun sözü açılan kaoı ile yarıda kesilmişti.
"Hadi çocuklar ben hallettim çıkabiliriz."
"Tamamdır annem hazırız biz."
Bayan Minji oğlunun omzuna kolunu atıp onu onunla birlikte odadan ayrılırken arkalarında kalan Minho öylece bakakalmıştı.
'Tam zamanında geldi Minji anne' diye geçirdi içinden. Sanırım teklif başka zamana kalmıştı.
*********
Eve gitmek için arabaya binen üçlü sonunda eve vardıklarında rahat bir nefes almışlardı.
Olanlar hepsini derinden etkilediğinden olsa gerek üçünün de üstünde kara bulutlar geziyordu.Minho çalan telefonunu almaya gitti ve gördüğü isim ile sonunda yüzünde güller açmıştı.
'Alo minminnn.'
"Efendim bebeğimm sen hiç arar mıydın beni artık beni sevmediğini düşünecektim"
'Asıl sen beni sevmiyordun ben aramasam aradığın yok...GICIK.'
"Sus bakiym. Gıcık diyo bide büyümüş yine senin ağzın bü görüşelim de nasıl karıştırıcam saçlarını görürsün."
'Hıh öyle olsun. Gidecek miyiz?'
"Tabiki gideceğiz. Geleceksin değil mi sorduğuna göre."
'Geleceğim ama tek değil.'
"Kimle?"
'Sevgilimle.'
"NE SEN ABİNDEN HABERSİZ SEVGİLİ Mİ YAPTIN!?!?!?"
'Pardon kimsiniz? Neyse şaka bir yana tanıyosun kendisini zaten görünce sen de sevineceksin.'
"İyi hadi bakalım gelin. Ben de seni tanıştırırım eniştenle."
'Ooo eniştem mi var hayret sen ondan sonra sevgili yapmazsın diye düşünmüştüm.'
"Asla asla dememek lazımmış. Ayrıca çok tatlı aynı sincaplara benziyor."
'Nasıl tanıştınız?'
"Öğrencim..."
'OHA ORAYA GELİNCE BANA NET ANLATMAN LAZIM EN SEVDİĞİM AĞAĞAĞĞAĞAĞA'
"Sen bi gel de konuşuruz o zaman."
'Tamam abicim hadi kapatmam lazım sonra yine arayacağım seni.'
"Tamam Yuna'm geleceğin zaman ara hazırlık falan yapacağım. Görüşürüz güzelim."
'Görüşürüz.'
Minho telefonu kapatıp odadan çıkmak için arkasınını döndü. Gördüğü Jisung ile tabiri caizse ödü bokuna karışmıştı.
"Ne diye arkamda dikiliyorsun güzelim ödümü kopardın."
"Sincaba benzeyen enişte çok tatlı dimi."
********************
Vee bu bölüm de bitti artık normal hayatlarına dönerler yeter kaos aaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's Pet / MinSung
FanficÖğretmen öğrenci ilişkisini yanlış bulan jisung'ın yeni gelen matematik hocasıyla tüm hayatı değişmişti...