Evet Müdür yani aslında Seungmin hyung sayesinde eğitim alacağız. Sonunda profesyonel olarak müzik yapabileceğim. Çok heyecanlıyım ağlayacağım sanırım..."
"Ohh ağlama senin tek bir damla göz yaşınla canıma kıyarım ben. Adına çok mutlu oldum balım. Başaracaksın..."
Minho cümlesini bitirip Jisung'ın dudaklarına yumuşakça dudaklarını bastırdı. Jisung ilk şaşırsa da hemen ayak uydurdu ve sevgi dolu bir öpücüğün içine çekildi ikili. Minho ilk ayrılan olduğunda Jisung'ın gözlerine baktı ve o sözleri söyledi...
"Sevgilim olur musun sincabım?"
*************
(Jisung)Minho'nun söyledikleri ile kalbimin duracağını hissettim. Uzun zamandır beklediğim teklifin hiç beklemediğim bir anda gelmesi afallamama sebep oldu. Tanrım şuan suratına mal gibi baktığıma eminim.
"Jisung?"
...
"Çok mu hızlı gibiyorum, özür dilerim."
"Minho..."
"Sorun değil bebeğim hazır değilsen anlarım seni."
...
Cevap vermeden boynuna sarıldım. Bu kadar düşünceli olması beni cidden ağlatacaktı. Boynundan ayrılmadan konuştum.
"Minho tabiki sevgilin olurum. Ne zamandır bunu bekliyordum. Ayrıca hiç beklediğim bir anda sorduğun için mal gibi kaldım, ben özür dilerim."
"Bir an çok korktum beni istemeyeceksin diye."
"Seni istediğimi gayet belli ediyorum ben."
"Hmm öyle mi, sevgilim?"
"BİR ANDA SÖYLEME LÜTFEN."
"Alışırsın güzelim."
Minho'ya kıkırdayıp çalan zil ile "sevgilimin" yanından ayrıldım.
****
"Jeongin, sonunda sevgili olduk."
"NE?"
Dersin ortasında bağıran Jeongin ile herkes bize bakmaya başlamıştı -Minho da dahil-
"Daha sessiz ol Jeongin derstesin."
"Özür dilerim hocam."
Minho sorunun çözümünü anlatmaya devam etti gülerek.
"Ne demek sevgiliyiz. Ne ara olm daha 1 ders önce değiliz diyordun."
"Tenefüste konuşmak için aşağı indik. Seungmin bize büyük şirketten eğitmen getirmiş. Sonunda hayallerimiz gerçek oluyor. Başta müzikçi şimdi Seungmin. Çıldıracağım."
"NE?"
"JEONGİN GEL SORUYU ÇÖZ."
"Ya ama hocam..."
Jeongine güldüğümde bana acıtmayacak şekilde vurdu.
"Sonraki soru da sende Jisung hiç gülme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's Pet / MinSung
FanfictionÖğretmen öğrenci ilişkisini yanlış bulan jisung'ın yeni gelen matematik hocasıyla tüm hayatı değişmişti...