(Bölüm hatırlatması)
Minho telefonu kapatıp odadan çıkmak için arkasınını döndü. Gördüğü Jisung ile tabiri caizse ödü bokuna karışmıştı.
"Ne diye arkamda dikiliyorsun güzelim ödümü kopardın."
"Sincaba benzeyen enişte çok tatlı dimi."
**************
"Evet var mı bi diyeceğin?""Allah Allah ben enişte olďuğumu hiç hatırlamıyorum."
"Hmm. Bende sen olduğunu söylediğimi hatırlamıyorum(?)"
Minho'nun dalgaya alarak söylediği şeye Jisung şaşırmıştı.
(Y.N: bu jisung da her şeyi ciddiye alıyor dediğinizi duyar gibiyim ama evet biraz mal olması gerekiyo affet beni stay✊🏻)
"Ha öyle mi? Anladım öyleyse ben gidiyorum anneme yardım edecektim zaten."
"Jisung."
"Efendim hyung."
"Hyung değil Minho. Neyse güzelim şaka yapıyorum sen her dediğimi ciddiye alacaksan işimiz çok. Ayrıca benim senden başka sincabım olabilir mi? Hm?"
"Sen söyleyince ciddiye alıyorum neden diye sorma çünkü nedenini bende bilmiyorum ayrıca doğruyu söyle tek sincabın benim değil mi?"
"Elbette tek sincabım sensin. Senden başkası BENİM sincabım olamaz zaten."
"Hmm...sen öyle diyorsan inanayım bari."
"Aa inan tabi."
"Meşhur Yuna ile mi konuşuyordun?"
"Evet buraya gelecekmiş hanfendi. Ayrıca bana sormadan sevgili de yapmış. İnsan abisinden hiç gizler mi? Üzüldüm açıkçası."
"Üzülme hyung. Ayrıca utanmış ya da çekinmiş olabilir."
"Bilmiyorum."
"Eve mi gideceksin?"
"Evet hem evi toparlayacağım hemde evlatlarım beni özlemiştir kaç gündür gitmedim yanlarına."
"E mamaları bitmemiş midir?"
"Jihyo unninin haberi var ben yokken o mama veriyor."
"O kim?"
"Komşum onun da kedileri var diye öyle birimiz olmayınca diğerimiz bakıyo."
"Anladımmm."
"O zaman ben gidiyorum."
"Tamam hyung görüşürüz."
"Görüşürüz güzelim."
****************
El Buz Gibi Göt Karpuz Gibi
Jisung
Selam gençlik
Özlediniz mi beniFelixie'm 🐥
Oha bu kim tanıyamadım daFoxie'm
Cidden ya kim bu kayıtlı da değil numarasıChan
Yapmayın şöyle ne olursa olsun
Herneyse
Sen nerdesin kaç gündür arıyoruz telofonun meşgul mesajlara cevap verdiğin de yok zaten
Ne kadar çok endişelendiğimizden haberin var mı Jisung'ımChangbinnie
Umarım yeterli bir sebebin vardır
Yoksa seni ayaklarından tavana asar
Bizle konuşmadığın günlet boyunca seni döverim
Okey?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's Pet / MinSung
FanfictionÖğretmen öğrenci ilişkisini yanlış bulan jisung'ın yeni gelen matematik hocasıyla tüm hayatı değişmişti...