"Minkyu benim kardeşimdi babamın olmadığını söylemiştim ama aslında babam var ama o adama baba demeyi bile istemiyorum çok küçüktük biz annemi beni ve küçük kardeşimi sürekli döverdi eve hep sarhoş başka kadınlarla birlikte geliyordu bize de sürekli tecavüz ederdi minkyu dayanamadı küçücüktü o hep benim yüzümden onu koruyabilseydim böyle olmazdı benim kardeşim benim yüzümden intihar etti çok kötü bir abiyim ben"
"Jisung senin suçun değildi"
"Hayır öyleydi"
"Jisung kendini suçlama senin suçun değildi hepsi baban olacak o adamın suçuydu"
"Beni yeniden bulamaz değil mi korkuyorum beni minkyunun yanına götür lütfen"
"Korkma bebeğim gerekirse yanında kalırım ama korkma götüreceğim seni kardeşinin yanına sil gözyaşlarını geçti artık ben buradayım"
"Ya yeniden karşıma çıkarsa ve bana zarar verirse çok korkuyorum bırakma beni"
"Şş sakin ol burdayım sarılmak ister misin"
"Lütfen"
Dedikten sonra bana sarıldığında ağlaması şiddetlenmişti ses edemedim içini dökmesi gerekiyordu en sonunda ağlaması dindiğinde kollarımın arasından ayrıldı
"Jeongin ve yang anneyi çağıralım ayıp oldu şaşırmışlardır"
"Çağıralım bebeğim sen otur ben çağırayım"
"Hayır bende seninle geleyim lütfen"
"Peki sen bilirsin"
Koala gibi koluma sarıldığında tebessüm ettim birlikte bayan yang ve jeonginin yanına gittiğimizde ikisi de ayaklanmıştı
"Jisung iyi misin özür dilerim isteyerek olmadı sadece gergin havayı düzeltmek istemiştim özür dilerim"
"Jeongin özür dileme ne olduğunu bilmiyodun bile önemli değil ayrıca biliyordum neden öyle dediğini o yüzden endişelenme iyiyim ben"
"İyisin değil mi yavrum korktuk sen bir anda öyle bayılınca"
"İyiyim yang anne sadece travma tetiklenmesi olabiliyor nadiren ben özür dilerim ortamı bozdum"
"O nasıl söz oğlum sen iyi ol gerisi önemsiz"
"Teşekkür ederim yang anne ben annemi aramalıyım hemen geleceğim aramış ama açamadım"
"Tamam yavrum"
"Geleyim mi seninle"
"Teşekkürler hyung iyi olur"
Jisungla birlikte balkona çıktık hem temiz hava alacak hem de annesini arayacaktı
(Jisung)
Lee know ile balkona çıkmamızın ardından derin bir nefes alıp rehberimden annemi bulup aradım
"Alo anne"
"Oğlum iyi misin sesin bir garip geliyor"
"Anne korkuyorum"
"Jisung noldu oğlum korkutma"
"Yine hatırladım yanıma gelir misin"
"Geleceğim oğlum bilet aldırıcam minjuya yarın oradayım şimdi iyi misin yine kötüleşmedin değil mi"
"İyiyim anne lee know hyung yardımcı oldu"
"Teşekkür et ben gelince de yemeğe gelsin teşekkür edelim güzelce"
"Tamam anne en kısa sürede gel ben minkyunun yanına gideceğim binince ara seni karşılamak için gelirim"
"Tamam oğlum en kısa sürede orada olurum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's Pet / MinSung
FanfictionÖğretmen öğrenci ilişkisini yanlış bulan jisung'ın yeni gelen matematik hocasıyla tüm hayatı değişmişti...