Cześć, jestem Emily i mieszkam w Warszawie. Mam rodzinę w Krakowie, dlatego jestem tam kilka razy w roku. Nigdy nie mialam zbyt dobrej relacji z rodzicami, pewnie zastanawiacie się dlaczego, otóż to jestem tą córką, która się nie słuchała rodziców i robiła to co kocha. Natomiast moje młodsze rodzeństwo jest posłuszne, grzeczne i "najlepsze". Od zawsze lubiłam nagrywać lub robić zdjęcia, więc chciałam kiedyś zacząć swoją karierę na YouTubie, ale nie wiedzialam od czego zacząć, a poza tym byłam na studiach i nie miałam zbytnio czasu.
W tym tygodniu jadę do rodziców, aby zabrać swoje wszystkie rzeczy i odwiedzić dziadków. Mama i tata myślą, że będę w Krakowie trzy dni, lecz wynajęłam sobie hotel i zostaje na dłużej. Skąd ten pomysł? Mieszkałam od dziecka tam, a nigdy nie zwiedziłam go, rodzice nie puszczali mnie na dwór ze znajomymi bo się o mnie bali, że ktoś mnie porwie. Nie mówiłam im, że zostaję na dłużej, ponieważ by mi cały czas mówili, że mam się wziąść za naukę a nie za zabawę. Moje rodzeństwo mialo super dzieciństwo, energylandia i te sprawy, ja tego nie mialam.
To moja pierwsza książka, więc mam nadzieję, że to weźmiecie to pod uwagę i docenicie moje starania. Przepraszam za błędy jeśli jakieś są. :)
CZYTASZ
Ten dzień | Bartek Kubicki
AdventureEmily wyjeżdża do rodziny, aby zabrać swoje rzeczy do Warszawy, lecz uznaje, że zostanie na trochę dłużej i zwiedzi Kraków. Wtedy jeszcze nie wie co ją spotka..