19 chapter

222 34 11
                                    

והינה לכם עוד פרק,

בזמן האחרון יש לי יותור זמן לכתוב, אז אני כותבת בערך...כל הזמן

אז אני חושבת (לא בטוחה) שקצב העלאת הפרקים יעלה, יוהו

סווווו, תהנו מהפרק, טעויות אני אתקן מחר.





~מנקודת המבט של לוק~

"גברת וונד לא הגיעה היום אז אני המחליפה שלה", המורה המחליפה שלנו התיישבה מול השולחן שלה, היא נראת צעירה מאוד, ויפה, נראה שכמה מהבנים בכיתה פשוט נפלו בפני רגליה רק מלראות אותה. נראה איך היא תעבור את השעתיים הבאות איתנו מבלי לבחור בצעקות.

"אז עם רק כל כך אחד ממכם יגיד את שמו זה יעזור לי מאוד, מה שמך?", היא התחילה בילדה הראשונה שישבה בתור שקרוב יותר לדלת הכיתה,

"אמיילי", היא ענתה, וכך בסדר אחד אחרי השני כולם אמרו את שמותם.

"ומה שמך?", היא הגיעה, אלי,

"מייקל", עניתי והיא המשיכה, הוא ענה לה מבלי ששאלה,

"לוק", הוא חייך חיוך מעושה,

"שם מתאים למישהו עם לוק כמו שלך", היא צחקה מעט ממשחק המילים שלה, הוא הסמיק בקצת בושה, כי שאר הכיתה גם צחקה מעט.

"מהבחינה הטובה או הרעה?", הוא שאל,

"הטובה ביותר", היא חייכה אליו, זה נראה בעיניים שלה כאילו היא מסמנת לו משהו, משהו שאני אפילו הבנתי אותו.

"אוקי אז בואו נתחיל, או וכמובן שכחתי את שמי", היא כתבה אותו בגדול על הלוח, שמה היה קריסטל, זה שם יפה.

"באיזה מצב חומר אנחנו עכשיו?", היא לא ידעה, מה שאומר שהיא לא טרחה לבדוק,

"המהפכה הצרפתית", אחד מהילדים ענה לה,

"אוקי, עברו את עניין האיכרים נכון?", הוא שאלה שוב,

כמעט כולם ענו כן, היא הנהנה ופתחה בספר היסטוריה,

"אז אנחנו במפגש המעמדות להסכמי החוקה בצרפת, קיבלתם את הדף עם חלק מחוקי ההצהרה?", אף אחד לא ענה, זה סימן ללא בכיתה שלנו. היא חלקה לנו אותם וגרמה לדמי להתחמם כשהגיעה ללוק, היא נתנה ליטוף קטן על ידו בזמן שלקח מידה את הדף, הוא קימט את פניו, לא הבין, הוא כל כך תמים.



אחרי שעתיים מלאות בעצבים שהצטברו בתוכי מאותה המורה הזו, שכל הזמן הסתכלה על לוק בצורה הכי מעצבנת שאני אי פעם אראה כשהוא לא ראה, וכשניגשה אליו לעזור לו כמו עם כולם היא פשוט ניסתה כל שניה לגעת בו בנגיעות קטנות שכאלו, כאילו שהיא עוזרת לו.

Forbidden Love - muke (hebrew)Where stories live. Discover now