טוב אז....יש לי המון מה להגיד,
תודה לכן, על זה שקראתן את הסיפור הזה, ועברתן איתי תקופה של שנה כמעט ולא עזבתן.
השנה הזו היית קשה בשבילי, אני כתבתי את הסיפור הזה בזמן שהייתי בבית ספר טיפולי בכלל, כל הזמן הזה שאתן קראתן את הסיפור הזה, אני כתבתי אותו דרך מחשב בבית ספר לילדים עם בעיות נפשיות והתנהגויות.
עברתי עם הסיפור הזה דרך ענקית והוא אחד מהגורמים שעזרו לי פה מאוד, הוא גרם לי להיות יותר אחרית ועומדת בזמנים, ולא מפרה הבטחות.
התחלתי את הסיפור הזה וגמרתי אותו, לא הפסקתי באמצע כמו הרבה בנות שכותבות או מתרגמות סיפורים ומפסיקות משום מקום פתאום. ידעתי עד כמה זה מתסכל לקרוא סיפור ופתאום אין יותר המשך ממנו, ואתה לא יודע את הסוף, הבטחתי לעצמי שאם אני אכתוב סיפור זה לעולם לא יקרה. ותראו מזה, זה לא קרה.
התחלתי כבר לכתוב סיפור חדש, הוא באנגלית, אני אתחיל גם לתרגם ולכתוב בעברית עוד מעט אבל אני רק רוצה להתחיל קצת באנגלית קודם.
אתן יכולות לחפש אותו במשתמש החדש שלי
ori_cliffordהסיפור על מוק, השאר יהיו נגיד על לאשטון או קייק או מאלום בשביל שזה יהיה מגוון, רק תחכו מעט.
אני מקווה שזה לא מפריע שהתחלתי על אנגלית.
אתן בנות מדהימות ונאמנות ואני לא יכולה אפילו להסביר כמה אני אסירת תודה אליכן, גרמתם לי ברגעים מסויימים להיות כל כך שמחה.
לראות את התגובות, ההצבעות, אתן לא מבינות כמה זה מחמם לך את הלב וממלא אותך מבפנים, זה כאילו מצאת משהו שאתה עושה שאנשים באמת מסתכלים עליו ועוקבים אחרי זה, זה נותן המון תקווה.מי שרוצה להישאר איתי בקשר בכל מקרה ואין לה את המספר שלי ואני לא הכי מכירה אותה והיא רוצה שנכיר וזה היא יכולה לשלוח לי הודעה, אני יכולה לשלוח לה את המספר שלי.
(אבל למשתמש החדש בבקשה כי אני אהיה רק בו)
אני גם אשמח אם תציעו לי נושאים לסיפור בעברית נגיד על לאשטון או קייק זה מאוד יעזור לי מכן.
הקשר בינינו עדיין לא נגמר תהיו בטוחות, והוא גם לא יגמר.
אני תמיד פה, אוהבת אתכן לא משנה מה.
YOU ARE READING
Forbidden Love - muke (hebrew)
Werewolf,ערפדים, אנשי זאב, סיפור אויבות שלעולם לא נגמר אבל מה קורה כשאהבה נכנסת בתפקיד הראשי?