Ben geldimmmm<333

59 25 5
                                    

Evetttt ben geldimmmm.İşsiz yazarınız learnnnn!
Evet çok sıkıldım bu yüzden bi dedikodu yapayım dedim.

Benim bir kuzenim vardı.Biz onlara geldik işte bu bi uygulamaya giriyo.Bende dedim neye bakıyon felan.Bu da dedi bi uygulama var adı Brainy (eodev) işte buradan sana soruyu çözüyorlar felan.Bende dedim o zaman bende yükleyeyim matematik sorularını atarım miss gibi deyip yükledim.Sonra 1-2 cevap verdim bi de optilik mi ne varmış bende yapmak istediğim için kaliteli cevaplar veriyordum.[Şuan sorarsanız bøk gibi cevaplar veriyormuşum]neyse ben birgün bu uygulamaya girerken bi kız beni takip ediyor sonrada opti olduğunu öğrenince mesaj attım.sonrada Baktık ikimizde de işsiziz knk olduk ben ona gece kuşum diyorum o da bana ilk aşkımm yaaa ne güzel di.

Sonra bi kız var biz bunla aynı sıraya oturuyoruz.Ben buna Violeti (Bana ilk aşkım diyen girl)anlattım.Bu da bizi kıskandı mi ne oldu.Bana trip attı.Bakın yemin ederim bi suçum yok sadece bilsin istedim.

Ben sevdiğim kişilerin bunları bilmesini isterim yani.Sonrada biz barıştık bu bana trip atan kızla.Bana bu watpaden birsürü kötü mesaj atmıştı.Şimdi görecek felan demeyin benim kitaplarım ünlenmesin diye okumuyor galiba.(?)Bende buna verdiğim oyları kaldırdım skzskzskzskzskz.

Neyse bu kadardı.Yarın veya 2 gün sonra yeni bölüm gelecek.Lannn kendinizi tutun çünkü bol imanlı geçecek.Okuyun haa!

Bu da violetle konuşurken çektiğim foto.Bakmayın mesajlara.Aklıma şey geldi 💫aiLeĞ vArĞ aİlEĞ💫
《Seyy atmadım çünkü %50 si dedikodu diğerleri de dedikodu hihhi》
Bb işsiz yazarınız gaçarr...

💫İşsizler Grubu💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin