Selamm,
Bu bölümün şarkısı; Ferdi Tayfur/ Herşeyi bitirdik.
bölüme oy verip, satırlar arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum.
sizleri çok seviyorum, iyi okumalar.
4. Bölüm
Bazen insanı en sevdiği yaralar dedikleri çok doğruydu. Zamanında babamı çok severdim-ki hâlâ seviyorum- o'da beni çok severdi. Abim Fırat benim için herkesten ayrıydı. Bambaşkaydı. Annemle bizi ayıran şeydi, ölüm. Abimle bizi ayıran şeydi, ölüm. Ama babam? Peki onunla beni böyle düşman eden şey neydi? Hakan'ın bile beni aldatmasının bir sebebi varken babamın beni sevmemesinin sebebi neydi? Ne yapmıştım ben ona?
Dün akşam öğrendiklerim den sonra kendimi odaya kapatmıştım ve çıkmak istemiyordum.
Hakan aslında babamın kuklasıymış. Babam beni Urfa dan, Yalova'ya teyzemin yanına gönderdiğinde bile benden vazgeçmemişti. Beni düşündüğü için beni göndermişti. Bizi kandırarak nasıl bizi düşünüyor?! Tamam belki de beni düşünmüyordu. He aferin. Ama ben beni önemsediğini, beni düşündüğünü anlamak istiyordum, böyle bilmek istiyordum. Saçmalama Hilal! Geçmişini unutamazsın! Belki artık unutmak istiyorumdur? Sen unutamazsın, unutmamalısın! Unutsan bile ben sana her zaman hatırlatacağım!
Babam, teyzem öldükten sonra bana sahip çıkacak kimsem olmadığını düşünmüş ve Hakanı göndermiş. Hakan ilk başta sadece arkadaşım olacakmıştı ama bana aşık olmasıyla işler değişmiş. Bana iş gezisine gidiyorum dediği yerlerden bir kaçında babamın yanına gidip benim hakkımda rapor veriyormuştu. Son 3 yıl hariç. Biz hakanla 5 yıldır tanışıyorduk, ilk yılımızda sadece arkadaştık, ikinci yılımızda bu arkadaşlık yakın bir ilişkiye ilerlemişti ve sevgili olmuştuk.
Babam, bizim sevgili olduğumuzu öğrendiğinde Hakanı tehdit etmiş ama Hakan benden vazgeçmemiş ve babama benim hakkımda bir şeyler söylemeyi kesmiş. Babam artık benim ne olursa olsun Hakan'la birlikteyken güvende olacağımı düşündüğü için fazla uğraşmamış, yani bizi ayırmak için bir hamlede bulunmamış. Ta ki Hazer'le beni evlendirme fikri ortaya çıkana kadar. Hakan benim ondan ayrılmayacağımı bildiği için aldatma fikrini ortaya atmış babamda kabul etmiş. Hakan, geçmişte babamın onu tehdit etmesine rağmen benden ayrılmamışken şuan benden ayrılmak için ortaya aldatma fikrini atmıştı. Neden böyle bir şey yapmıştı bilmiyordum, sorduğum zamanda bir cevap alamamıştım. Bu işin peşini sakın bırakma, Hilal. Bu terslikte net bir iş var! Aslına bakarsak bu aldatma bir oyun bile olsa Hakan o kızla öpüşmüştü. Yine aldatılmıştım.
Babamın Hazer'le beni evlendirmek istemesinin sebebi ise, geçmişte Zelal'in beni yanlışlıkla da olsa vurmasıydı. O gün odada iki kişi vuruldu üç kişi öldü.
🌬
Seyit amca, babam, Fırat, Zelal ve Geşa hep birlikte onun odasındaydık.
Babama telefon gelmesiyle apar topar buraya Seyit amcaların konağına gelmiştik. Gözlerim, sürekli Geşa'ya bakmamı söylüyordu.
Baktım, ağlamıştı. Sinirlendim, kim ne hakla onu ağlatıyordu! Islak kirpikleri arasındaki gözleri arada bir benim kahvelerimle buluşuyordu.
Zelal, babamın elindeki silahı kaptı ve Fırat'a doğrulttu. "Sen beni nasıl aldatırsın! Ama ben bunu biliyordum belki ya belki, bak küçücük bir umut, pişman olursun diye sustum ama yeter artık!" dedi.
"Zelal sakin ol! Hamile hamile elini kana bulama!" dedi babam. Zelal'in pek sakin olmak gibi bir niyeti yoktu.
Zelal, babama döndü "Sakın karışmayın amca! Bu şerefsiz ölmeyi hak ediyor!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geşa
Teen Fiction*KİTAP VE KİTABIN İÇERİSİNDE GEÇEN KURUM VE KURULUŞLAR TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜ OLUP HİÇBİR GERÇEKLİK PAYI YOKTUR.* *KİTABIN ÇALINMASI DURUMUNDA YASAL İŞLEM UYGULANACAKTIR.* 6 yaşındaydım, annem ölmüştü. Annemin yokluğunda abime sığındım, her şeyim olan...