Selaaamm!Nasılsınızz? Hayat Nasıl Gidiyorr??
Satırlar arası yorum yapıp, bölüme oy verir misinizz?
6. Bölüm
"Ah be güzelim, niye kendini bu kadar üzüyorsun ki?" Hazer'in kalın ve erkeksi sesini duyuyordum ama gözümü açamıyordum.
Elimde sıkıca tuttuğum bir şey vardı, çok üşüyordum. "Geşa bırak güzelim, battaniyeyi." Hazer niye benim battaniyemi almak istiyordu? Ve ben neden yaz ayında battaniyeyle uyuyordum?
Kapının, açılıp kapanma sesini duydum ardından ince ve endişeli bir ses "Ateşi kaç derece?" dedi, bu Ece'nin sesiydi.
"39 ve 38 arasında gidip geliyor. Başına soğuk bez koyuyorum ama geri atıyor!" Ben mi? Valla yalan!
Midemden boğazıma doğru yükselen acı tatla yattığım yerden kalktım ve odadaki banyoya koştum. İçeri girip kapıyı kilitledikten sonra içimde ne varsa çıkarmaya başladım. Galiba biraz fazla içmiştim. Galiba biraz???
Hazer ve Ece'nin kapıya vurup, bana seslenmelerini duyuyordum ama şuan onlarla uğraşamazdım. Ayağa kalkıp ağzımı yıkadım ve kapıyı açtım. Hazer ve Ece ile muhatap olmadan tekrar yatağa yattım ve gözlerimi kapattım.
"N'oluyor bunlara ya?!" Dedi Hazer.
"Zeynep de aynı durumda. Gıda zehirlenmesi olabilir mi? İkisi de çok fazla içti!" Dedi Ece.
Bir oflama sesi duydum, ardından Hazer "Bilmiyorum, her şey olabilir sen git üstünü değiştir ben arabayı hazırlatayım. Hemen hastaneye gidelim," dedi. Ne hastanesi ya gece gece?!
🌸
"Merak etmeyin hastanın ateşini düşürdük, serumu bitti ama biraz dinlenmesi lazım. Fazla alkolün yan etkileri olur. Dilerseniz bu gece kalabilir ya da çıkış işlemlerini halledip taburcu olabilirsiniz ama hasta uyandığında mutlaka beni çağırın. Size de tekrardan geçmiş olsun Zeynep Hanım." Kapı açılıp kapanma sesi geldi.
Ne hastası ya? Kim hasta? Neredeyim ben? En son biz kızlarla kulüpteydik. Hayır hayır, en son evde istifra etmiştim.
Ağır ağır gözlerimi açtığımda ilk görüş alanıma giren kişi Ece oldu sonra da Hazer'i gördüm. Gözlerimi etrafımda gezdirdiğimde hastane odasında olduğumuzu anlamam zor olmadı. Tek başıma da değildim, Zeynep'te hemen yanımdaki hasta yatağında yatıyordu ve gülümseyerek bana bakıyordu. Gözlerinin altı hafif morarmıştı.
Ece "İyi misin kuzum?" diyerek, benim yattığım hasta yatağına oturdu. Sesinden anlaşıldığı üzere bayağı korkmuştu ama neden?
"İyiyim ama neden? Hem niye buradayız?" dedim. Sesimden şaşkınlık akıyordu.
Ece "Gece ateşin çok yükselmişti hatırlamıyor musun?" dedi.
"Evet, senin Hazer'le olan konuşmanı hatırlıyorum ama başka bir şey hatırlamıyorum?" dedim.
Zeynep "Kızım biz ölüp tekrar dirilmişiz," Ece, benim önümde duran dosyayı havaya kaldırdığında, Zeynep, "Yani biz hasta olmuşuz," dosya tekrardan yere indi "Zehirlemişler kankam bizi," dedi.
Ece "Ya ya başkaları zehirlemiş sizi!" derin nefes aldıktan sonra sinirli gözlerini bana çevirdi galiba Zeynep'ten hıncını almıştı sıra bendeydi. "İçkiyi fazla kaçırdığınız için gıda zehirlenmesi yaşamışsınız! Midenizi yıkadılar, pisboğazlar sizi. Bundan sonra ikinize de içmek yasak!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geşa
Teen Fiction*KİTAP VE KİTABIN İÇERİSİNDE GEÇEN KURUM VE KURULUŞLAR TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜ OLUP HİÇBİR GERÇEKLİK PAYI YOKTUR.* *KİTABIN ÇALINMASI DURUMUNDA YASAL İŞLEM UYGULANACAKTIR.* 6 yaşındaydım, annem ölmüştü. Annemin yokluğunda abime sığındım, her şeyim olan...