~Belki de yiyeceğimdir~

236 16 10
                                    





Düşünceler eşliğinde elini kapıda gezdirmeyi bıraktı. Uzun kulpu tuttu ve kapıyı itti yavaşça. "- Kim o?"diye sakin bir ses duydu içeri girer girmez. Odadaki perdenin arkasından saçları açık , göz bandanası olmayan ve üzerinde sadece bir havlu olan oğlanı görmeyi beklemiyordu tabi.Düşünceler eşliğinde elini kapıda gezdirmeyi bıraktı. Uzun kulpu tuttu ve kapıyı itti yavaşça. "- Kim o?"diye sakin bir ses duydu içeri girer girmez. Odadaki perdenin arkasından saçları açık , göz bandanası olmayan ve üzerinde sadece bir havlu olan oğlanı görmeyi beklemiyordu tabi.

Hoş kızın onu görmesi sinirlerini tekrar hoplatmıştı. Oğlana doğru hızlı adımlarla gitti ve çok dibine girmeden durdu. "- Sen.."dedi sinirle . "- Bu evlilik işini biliyor muydun?"diye sordu. Aemond ise normal bir ifadeyle kıza baktı. "- Evet , biliyordum."dedi rahatlıkla . "- O zaman neden itiraz etmedin ki."dedi Visenya. "- Kararı bana mı bıraktı sanıyorsun. Yıllarca benimle ilgilenmeyen umursamayan babam beni odasına çağırdı ve biricik kız torunuyla evleneceğimi ve karar hakkımın olmadığını söyledi."diye yükseldi Aemond. "- Karar hakkı tanımadı demek."dedi Visenya. "- Seninle evlenmeye meraklı değilim ."dedi Aemond. "- Yaa pek üzüldüm, ben çok meraklıydım ya ."dedi Visenya . "- Bana bak."dedi Aemond. Kıza yaklaştı ve ona üstten bakmaya başladı. "- Bakıyorum."dedi kız tüm kibriyle . "- Git burdan Visenya ."dedi Aemond ve kıza arkadını döndü. Onunla inatlaşmak istemiyordu. Oğlan odasındaki koltuğa ilerlerken kızda peşinden gitti. Yatağın yanındaki büyük koltuğun dibinde bir sürü rom şişesi duruyordu. Visenya şişeleri inceledi. "- İçtin mi sen?"diye sordu Visenya. "- Yeterince değil."dedi Aemond . "- Yeterince değil mi? Aemond burada en az 7 büyük rom şişesi var. Normal bir insan şimdiye zil zurna olmuştu."dedi Visenya şaşkınlıkla. Aemond büyük koltuğa yayıldı. "- Ben normal değilim ki."dedi alayla . Visenya oğlanın alayına karşı gülümsedi. Dağılmış şişelere basmamaya çalışarak oğlanın yanına adımladı. "- Kay kenara koca oğlan."dedi ve yanına oturdu. Yerde ki rom şişelerinden birini aldı ve kafasına dikti. Aemond şaşkınlıkla kıza atıldı ama visenya şişeyi ondan uzaklaştırdı. "- Ne yapıyorsun sen?"dedi Aemond sinirle . "- Bir şey yapmıyorum sadece iki yudum rom içtim."dedi umursamazlıkla . "- Buraya neden geldin?"diye sordu Aemond. "- Aslında niyetim hesap sorup bağırıp çağırmak ve bana ve aileme ettiğin hakaretlerin hesabını kesmekti."dedi Visenya . "- Ama..."dedi Aemond. "- Ama bunların hesabı zaten kesildi."dedi Visenya. Yere bakıyordu artık .

Aemond sarhoşluğun verdiği düşüncesizlikle kıza yaklaştı. Eli ile kızın kendisine bakmasını sağladı ve yerinde doğrularak kıza yaklaştı. Aklı yerinde olsa asla yapmayacağı bir şey yapmaya çalıştığının farkındaydı fakat aklı o kadar uçmuştu ki asla umursamıyordu. Aemond kıza yavaşça yaklaştı ve dudaklarına küçük bir temasta bulundu. Sonra ise kızın gözlerine baktı açıkça izin istiyordu . Visenya elini oğlanın ensesine attı . Armond ise bunu izin kabul etti ve kızın dudaklarına yapıştı.

Visenya oğlanın onu öpmesiyle içindeki tereddütü unuttu. İleride sonuçlarına katlanamayacağı bir şey yapmak istemiyordu ama onu öpen adamdan etkilenmeden de yapamıyordu. Belki baş düşmanıydı belki yarın kanlı bıçaklı olacaklardı fakat şu an oğlanın bir eli belinde diğer eli ise çenesinde onu öpüyor oluşunu değiştirmiyordu. Visenya oturduğu yerden biraz daha oğlana kaydı hevesle . Aemond ise elini dahada sıkılaştırdı ve dudaklarını kızın dudaklarından kaydırdı. Visenya kızarmış duduakları ve bayık gözleri ile oğlana bakıyordu .

Aemond kızı belinden tuttu ve üzerine oturttu. Visenya bu ani harekete şaşırdı. "- İstemiyorsan şimdi git . Ama eğer istiyorsan sevgili nişanlım oturduğun yere sürtün."dedi bayık gözleriyle . Eli kızın sabahlığına kaydı ve onu çıkardı. İçinden ise keşke çıkarmasaydım demesi kaçınılmazdı. Visenya asla uzun kollu içliklerle uyuyamazdı . Üzerinde gerdanını ortaya seren kırık beyaz askılı geceliği olurdu akşamları. Aemond kızı iyice süzdü. Kucağında oturması dağınık saçları beyaz gerdanı ve baygın bakışları. Bu kız ona ne yapıyorsa oda ona yapıyordu belli. Aemond kızı süzerken kız kalçasını oynattı. Aemond'un ağzından çıkan inilti ve başını geriye atışı kızı daha çok cesaretlendirdi. Visenya hareketini devamlılık haline getirdi. Aemond sadece kafasını geriye attı ve bir kaç küfür savurdu. Elleri kızın hareket eden kalçasındaydı. Visenya'nın elleri oğlanın kaslı karnından destek alıyordu ve artık oda mırıltılar çıkarıyordu. Aemond kızın mırıltılarıyla daha da etkilendiğini hissediyordu. "- Aemond."dedi Visenya. Hareketleri devam ediyordu ve içindeki kıpırtıya engel olamıyordu. " Öp beni."diye konuştu mırıltılarınon arasında .

~Ejderha Hanesi~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin