~Taç ve Taht~

164 11 2
                                    

Rharnyra ve diğerleri ejderhalarından indiklerinde onları avluda Dul Kraliçe Alicent ve Helaena karşıladı arkalarında Sir Harrold duruyordu. Onlar ejderhalarla iner inmez Kral Topraklarında çanlar çalmaya başlamıştı.

Alicent karşısında gördüğü kadın ile dizlerini kırdı ve eğildi. "- Majesteleri , bizde sizi bekliyorduk. Konsey hazır."dedi . Rhaenyra kafına doğru yürüdü ve ona sarıldı kulağına doğru konuştu."- Sağol , Alicent."dedi. "- Güçlü ol Rhaenyra ve asıl sen sağol bizi bağışladığın için."dedi Alicent. Rhaenyra sonrasında kız kardeşi Helaena
'ya döndü. Karnı burnundaydı. Helaena olabildiğince eğildi. Rhaenyra elini kardeşinin omzuna attı ve başını olumsuz anlamda salladı. "- Eğilme sevgili Helaena son zamanlarda bu iyi olmaz."dedi ve hızlı adımlarla avludan uzaklaştı.

"- Taç giyinme töreni için Dul Kraliçenin isteği üzerine Ejderha Çukuru hazırlandı Majesteleri halkın çoğu orada olacak."dedi Sir Harrold fakat devamını getiremedi. Taç giyinme töreninde tacı kim giydirirse muhafız başı o olurdu ve eğer prenses istemezse ona tacı giydiremezdi.

"- Tacı Kral Muhafızları ki bu durumda Kraliçe Muhafızlarının Başı olarak sen giydireceksin Sir Harrold. El olarak ise ... eğer iyileşebilirse Lord Corlys Velaryon'u tayin etme niyetindeyim. Konseyden önce o kendisini bir halt sanan hain'in yanına uğrayacağım. Dul Kraliçe benimle gelir misin Daemon sende . Visenya ve Jacaryes siz konsey odasına gidin. Sir Harrold sizinle olacak."dedi emirler yağdırarak.

Yürürken durdu birden. Arkasına döndü ve sakince konuştu. "- Biz Aegon ve Viseryes'i orada bıraktık."dedi eşki bir suratla. Resmen çocuklarını mı unutmuştu.

Daemon ile kısa bir bakışmanın ardından adam gülmeye başladı. "- Öyle acele ile çıktık ki. Ben birilerini gönderirim zaten çıkmadan eşyalar için de emir vermiştim."dedi sakince.

Rhaenyra ise Helaena'ya döndü."- Joffrey'e göz kulak olur musun?"dedi elinden tuttuğu oğlunu ona doğru yönlendirirken.

....

"- Prenses Visenya Velaryon ve Prens Jacaryes Velaryon."dedi ikili içeriye girmeden önce Sir Harrold.

Jace kolundaki kardeşine baktı . Başı dik bir şekilde duruyordu. "- Bize neler söylediklerini biliyorsun."dedi Jace tedirginlikle ."- Biliyorum ama unutma artık güç bizde . Annemizin vekilleri ve varisleriyiz Jacaryes . Bu yüzden başını dik tut kardeşim."dedi kardeşine güç verircesine .

İçeriye girdiklerinde Visenya Baştaki koltuğa oturdu ve Jacaryes 'de solunda yerini aldı.

Salonda uzun bir sessizlik hakimdi . Odadaki lordlar bir varis beklerken yerine iki tane çocuk mu gelmişti yani. Neler oluyordu?

"- Merakınızı anlıyoruz emin olun."dedi Visenya . "- Bir kraliçe bekliyordunuz fakat yerine iki çocuk buldunuz. Kafanız karışmıştır şimdi değil mi?"dedi üzerindeki tüm kibirle. "- Öyle değil majesteleri sadece şaşkınız. Prenses Rhaenyra nerede peki?"dedi tüm sakinliği ile Lord Beesbury.

"- Majesteleri şu an bir hain ile ilgileniyor Lord Beesburry."dedi Jacaryes soğukkanlılıkla.

"- Hain mi ? Kimden bahsediyorsunuz prensim?"dedi tam karşısındaki ikiliye bakarak Dalgalar Lordu Tyland Lannister.

"- Kimden olacak Otto Hightower 'dan tabii ki. Malum merhum kral hayattayken de yaptıkları ortada."diyerek kardeşinin yerine konuştu Visenya.

"- Yaptıkları ortada derken prrensesim neyi kastediyorsunuz ?"diye sordu bu kez de Lord Lannister.

"- Bizi mi sorguluyorsunuz lordum ?"diye çıkıştı Jacaryes. Simirlenmişti.

"- Öyle bir şey yapacağını sanmam kardeşim. Değil mi lordum?"dedi sahte bir pervasızlıkla. Elini kardeşinin koluna götürdü sakin olmasını ister gibi.

~Ejderha Hanesi~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin