~Son Mektup ~

123 6 2
                                    

Medya: Visenya'nın elbisesi




Visenya'nın sorusu ile odada bulunan herkes şaşırmıştı. Çoğu bunu belli etme gereği duymuyordu. Azıysa ona şaşkın gözlerle bakıyordu. Alicent ve Hazine başı gibi kişiler.

"- Sadakatinizi gösterin. Sizi tahta çıkartmak isteyen hainlere karşı bizimle savaşın."dedi Visenya.

"- Bu ne kadar doğru olur prenses."diye sordu Lord Corlys.

"- Onlar Targaryen Prensi Lord Corlys. Onlar bizim kanımızdan. Diyarı ikiye bölmediler ve haklı kraliçeye yemin ettiler. Şimdi ise iki kanı bozuğun onları kullanarak Hanemizi ve Diyarı ikiye bölmelerine müshade etmeyeceğim."dedi tüm öfkesini kusarak. Daemon gururla yetiştirdiği kıza bakıyordu. Annesinden sonra harika bir yönetici olacaktı.

"- Savaşıcağız."dedi Aemond. Aegon ise onaylar şekilde baş salladı.

"- Sağolun."dedi gülümseyerek.

"- Bu günlük bu kadar yeter."dedi Lord Corlys.

"- Hayır. İkizleri tek bırakmayacağız."dedi Visenya.

"- Oraya bizzat gideceğim."dedi Daemon.

"- Lord Jason'a bir kuzgun yollayacağım."dedi Tayland. Ayaklanmıştı.

"- Hayır."dedi Visenya. "- Size ve donanmanıza daha sonra ihtiyacımız olacak Tayland."

"- Emredersiniz."dedi ve geri yerine oturdu.

"- Prenses Visenya ve küçük Prensler anneniz sizi görmek isteyebilir."dedi Alicent. Rhaenyra'yı görmüştü . Kadının şu an çocuklarına ihtiyacı vardı.

Visenya ayağa kalktı ve yanlarından geçerken "- Alicent benimle gelir misin?"diye sordu. Alicent onunla beraber ilerlerken Visenya'nın odasına girdiler. Bu oda kraliçenin odasına oldukça yakındı. Kral Viseryes kızı ve torunlarını ona yakın odalarda tutardı. Visenya odaya girer girmez ona döndü ve sarıldı. Kız ağlıyordu. Alicent elini kızın saçlarına getirdi ve okşadı. "- Şşt. Sakin ol."diyerek başını okşuyordu kızın."- Biliyorum , kardeşini kaybetmek oldukça acı. Ama güçlü durmalısın. Kendini böyle bırakma Visenya."dedi Alicent.

Visenya başını kadının omzundan kaldırdı. "- Ben onunla güçlüyüm Alicent. O benim diğer yarımdı. Ben şimdi yarısı olmayan biriyim."dedi ağlayarak. Alicent üzgün şekilde ona bakıyordu. Bu sefer o sarıldı kıza . Sarıp sarmaladı. "- Visenya , güçlü olmak zorundasın."dedi Alicent.

Visenya kadından ayrıldı. "- Olmak zorundayım biliyorum. Ama yüreğim bunu kaldırmıyor."dedi gözyaşları içerisinde. "- Verdiğim karardan dolayı bana kızmana rağmen şimdi burada beni teselli ediyorsun."diye devam etti.

"- Kararına saygı duyuyorum Visenya. Sadece çocuklarım için endişeliyim."dedi Alicent. Kızın giysilerinin olduğu tarafa gitti ve ona siyah bir elbise çıkardı. "- Dışarıdakilere senin için küvet hazırlamalarını söyleyeceğim."dedi ve odadan ayrıldı.

Visenya yıkandı ve giyindi. Altın-gümüş saçları taranmıştı fakat açıktı. Uçları dalgalanmıştı. Siyah elbisesinde gümüş işlemeler vardı. Kapının sesiyle başı oraya döndü. "- Gel."dedi sadece.

"- Visenȳsa. (Visenya.)"dedi Rhaenyra. "- Sparo drivose gaomā,muña ?( Ne yapıyorsun ,anne.)"dedi Visenya ve annesinin koluna girdi.

Annesinin gözünden yaşlar akıyordu. "- Daor, muña.(Hayır ,anne.)"dedi kadının gözyaşlarını silerken. "- Ağlama. Daha fazla yıpratma kendini."

"- Bazen keşke Ejderha Kayası'nda kalsaydık diyorum. Belki ikiside yaşıyor olurdu."dedi kadın oturduğu yere boş gözlerle bakarak.

"- Aegon tahta çıksaydı daha çok kan dökülürdü."dedi Visenya. "- Kardeşim sen davanda başarılı ol diye öldü şimdi böyle konuşamazsın."dedi Visenya.

~Ejderha Hanesi~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin