4.rész

482 20 2
                                    

Miután sikeresen is észhez tértem,rá jöttem,hogy írt nekem ez Lisa nevű csaj.

-Sziaa, csütörtökön tudunk találkozni délután 6 óra felé?
-Sima.
Dobtam vissza neki egy egyszerű választ.
-Okés,akkor a Café Katerben találkozunk.
-Ok.
Dobtam rá a rövid választ.

Ezután már későre járt az idő,le fürdödtem,és vacsorára ettem egy kis gyümölcsöt és közben a telefonomat nyomkodtam, ahol a közösségi oldalakat böngésztem.

-Semmi érdekes,mint szokásosan..
Majd meg ettem a gyümölcsöt és le feküdtem aludni.

Reggel,mint minden nap 5-kor keltem.
El végeztem a szokásos reggeli dolgaim,mint pl. Reggeli készítés,és kávé készítés.
Kényelmesen meg étkeztem,és meg ittam a kávét,majd ki választottam a ruhám:

Kényelmesen meg étkeztem,és meg ittam a kávét,majd ki választottam a ruhám:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

   Felkaptam magamra,és jöhet a szokásos smink.
Egyébként, mindig csak szempillaspirált rakok,és meghúzom a tusvonalat.
+ Még egy kis gyengédebb száj rúzs.
És persze,ha akad pattanás,eltávolítom őket.

A hajamat most fel kötöttem,mivel ilyenkor már 3 napos,és nem szeretem ki engedve hordani.

Miután ez meg volt bele pakoltam a cuccaim a táskámba,és meg indultam ki.
Ki parkoltam az udvarból,és egy nagy gázt adva meg indultam a munkahelyemre.

Gyorsan oda értem,és amikor be mentem,és az irodám felé mentem Tomot láttam.

-Hát te? Ilyen hamar?
-Ilyen hamar.
Majd ki nyitottam az ajtót és be engedtem.
-Mit szeretnél?
Majd a tekintetét végig szegezi rajtam.
-Jól nézel ki kislány.
Majd a száj piercingjével kezd játszani.
-Oo,k-köszönöm..
-Ne játsz velem,mert rossz vége lesz.
Mondja majd közelebb hajol hozzám.
Én egy ravasz mosolyra húztam a szám,majd a következőt mondtam.
-Mi is lesz? Megerőszakolsz? Mert az nem bánnám.
-Tényleg?
Húzza ő is ravasz mosolyra a száját.
-Nem tudtam, hogy ennyire rossz kislány vagy Bianca.
-Legrosszabb vagyok.
-Kívansz engem, igaz?
-Téged a legjobban.
Majd közelebb lép hozzám,és az egyik kezét az arcomra helyezi,a másikat pedig a fenekemre.
Én elkezdtem hátrálni,de hiába,már szó szerint az asztalomnál támasztottam magam.
-Nem menekülsz sehova,kislány.
Majd az ajkait az ajkaimra tapasztotta,és el kezdett csókolni.
Én viszonoztam ezt a cselekedetét,elvégre én vagyok az a lány,aki meg van őrülve ezért a srácért,miért ne viszonoznám?

-Szeretem,ha egy kislány olyan okos mint te.
-Ma nem leszünk sokat veled,klippet veszünk fel,de ha gondolod szívesen el viszünk, délután pedig tudod.
-Tudom.
-Akarsz jönni?
-Ez kérdés volt?

Majd el kezdtem pakolászni a cuccaim, be zártam az ajtót és már indultunk is.
Egy kis busszal mentünk,ahol kényelmesen el fértünk.

-Nem is tudtam Bianca,hogy te is jössz velünk. Egyébként nagyon örülünk neki!
-Tomnak köszönd.
-Hamarosan lesz koncertünk,arra is jöhetnél.
Mondja Gustav.
-Meglátom még.
Mosolyogtam rájuk.
Én Tom mellett ültem végig,és az utat figyeltem,addig amíg meg nem éreztem egy kezet a combomon ami feljebb, és feljebb csúszott.
Én rá dőltem Tom vállára,ő pedig egy kicsit meg emelt,és az ölébe rakott.
-Alakul valamiii
Mondja Bill.
-Shhh!
Én el aludtam Tom ölében,és arra ébredtem fel,hogy Tom a nevemen szólít.
-Biancaaa
-Igen?
-Ide értünk.
-Jajj ne, el aludtam?
-Igeen, nagyon aranyos voltáál.
Mondja Bill.
-Ahh,köszönöm.
Majd le szálltunk a kisbuszról,és oda sétáltunk a helyszínre.
-Ti vagytok a Tokio Hotel?
Kérdezte a sminkes,aki egy nő volt.
-Igen,mi vagyunk!
-És ő ki?
Mutogat rám.
-A dalszöveg írónk, gondoltuk el hozzuk magunkal,ha nem gond.
Mondja Bill.
-Dehogy,gond. Sok szeretettel fogadunk téged is itt.
Mosolyog rám.
Egy kedves lánynak tűnt,egész érettnek tűnik,és biztos vagyok benne,hogy jókat lehet vele beszélgetni.

Billel kezdte a sminekelést,mivel neki több smink kell.
Tomra szinte semmi nem kell,max egy kis púder,de az sima.
Billel is elég gyorsan végzett ahhoz képest.
Majd mellém állt,és rá kérdezett.
-Aranyosak vagytok együtt.
-Mivan? Bill,nem vagyunk együtt!
-Még.
Mire én megforgattam a szemeim.
-Ne tagadd te lány,tudjuk,hogy szereted Tomot. És az sincs kizárva, hogy ő is szeret téged,elvégre neked ki nem tudna ellenállni? Én is fiúból vagyok,én sem tudnék neked ellenállni,sőt,nem is tudok,de amit muszáj tartanom azt muszáj. Láttam múltkor Tomot, hogy nézett rád, hihetetlen.
-Ne már Bill...
Teszem az arcom elé a két kezem mert már tiszta vörös volt az arcom.
-Nyugi kislány, nem fogom el mondani neki.
Majd megsimítsa a hátam.
-Gyere Bianca,megyünk tovább!
Szól oda Tom hozzám.
Majd én követtem az utukat,közben pedig kímérten vettem a levegőt,és Tomot figyeltem.
A haját figyeltem,ami épp,mint mindig,a szokásoa befonott haj.
Imádom..olyan jól áll neki..
Persze,neki mi az ami nem állna jól?
Na és a raszta haj? Az? Az is aaaa..
Szerencsés embernek érzem magam,mert ilyen munkám van,és az álmaimat kísérhetem, de ami miatt még jobban szerencsésnek érzem magam,az az, hogy a Tokio hotel bandával dolgozhatok együtt.

Szinte minden lány erre vágyna.
Persze,én pedig még szerencsésebbnek érezném magam, hogyha ez a balek képes lenne érezni irántam valamit.
De lépnem kell,nem tettem semmit eddig,és mostmár fogok! Mindent megteszek azért,hogy enyém lehessen! Ha kell ölni fogok!

Össze készítették a fiúkat,el kezdték a klippet fel venni.
Viszonylag jól sikerült,én csak üldögéltem ott egyedül árván,és néztem ezeket a jó madarakat.

Szüneteltek éppen,hiszen nekik is kell a kis pihenés, nem lehet ezt egyből fel venni,ez nem úgy megy,hogy pikk,pakk és kész.

Úgy döntöttem nyújtózok egyet,ezért fel álltam,majd Tom oda jött hozzám.
-Milyen voltam?
-Legjobb!
Emeltem fel a mutató újjam.
-Ugye,jól tudok ám játszani az újjaimmal gitáron..
-De ami azt illeti nem csak gitáron,hanem oda lent is.
Nézett egy perverz mosolyt csapva az arcára.
-Hah,nem vagy vicces.
-Pedig tudom, hogy szeretnéd.
Majd vissza ment,ugyan is véget ért a szünet.
-Vajon most ezt komolyan gondolta?
-Mire akar ezzel kilyukadni?
-Tényleg érez irántam valamit,vagy csak játsza a a szőke herceget fehér lovon?
-Geci,olyan nehéz ezen a fiún ki igazodni!
Kérdések mászkáltak a fejemben.

Kétlem,hogy komolyan gondolta,hiszen mint tudjuk,a lányokat csak úgy maga köré csavarja, lefekszik velük,és azt csinál velük amit akar.
Más lányok persze ezzel ki élik vágyaikat,hiszen erre mindenki vágyik,nem érdekli őket,hogy Tom nem érezhet semmit iránta,ami megtörtént az megtörtént.

Már éppen végeztek,és pakolászni kezdtek.
-Segítsek?
Kérdezem Billtől.
-Nem kell,meg leszünk,de azért köszi.
Szóval össze pakoltunk, vagyis inkább össze pakoltak a fiúk,mivel én semmit nem csináltam,és fel szálltunk a kis buszra.

Az út unalmasan,és csendesen telt,már kezdtem unatkozni,mikor meg éreztem egy kezet a derekamon.
Persze, hogy Tomé volt,akin látszott,hogy mennyire fáradt volt,tehát el aludt.
Nem tagadhatom,nekem is majd le ragadtak a szemeim a fáradságtól, tehát én is ugyanezt tettem,aludtam egy jót hazafelé is.

------------------------------
Sziasztook,itt lenne a kovi resz.
Igen,jo keson hozom,de nem tudtam hamarabb. Szeretnek a heten sok reszt hozni nektek,mivel most ez a hetem kicsit szabadabb.
A kovetkezo az mar kevesbe.
Jo olvasast!❤️
Ma meg megprobalom hozni a kovit!❤️

You can only be mine /Tom Kaulitz/[Befejezett]Where stories live. Discover now