15.rész

431 26 5
                                    


Figyelem!
Ez a rész 18+-ot tartalmaz!
Csak saját felelősségre olvasd el!

Azt hiszem azzal, hogy azt mondtam, hogy nem ittam, nagyot hazudtam..
Tommal már ki értünk a buli helyszínről, hívott egy taxit,be szálltunk és haza mentünk.
Tom fizetett,majd együtt kézen fogva be mentünk a házba.

Hajnali 2 óra lehetett az idő.
Be mentünk a házba,be zártam az ajtómat majd a szobám felé mentem.

Őszinte leszek, mérges vagyok Tomra.. szerettem őt,és még mindig szeretem. Direkt teszi ezt velem?
Szerettem volna át öltözni,de Tom ezt meg akadályozta.

-Ne öltözz át!
-Mert?
Kérdezem unottan.
-Hé,figyelj. Én vágom, hogy teljesen idióta voltam, tényleg smároltam egy lánnyal,de esküszöm semmi több nem volt.
Mellesleg van egy másik lány akit nagyon kedvelek.
Mutogat rám.
Én csak hátat fordítottam neki.

Majd ő gondolt egyet,le guggolt,és az egyik kezét a csipőmre tette,a másikkal pedig be nyúlt  a bugyimhoz,amit egy mozdulattal le rántott,és le dobta földre.
A ruhámat is hátul ki cipzározta,és le dobta szintén a földre, melltartó nem is volt rajtam,ehhez a ruhához,így már egy ruhadarab sem díszelgett rajtam.

Majd éppen fordultam volna felé,amikor már ő is a pólóját vette le,bele lökött az ágyba,és a fejem felé fogta a két kezem,és el kezdett csókolni.

Majd lejjebb kezdett el menni,és a nyakamhoz tévedt le,és el kezdte ki szívni.

Enyhe nyögésekkel díjaztam cselekedetét,majd a az egyik kezét le vette az enyémekről,és el kezdett lejjebb csúszni,majd két újját belém rakta,és el kezdett újjazni.

Csókolózás közben nyögtem egy párat.
-Tom,gyerünk,még!
Mondom nyögdécselve.
Ki vette az újjait és le nyalta őket.

-Kérésed számomra parancs!
Majd le vette magáról a nadrágját,és a boxer alsó nadrágját,és elő vett egy durexet.

-Gondolom nem szeretnél még anya lenni,vagy még is?
-Hidd el, szükség lesz arra a durexre!

Fel húzta magára,majd a nyílásom felé ment,és be tette.
Mire én felnyögtem egy nagyot,amit szerintem még a szomszédok is hallottak.

-Jó szűk vagy.
-Nem most feküdtem utoljára ágyban.

Majd el kezdte mozgatni a csípőjét,és fokozatosan verte a tempót gyorsabban.
Én egyre jobban el kezdtem nyögni,ő közben csókolt engem,nyugtatás képpen.
Majd ki vette belőlem,és el kezdte zsepivel törölgetni,a durexet pedig a kukába dobta.

-Huhh.
-Haragszol még rám?
Kérdezi Tom.
-Ezek után nem tudnék.
Tapadok az ajkaira.
-Fürödjünk meg.
Mondja Tom,miközben el vált az ajkaimtól.

El mentünk mindketten megfürödni, gyorsan végeztünk,Tom nekem adta a pólóját,és mellé fel vettem még egy bugyit.

Tom-on csak szimplán egy boxer volt, felső teste teljesen szabadon volt.
Gyorsan le szedtem magamról a sminket,és vissza mentem a szobába.

-Szeretlek Bianca.
Suttogja a fülembe Tom.
-Én is szeretlek Tom.
Suttogom vissza.
Majd össze bújva el aludtunk, tudván, hogy a legnagyobb biztonságban voltam,és olyan helyen,ahol senki nem tudna nekem ártani.



---------------------------------
Sziasztook
Jöttem egy résszel, nagynehezen megszültem nektek.
Sajnálom, hogy nem hoztam hamarabb de nem volt időm. De ígérem, hogy aktív leszek, legalább is megpróbálok az lenni.
Kicsit rövid lett,de ez van.
Legyetek jók,jó olvasást!❣️
Ig:vivcsi.senpaii

You can only be mine /Tom Kaulitz/[Befejezett]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant