8.rész

475 23 4
                                    

Reggel 5kor az ébresztő órámra keltem, és akkor realizáltam, hogy el felejtettem kikapcsolni.

Nos,mivel 2 személyes az ágyam,és egyedül szoktam használni, mindig a másik oldalon alszok,de most kivételesen nem,mert Tom is itt van.

Ezért lustaságomnak köszönhetően,nem volt kedvem ki kelni az ágyból, hogy ki kapcsoljam az idegesítő csörömpölő órát.
Volt annál egy rövidebb út,vagy is, Tom-on át mászni.

Majd óvatosan megpróbáltam az alvó Tom-on át mászni,hogy ne hogy fel ébresszem,de hiába.
Fel ébredt.

-Mit művelsz?
Kérdezi Tom fáradt hangon.
-Amm, hát...az órát akarom ki kapcsolni.
Vakarom meg a fejem,ugyan is iszonyatosan kínos volt a szitu.
-És engem választasz útnak?
-Hát..i-igen.
-Jó megoldás,de kapcsold ki,mert megsüketülök!
Majd gyorsan oda kaptam,és ki kapcsoltam.
-Ha már itt tartunk,ne menj vissza. Maradj itt, aludjunk így.
Majd meg kerestem a kényelmes helyet magamnak Tom-on,és vissza aludtunk.

Én 9-kor keltem fel,de Tom nem volt sehol,hirtelen meg ijedtem,hogy hová lett ez a gyerek,majd nagy nehezen a lábaimra álltam óvatosan,és ki lépdestem a szobámból.

Mikor ki mentem,láttam,hogy a jó emberünk reggelit készít.
A konyha pult felé volt fordulva, ezért úgy döntöttem,hogy óvatosan háta mögé lopakodok,és meg ijesztem.

A tervem sajnos nem jött be,mivel pont megfordult.

-Jó reggelt!
Majd vet magára egy mosolyt.
-Jó reggelt,hát te?
-Reggelit csinálok, hamarosan kész. Jót aludtál?
-Igen,te?
-Én is.
-Mikor lettél te ilyen szorgalmas?
-Muszáj..
Mondja nevetgélve.
-Hajj,tee. Fel öltözök,és rendbe rakom magam.
-Siess,vagy különben nem marad reggeli.
-Haha.
Majd ki választottam magamnak egy kényelmes ruhát itthonra:

(Kiegészítőket légyszi nézzétek el, azok nem szükségesek:3)

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

(Kiegészítőket légyszi nézzétek el, azok nem szükségesek:3)

Ezután ki mentem a szombámból,és a fürdőszobába mentem, ahol megmosdottam, fogat mostam stb.
Ezek után a konyhában Tom már várt engem a reggelivel.

-Hogy ízlik?
Érdeklődik Tom.
-Finom. Azt hittem nem tudsz palacsintát csinálni.. gondolom ezt is Bill tanította meg,mi?
-Pontosan.
-Chh,tudtam.
Meg ettük mindketten a reggelit, segítettem el mosogatni Tomnak,és jöhettek a gyógyszerek.
-Tom,most ha meghalok,akkor az a gyógyszer hibája lesz!
-Nem fogsz meghalni,nyugi.

Majd jöhetett az első, amivel megtudok birkózni,de a másikkal már kevésbé.

Szerencsére ma sem fulladtam meg,de már lassan reménykedem abban,hogy megfulladok végre,és nem kell élnem tovább.

-Mihez van kedved ma?
Kérdezi Tom.
-Meg ne próbáld!
-Nyugi már, esküszöm kérdeztem csak,nem az volt vele a célom.
-Chh,pihenjünk. Milyen az idő kint?
-Egész jó,mintha nyár lenne.
-Pedig szeptember van.
-Hát ja,de menjünk ki egy kicsit,neked is jót fog tenni.
Majd ki mentünk mindketten,én szinte nyannyer léptekkel haladtam ki,de Tomnak hála,segített,és nem volt fél év mire ki értem a hazból.
-Huhh, tényleg jó idő van.
-Ugye?

Tom közben a garazsból hozott ki két széket amire le tudtunk ülni a hűvösben,és együtt tudtuk nézni a tájat.

Tom közben egy párszor rá gyújtott cigizni,sőt még meg is kínált.

Természetesen el utasítottam,hülye lennék ha azt mondanám, hogy igen. Ráadásul beteg vagyok most, nem is jönne jól.

Csendesen nézegettük a tájat, addig amíg egy kocsit nem hallottunk itt meg állni.
Tom egyből meg ismerte, ezért ki ugrott a székből és ment kaput nyitni.

Sejtelmem sem volt kik lehettek azok,de Billék voltak. Meglepődtem, mivel nem számítottam rájuk.

-Sziaaa Biancaa. Hogy vagy?
Ugrik oda hozzám Bill.
-Sziasztook,köszi,egész jól megvagyok, igazából csak a gyógyszerektől fulladozom,de ezt el tekintve jól vagyok,bár a tempóm még mindig mama járású.
Mondom nevetgélve.
Majd mindenkiben ki tört a nevetés,tehát,fullos röhögő görcs.

Majd miután ki nevetgéltük magunkat,Gustav és Georg be hívta Tomot a házba.

-Mi nem megyünk?
-Nem,mi maradunk itt szépen.
-De mivan ha szétszedik a házat?
-Nem fogják,de attól tartok, beszélnünk kell.
-Jaj,a jó isten jöjjön le,még is miről?
-Hát miről ha nem arról,hogy mivan közötettek Tommal?
-Hagyd már,semmi nincs. Mi lenne?
-De tetszik neked, nem?
-Hát..azt hiszem..de zavar,hogy még csak most vette észre, hogy szeretem..
-Tom sajnos ilyen, de ahogy látom egész jól ki jöttök,és nem tudom,hogy mondta e,bár kétlem, hogy mondta,de az elmúlt időben keveset feküdt le lányokkal,ami nála fura,hiszen mindig ő volt az aki minden reggel más lánnyal ébredt.
Fogalmam sincs miért van ez,fura.
-Nos,mesélte, hogy mostanában keveset szexelt. De nem tudom mire vegyem ezt,ezzel azt akarja mondani,hogy velem akar? Vagyis érted..
-Igen értem,tényleg nehéz ki igazodni Tomon,testvérje ként mondom,én sem tudok igazán ki igazodni rajta sokszor. De szerintem ezzel azt akarja kimutatni, hogy esetleg akar tőled valamit, mondjuk Tom sosem táplált senki iránt érzelmeket,csak azért feküdt le lányokkal, mert kellett neki a szex. De figyi,ha gondolod segítünk szívesen bármiben,sőt ott van Ana,akit gondolom ismersz Lisa néven,de ő is tudna segíteni, hidd el egy nagyon megértő lány.
-Nem beszéltem még vele, úgymond,de lehet most rá írok.
-Na hajrá!

Majd azon nyomban rá írtam Anara,aki a névjegyzékemben Lisa név ként futott,de gyorsan át javítottam.

Be látom, hülyeség volt rá támadni a lányra,nem kellett volna,de ha egyszer nyomott a féltékenység? Mindegy, hagyjuk is.

Chat beszélgetés
---------------------------------------------
 

                   
Bianca:Sziaa
Ana:Sziaa,te meg vagy még?
Bianca: fogjuk rá..
Ana:Ahh, igen sajnos hallottam hogy beteg vagy,remélem jobban leszel.
Bianca: Ana, mond ma délutánra van valami programod?
Ana: Nincs,miért?
Bianca: Át tudnál jönni? Beszélni szeretnék..
Ana: Persze sima.
               

       --------------------------------------------

-Bill, mond csak..el tudnátok vinni magatokkal kicsit Tomot majd? Csak délutánra, szeretném át hívni Ana-t, hogy beszélhessünk,de nem szeretném, hogy Tom itt legyen.
-Persze,ez nem kérdés!
-Aaa,köszii!
Ugrok bele a nyakába.
-Nagyon szívesen!

Majd ezek után ki jöttek a fiúk,és nem sokkal később Bill-ék is mentek el,és persze Tom-ot id vitték magukkal.

-De mi lesz Bianca-val?
-Miattam ne aggódj, itt lesz Ana, lényegében azért mész el, hogy ne zavard a beszélgetésünket..de ne aggódj!
Tom ennek kevésbé örült,de ez van.

------------------------------------
Sziasztook
Jöttem egy új résszel(btw, igen érkezettel írom a leírást😨)
Valószínűleg éjszaka jön a kövi rész:3
Legyetek jók!
Jó olvasást!❣️

You can only be mine /Tom Kaulitz/[Befejezett]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن