Reggel ismét 9-kor keltem,Tom megint nem volt az ágyban, gondoltam reggelit készít.
Gondoltam ki megyek hozzá,mert hát miért ne?
Felszívodtam kicsit,és ki mentem,és éppen már kész volt a reggelivel.-Gofrit csináltam, remélem szereted.
-Persze, szeretem.
Majd le ültünk reggelizni.
Reggeli közben kínos csend volt,amit végül Tom tört meg.
-Figyelj,bocs a tegnapiért. Csak Bill egy kicsit fel idegelt. De ma este megyünk bulizni,tudod, említettem tegnap.
-Igen, emlékszem.Meg ettük a reggelinket,én fel vettem itthonra egy egyszerű melegítő nadrágot és hozzá egy rövid újjú pólót.
Úgy döntöttem neki állok keresni valami megfelelő ruhát,mert nem szeretnék abba menni amiben a koncerten voltam,fel túrtam szó szerint a szekrényem,majd ezután jött az instant depresszió.
Miután szembesültem azzal, hogy alig van party ruhám,teljesen ki borultam.
Sosem voltam egy bulizós, persze az alkohol felé mindig nyúltam, főleg amikor 16-17 éves voltam. Akkor jártam a legtöbbet bulizni,3 éve már nincs időm ilyesmire,a munkám miatt.Fel kaptam magam, kerestem valami ruhát amit fel vehetek:
Magamra tettem egy kis sminket,csak hogy még is legyen rajtam valami,a hajamat pedig fel kötöttem simán.-Tom,el megyek a városba,kell vennem ruhát estére. Majd jövök!
-Ne vigyelek el?
-Van kocsim.
-Ne menjek veled?
-Gyorsan meg járom egyedül,nem lesz semmi addig,nyugi.
Majd az ajkaira nyomok egy apró csókot.
-Vigyázz magadra!
-Vigyázok nyugi,sziaa.Ki mentem a házból,be szálltam a kocsiba és el indultam a városba.
Út közben Tokio Hotel-t halgattam,és egy 20 perc után oda is értem a plázához.
Le parkoltam,és el indultam be, voltam több ruhás üzletben is,már szerintem az 5. ruhás üzletben járhattam, amikor megtaláltam a ruhát ami igazán tetszett,sőt, szerelem volt első látásra.Árban sem volt olyan vészes, rosszabbra számítottam. Mindössze 30 euró volt (segítek,30 euró=12,394 Ft, remélem azért jól számoltam ki xd)
Fel próbáltam természetesen a ruhát,jól is állt szerintem rajtam,és a méret is jó volt.
Ezután meg vettem ezt a csodálatos ruhát,és így végre a saját birtokomba vehettem.
YOU ARE READING
You can only be mine /Tom Kaulitz/[Befejezett]
RomanceBianca-nak már kisebb korában jelentkeztek pszicho problémái,a szüleit hamar el veszítette egy autó balesetben,így ez is megviselő volt számára,és a nagyszülei sem éltek már. 10 évesen nevelő szülőkhoz került,majd 17 évesen szabadult ki onnan csak...