Az út további része csendesen telt, igazából én csak kifele bámultam és gondolkodtam.
-Most mit érezhet irántam Tom?
-Vajon én is szeretem őt,vagy csak be adom magamnak? Hülye vagyok,3 éve ismerem,miért ne lennék bele zúgva?
Majd a gondolataimat Tom zavarta meg.-Min gondolkodsz Bianca?
-Ahh,semmi érdekesen..
-Persze,én meg hülye vagyok mi?
Majd tekintetét rám emeli egy pár másodpercre,mivel figyelnie kellett az útra is.
-Könyörgöm,ne nézz rám így..el veszek a szemeidben!
-Ennyire csábítóak?
-Nagyon!
Döntöm el a fejem.
-Az a helyzet, hogy ha az orvosod álitasa szerint,korházba kerülhetsz,nem hagyhatlak egyedül. Ki tudja miket művészkednél otthon,és még valami hülyeséget csinálnál.
-Nem kell velem maradnod,meg vagyok egyedül is!
Forgatom meg a szemeim.
-Már pedig egyedül nem fogsz maradni.
-Klassz. És dolgozni ki fog?
-Majd fogok azt is,ne aggódj,de a maradék időmet veled szeretném tölteni.
-Csodás,ki fog engem helyettesíteni?
-Szerintem Violet.
-Fel áll a hátamon a szőr a csajtól. Úgy néz ki,mint akinek le akasztottak egyet.
-Jajj,ne légy féltékeny,nálad nem jobb,kinézetben sem,és dalszöveg írasban sem.
-Nem vagyok féltekeny,de undorító a csaj.
Majd ismét az üveg felé fordítom a fejem és a tájat kezdem el bámulni.Haza értünk,és Bill egyből jött, hogy na mi volt stb.
-Majd elmeséljük.
Ezek után le pakoltam,kezet mostam és össze hívtam mindnekit.
-Szóval,ez valami vírus,amit sokan el kaptak, sokan kórházba kerültek,és hónapok kellenek ahhoz, hogy meg gyógyulhasson. Én viszonylag jól meg úsztam,írt fel gyógyszereket,és azt mondta,hogy szedjem őket alaposan, mert ha nem,én is kórházba kerülhetek.
De egyébként,ki írt egy 2 hétre..
Verem az asztalba a fejem.
-Mi lesz addig veletek? Ki tudja ki kezébe kerültök,bele fogok ebbe őrülni!
-Nyugi,jó kezekbe kerülünk, legalább is remélem.
Fogja meg a vállam Bill.
Az idő már 13:00 volt.
-Éhes vagyook!
Mondja Bill hisztisen.
-Csinálok valami kaját akkor.
-Nem! Rendelünk valamit!
-Mint mondtam,nem vagyok le bénulva, tudok főzni.
-Rendeljünk Pizzát!
Mondja Georg.
-Nem bánom,legyen.Majd megbeszéltük, hogy kinek milyen pizza kell,és Bill fel hívta a közeli pizzázót,és le adta a rendelést.
1 óra múlva meg is hozták a pizzákat.-Aaa,végre már! Éhen haltam!
Mondja Bill,miközben a pizzáját eszi.
Én is eléggé éhes voltam már,tehát elég sokat ettem.
-És fogyókúrázni ki fog?
Mondom,egy nagy sóhajjal.
-Neked nem kell,te tökéletes vagy!
-Pff,én tökéletes? Még álmomban sem.
-Pedig számomra tökéletes vagy.Majd el fordítottam a fejem, ugyan is éreztem,hogy ég az arcom a vörösségtől.
-Mindegy,én a nappaliba megyek, kicsit meg pihenek,ha nem gond.
-Oksi,majd mi el mosogatunk, hogy ne rád maradjon ez is.
-Köszi.Majd le ültem a nappaliba,és a tv-ben kerestem valami értelmeset.
Bill-ék mosogattak még, majd Tom helyet foglalt mellettem,és a hajammal kezdett el játszadozni.
-Ennyire szereted a hajam?
-Jó puha,és az illata is nagyon jó.
Majd a fejemet Tom vállára döntöm,és úgy néztem tovább a tvt.
-Nem sokáig maradok, haza kell még ugranom,tudod,a cuccaimért,mivel itt maradok.
-Tudom.
-De Gustav és Georg úgy is itt maradnak,addig. Bill segít össze szedni a cuccaim majd, úgyhogy lesz társaságod.
Utánna Bill majd haza dobja őket,és szerintem ő is el megy majd innen, szerintem majd csajozik vagy valami.
-Nekem aztán mind1.
-Most megyek,majd jövök.
Majd egy puszit nyom a fejem tetejére és el megy.
Nem reagáltam rá semmit,csak néztem tovább a tvt.
Majd Georg és Gustav le ülnek mellém.
-Halii
Mondják mindketten egyszerre.
-Sziasztok,mi újság?
-Semmi különös,minket csak az érdekelne, hogy mivan közötettek Tommal,ugyan is ez a jó gyerek,nem szeretne semmit beszélni rólatok.
-Semmi.
Dobok oda egy rövid szavas választ.
-Na nem,ez nem lehet semmi. Ha még nem is vagytok együtt, muszáj,hogy valami legyen közötettek,ez nem állapot,és amúgy is,te szereted,nem?
-Nehéz erről beszélni..nem tudom eldönteni, hogy tényleg szeretem,vagy csak be etetem magamnak ezt a dolgot..szóval,nem tudom.
-Nemáár Biancaaa, pedig nálad láttam még reményt.
-Ez van.
Húzom el a szám.Az idő gyorsan el telt,észre sem vettem, hogy Tom már meg is érkezett.
-Tedd csak oda a cuccaid.
Mutogatom neki a szobámat, jelezvén,hogy oda tegye.
-Nos,jó szórakozást srácok,legyetek jók,ne csináljátok hülyeséget!
Húzza egy perverz mosolyra a száját.
-Bill Kaulitz!!
Kiabálok rá.
-Nyugi,nyugi,már itt sem vagyook,gyertek fiúk!
Szól Gustav-nak és Georg-nak.
-Szóval,mit csináljunk?
Kérdezi Tom.
-Mindegy.
Rántom meg a vállam.
-Szóval a "mindegy"-et vehetném egy annak is?
-Micsoda? Nem! Nem vagyok olyan formában most.
Nézek a sarokba.
-Ahh, pedig mint mondtam már rég feküdtem le utoljára lánnyal.
-Én tehetek róla?
-Nem.
-Akkor?
-Bocs. De ha ennyire ellenséges hangulatban vagy velem,akkor hagylak.Én vissza feküdtem a nappaliba,és le hunytam a szemeimet egy kicsit, fáradt voltam,és szar állapotban is.
Sikeresen el is aludtam,majd kb 2 óra alvás után Tom karjaiban találtam magam.-Jót aludtál?
-Igen,de mostmár el megyek megfürödni,utánna pedig enni is kellene valamit.
-Mit kérsz enni?
-Jó lesz az a maradék pizza,ami délutánról megmaradt.Majd ki pattantam Tom karjaiból,és el mentem megfürödni.
Le hűsítettem magam,ami igen jól esett. Az az agyam megint másmerre járt,megint. Tom-on,kezdek bele őrülni ebbe,csak Tom és Tom...
Majd magamat adtam,és át estem a témán.
Végeztem a fürdéssel,fel vettem a pizsamámat,és a konyhába mentem,ahol Tom már el készítette nekem a pizzát.
-Haaa,köszii.
-Szívesen.
Majd le ülök enni,és velem szembe ő is le ül.
-Jobban vagy?
-Fogjuk rá..még mindig fáj mindenem..
-De a gyógyszerek segíteni fognak majd, nem?
-Elvileg igen,de ki tudja..Majd meg ettem az utolsó falat pizzám is,és elő készítettem a gyógyszereket,és egy pohár vizet mellé.
-Atyám,ezeket én hogy fogom meg inni? Meg akadnak a torkomon.
Majd meg ittam az elsőt, ami viszonylag jó volt,és nem fúladtam meg.
De jöhet a második,ő már már teszta,hát imádkozzunk azért,hogy ne fulladjak meg.Szerencsére nem fulladtam meg,de holnap már tuti meg fogok.
Én el mosogattam addig ezt a 2 db tányért amit használtunk, majd be indítottam egy mosógépet is.
Ezek után le ültem az étkező asztalhoz,Tom már nem volt ott, biztos ki ment cigizni az erkélyre,ezért gondoltam megnézem.A tippem jó volt,tényleg az erkélyen volt,és cigizett.
Majd én is ki mentem szellőztetni a fejem.-Hát te?
-Kell a friss levegő. Ki jöttem én is egy kicsit.
Majd Tom közben ki fújta a cigi füstöt.
-Kérsz?
-Nem cigizem.
-Tudom,de rá kérdezni szabad,nem?
-De.
-Az emberek többsége azt hinné cigizel,sőt én is ha nem ismernélek. Sosem cigiztél még?
-Nem, egyszer ki akartam próbálni,de féltem hogy rá függök,és nem mertem.
-Pedig jó buli.
-Biztos.
-Tényleg, hogy is van ez? Mit is érzel irántam?
-Ahh,Tom..nehéz..amikor először meg ismertelek,teljesen beléd szerettem,sokáig így volt,de te ezt nem vetted figyelembe,próbálkoztam,sokszor,de hiába. Ugyan úgy követtem lányokat akikkel jóban voltál,egyet sem bántottam sosem,de sokszor nem sok tartott már vissza. És most, ugyan ezt tettem azzal a másik lánnyal. De nem tudom..most vettél még csak figyelembe,ami fáj. Nem tudom Tom..
-Tudod,nekem sem egyszerű. Mostanság amikor veled vagyok furcsa érzés kap el, nem tudom mi lehet ez,de olyan mintha fel éledt volna bennem valami olyasmi,ami eddig sosem.
Mint mondtam,sosem szerelemből feküdtem le lányokkal, lehet ezért nem tudom mi ez.
-Mindegy. Én el megyek aludni,fáradt vagyok nagyon,tudod,két személyes az ágyam,el férsz.Majd be mentem a szobámba, és bele feküdtem az ágyába,ki húzódtam a szélére, ezzel Tomnak helyet hagyva ha jön aludni,és magamra húztam a takarót,és el aludtam gyorsan.
-------------------------------------------
Sziasztook,jottem nektek egy kovi resszel 💋
Esigen megint ejszaka hozom,bocsii.
Holnap delutan megprobalom le hozni a kovit<3
Jo olvasast!❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
You can only be mine /Tom Kaulitz/[Befejezett]
RomanceBianca-nak már kisebb korában jelentkeztek pszicho problémái,a szüleit hamar el veszítette egy autó balesetben,így ez is megviselő volt számára,és a nagyszülei sem éltek már. 10 évesen nevelő szülőkhoz került,majd 17 évesen szabadult ki onnan csak...