9.rész

423 21 1
                                    

A házban kicsit rendet raktam, össze pakolásztam, hogy ne úgy várjam Ana-t,hogy tiszta kupi minden.

Mire pont rendet raktam, valaki csengetett is.

Ki mentem,és kaput nyitottam neki,és beljebb engedtem.

Majd le ültünk az étkezőben.
-Szolgálhatok valamivel?
Kérdezem kedvesen.
-Ó dehogy,esetleg egy pohár vízzel.
Mosolyog rám.
Majd hoztam neki egy pohár vizet,és persze így már magamnak is
-Nos,miben segíthetek?
-Tommal kapcsolatban szeretnék érdeklődni.
-Ehh,Tom egy igen nehéz eset..szerettem volna,ha Tommal lesz közöttünk valami kapcsolat,de nehezebb mint gondolnám,aztán pedig hagytam a francba,főleg, hogy rám támadtál, persze ne értsd félre,nem miattad hagytam ezt az egészet félbe,csak egyszerűen bele fáradtam ebbe..
Egy jó ideje ismerem Tom-ot,sok lánnyal feküdt már le,bár ezt szerintem jó magad is tudod.
Elégge nagy katyvasz lenne a abból ha Tom-nak barátnője lenne,főleg ha el jutna a közösségi oldalakhoz.
A lányok szinte megőrülnének, képesek lennének megölni téged szimplán ezért.
Mondjuk,van olyan lány akit ez nem érdekelne, szimplán le kapná Tom-ot ugyan úgy.
Lehet, hogy Tom szeretne,de lehet hogy képes lenne attól viszonozni egy csókot,vagy ugyan úgy szexelni más lánnyal.
Bár ez nem biztos, csak én gondolom,hogy ez lenne,bár ki tudja.
Rántsa meg a vállát.
-Értem.
-Mond,történt már valami olyan dolog,ami miatt,úgy éreznéd,hogy esetleg ő is táplál irántad érzelmeket?
-Hát..múltkor megcsókolt,de ettől nem hiszem azt,hogy szerelmes belém vagy ilyesmi..
-Megeshet,hogy Tom ilyet csinál,nem hiszem, hogy ez olyan meglepő lenne.
-Ehh..tudom.. persze..
Minden esetre, azért köszi!
Mosolygok rá.
-Ugyan szívesen, máskor is,amiben tudok,segítek.

Majd ki kísértem Ana-t és felhívtam Billt.

Telefon beszélgetés
---------------------------------

-Szia Bill! Mostmár jöhettek.
-Okés,majd mi is maradunk még egy kicsit,ha nem gond,mivel szeretnénk beszélni veled a koncerttel kapcsolatban.
-Okés.
         

---------------------------------------

Majd le tettük a telefont,el mosogattam azt a 2 db poharat és le feküdtem egy kicsit a nappaliban.

10 perc múlva,arra lettem figyelmes,hogy csengettek,ezért ki mentem és ki nyitottam.

Természetesen Bill-ék voltak,be jöttünk a házba,és le ültünk az étkezőben.

-Kértek valamit?
Kérdezem tőlük is kedvesen.
-Dehogy,nem is szeretnénk sokáig lábatlankodni,ne fáradozz!
Mondja Bill kedvesen.
-Ugyan,nem fáradozom.
-Nos, jovő héten,lesz koncertünk,és szeretnénk téged megkérdezni, hogy szeretnél,vagy esetleg lenne e kedved jönni?
Főleg,hogy ugye beteg vagy most, leginkább ezért kérdezzük.
-Nos,ha jövő hétre,ki kúrálom magam,akkor mennék,de ez még kérdéses,nem szeretném,ha miattam maradna el a koncert, mert Tom nem tud menni,vagy ilyesmi,ha nem mennék, akkor is el tudnék lenni egyedül,simán. De remélem,hogy sikerül magam meg gyógyítani jövő hétre, hogy veletek tarthassak.
-Mi is reméljük!
Mondja Gustav és Georg.
-Nos, ennyit szerettünk volna csak,legyetek jók!
Mondja Bill majd ki lép Gustav-val és Gerog-gal az ajtón.
-Hagyd csak,majd én ki kísérem őket.
Mondja Tom.
-Oh,oksi,köszi.

Majd az idő már 19:00 volt,úgy döntöttem,hogy el megyek le fürödni.
Össze szedtem a pizsamám,és a fürdőszobába mentem.

Gyorsan engedem magamnak jó meleg vizet,és megfürdödtem.

Majd kopogásra lettem figyelmes.
-Fürödsz?
Kérdezi Tom.
-Igen,miért?
-Csatlakoznék.
Mondja perverzen.
-Nyugi, csak vicceltem. Csinálok vacsorát.
-Oké.

Befejeztem a fürdést,és a konyhába,ahol Tom várt már engem a vacsorával.

-Végre már jöttél,azt hittem sosem leszel kész. Még a sajtos tészta is kész lett hamarabb,mint te.
Mondja nevetve.
-Chh.
Forgatom meg a szemeim.

Majd le ültünk enni mindketten.
Nem sokkal később,én meg is ettem a saját részem,ami éppen elég volt.

-El megyek le fürödni.
Mondja Tom.
-Oké,menj csak,addig én be megyek a szobába,nyugi nem alszom még.
-Oké.

Be mentem a szobámba,és bele feküdtem az ágyba,és gondolkodni kezdtem.

Megannyi kérdés motoszkált a fejemben Tommal kapcsolatban.

Vajon mit érez irántam? Vagy nem is érez semmit irántam? Vagy csak játszik a lelkemmel?

Ehhez hasonló kérdések járkáltak a fejemben.

A gondolkodásomat Tom zavarta meg.

-Min gondolkodsz ennyire?
-Nem fontos, inkább aludjunk.
Mondom ásítozva.
-Pedig még nincs olyan késő.
-Tudom,de fáradt vagyok.
-Hát jó. Gyere ide, majd ki tárja a karjait, hogy oda férkőzhessek közéjük.
-Jó éjt kislány.
Majd a fejemre nyom egy puszit.
-Jó éjt,szépfiú.

---------------------------------------
Sziasztook
Itt lenne az újabb rész👀
Nos, szeretném mondani,hogy lehetséges,holnap délelőtt hozom a kövi részt,mivel ezt a hetet szeretném még ki használni,hogy írhassak, mivel utánna nem nagyon lesz alkalmam..
Nekem is lassan megindul a foci,és kétlem,hogy jövöhéten tudnék nektek részekkel jönni. De azért megpróbálok.
Közben, persze én is nyaralok majd, szintén, ott sem lesz időm résszel jönni.
De utánna még 1 hetet mamámnál töltök,ahol szerintem tudok nektek részekkel jönni:)
+Még itthon leszek Magyarországon 1 hetet, mert azt is ki vettem szabadságnakXD
Utánna pedig rajtolunk a bajnokságokraa😻
Mindegy is,ennyit szerettem volna mondani, legyetek jók!
Jó olvasást!❤️
Ig:vivcsi.senpaii

You can only be mine /Tom Kaulitz/[Befejezett]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin