☆Hoşgeldiniz, desteğinizi beklerim bebekler ...
"Jungkook-shi yeni projeniz var mı?"
"Jungkook-shi Justin Bieber'le iş birliği yaptığınız söyleniyor doğru mu?"
"Jungkook-shi peki çıkacak olan albümden beklentilerimiz ne olmalı?"
Ünlü idol Jeon Jungkook... Hayatı mükemmel olan, dünyanın pek çok yerinde milyonlarca hayranı olan, netizenlerin göz bebeği Jeon Jungkook...
O bu ışıltılı hayatı tabii ki seviyordu. Güzeldi çünkü!
Hayatı bundan 4 yıl önce daha da güzeldi çünkü hayatında biricik gazeteci Park Jimin vardı. Tabii ki herkesten gizli yürüttükleri bu ilişkide her şey o kadar da yolunda değildi
Jungkook'un bitmek bilmeyen konserleri ya da herhangi bir çekim derken birbirlerinin yüzünü göremez oldular.
Haliyle Jungkook tüm gözlerin üstünde olduğu bir idol olunca gizlilik kaçınılmazdı ama jimin de artık buna dayanamamıştı.
İlk başlarda tabii ki saygısı vardı, sevgisi için bazı şeyleri göz ardı edebilirdi ama sevgilisinin her başka bir gün yeni yeni insanlarla isminin anılması işleri jimin için çıkmaza sürüklemişti.
Jungkook şu an hava limanında gelen soruları yanıtlıyordu güler yüzle.
İşte birliğine kadar tüm haberler çok hızlı yayılıyordu.
Jungkook hava limanında röportaj yapmayı seven birisiydi, her zaman düşünceli ve kibar olmuştur
Onları da daha fazla bekletmemek adına hemen çabucak sorulara cevap vermeyi seçti."Evet arkadaşlar albümüm yakında çıkacak bunun hakkında daha fazla bir şey söylemeyim artık, dikkat eden hayranlarım zaten bir çok teori üretmiştir bile"
"Peki Jungkook-shi albümde eski sevgilinize de şarkı yazdığınız söyleniyor bu doğru mu?"
Jungkook sesin geldiği tarafa döndü. Bu ses çok tanıdıktı.
Arkasını döndüğünde ise 4 yıldır yüzüne hasret kaldığı minik sevgilisi vardı.Elindeki mikrofonu Jungkook'a uzatmış bir cevap veriyordu. Jungkook ise ifadesiz bir şekilde cevap verdi
"Evet bu doğru. Albümün en sevdiğim şarkısını o kişiye yazdım"
Jimin aldığı cevapla başını salladı. Tabii ki de jungkook o çok sevdiği şarkıyı jimin'e yazmıştı.
Ne de olsa eskiden her gün Jimin, Jungkook'u söz yazarken ziyaret ettiğinde her zaman "senin için" cevabını alıyordu.
"Peki teşekkürler"
Kimin tekrardan hiç bir duygu barındırmayan gözlerle Jungkook'a baktığında ise onun da çökmüş olduğunu rahatlıkla gördü.
Bu ilişkiyi bitirmek maalesef onlara pek te iyi gelmemişti...
Bolca yorum bolca yıldız istiyorum.
Teşekkür ediyorum
🚶♀️
🌙🐈⬛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol | Jikook
Hayran KurguÜnlü idol Jeon Jungkook ve eski sevgilisi paparazzi Park Jimin 4 yıl sonra tekrar karşılaşırlar ama bu seferki tek fark minik bir bebeklerinin olmasıydı... Alfakook x omegajim 01.03.24 #jikook etiketinde 20.