Yeni bölüm geldi, önceki bölümü okuyup gelin ballar, unutmuş olma ihtimaline karşı
Sınır 70 oy
50 yorum
️🧚🏻♀️"Alo hyung merhaba nasılsın? Evet evet bende iyiyim... hayır yok yok albümle ilgili hiçbir sıkıntı yok, ben nerede miyim? Sahildeyim... ya of hyung bi sakin olsana sana bir şey soracağım"
Jungkook içinden acaba aramasa mıydım? Diye geçirirken artık mantıklı düşünmeyi bırakmıştı. Kafasında kurduğu planını gerçekleştirmesi için aklını ve mantığını bir köşeye bırakması gerektiğini biliyordu.
Hala karşı taraftan ses gelmezken Jungkook merakla sordu
"Jin hyung?"
"NE VAR JUNGKOOK?!"
Jungkook kulağında tuttuğu telefonu yüzünü buruşturarak kendinden uzaklaştırdı.
Cidden hyungunun bu kadar büyük tepki vermesine gerek var mıydı ki?
"Biliyorum şu an albümümle ilgilenip uğraşıyor olmam lazımdı ama bana bi mekan ayarlaman lazım akşama çok acil"
"Ne mekanı Jungkook tanrı aşkına? Bu nereden çıktı?"
"Hyung lütfen ayarla, çok önemli bu benim için"
"Tamam bakacağım sende yarım saate şirkete gel, işlerimiz var"
Jungkook, Jin'i onaylandıktan sonra telefonu kapattı. Kalbi güm güm atarken uzun zamandır bu kadar heyecanlandığını hatırlamadı.
Küçük bir çocuk gibi ellerini çırptı, etraftaki insanları umursamasa ayağa kalkıp yerinde zıplayacağını kendisi de çok iyi biliyordu.
Bu yüzden kendini zor da olsa tuttu ve akşama yaklaşan dakiklarla beraber şirkete gitti.
~
"Anneciğim bugün senin için özel bir gün olacak biliyor musun?"
"Anneewhrwh^*^$%#"
Jimin gülerek mamasını yedirdiği küçük kızının minik ağzını temizlerken onunla sohbet etmeye çalışıyordu çünkü minik Eunji öğlene kadar ancak sakinleşebilmişti.
Ve tabii ki Jimin de hayatının en önemli kararını vermişti.
Eunji'yi babasıyla tanıştırmak...
Şimdi ağzını temizlediği minik kızın üzerini değiştiriyordu. Daha Jungkook hiçbir şey söylememişti ama onun seve seve bunu kabul edeceğini biliyordu.
Nasıl kabul etmezdi ki? Kızı için dünyaları yakabilecek bir babaydı o...
Giysi dolabının kapağını açıp derince düşünen Jimin sonunda kızı için sarı bir elbise seçebilmişti.
Sarı, Jungkook'un en sevdiği renk...
"Benim güzel kızıma bu elbise çok yakışacak, Eunji biliyor musun bugün senin için çok güzel bir gün olacak"
Jimin elbiseyi Eunji'nin kafasından geçirirken tatlı, sevimli sesiyle Eunji'yle konuşuyordu. Her ne kadar bunu mecburiyetten yaptığına kendini inandırmak istese de hayır, bu yalandı.
Jimin ve içindeki omegası deli gibi seviniyor, sonunda yavrularını alfasıyla tanıştıracağı için zevkle uluyordu.
İçindeki heyecanı görmezden gelip derin bir nefes aldı Jimin, tüm her şeye rağmen geçmişe sünger çekip yeni bir sayfa açamazdı, bu başta kendisine olmak üzere Eunji'ye yaptığı büyük bir saygısızlık olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol | Jikook
FanficÜnlü idol Jeon Jungkook ve eski sevgilisi paparazzi Park Jimin 4 yıl sonra tekrar karşılaşırlar ama bu seferki tek fark minik bir bebeklerinin olmasıydı... Alfakook x omegajim 01.03.24 #jikook etiketinde 20.