Yorumlarınızı eksik etmeyin, iyi okumalar bebekler....
"Hyung ben ne yapacağımı bilmiyorum, Jimin'i tekrar göreceğim aklımın ucundan bile geçmezdi. Kurdum içimde tepiniyor resmen anlam veremiyorum"
Jungkook şimdi özel uçağında, koltuğuna yayılmış kısa kesim saçlarını elleriyle tarayıp menajeri Jin'le durum değerlendirmesi yapıyordu.
"Jungkook şu an bu konu gündemimizin en son konusu falan olmalı, albüme odaklanmalıyız"
Jungkook yine dalıp gitti. Jimin konu olunca ister istemez kendini eski anılara dalıp giderken buluyordu.
"Biliyorum hyung ama albümüm bile Jimin'den oluşuyor baksana tüm şarkılarımı onun için yazdım ben"
Jin derin bir iç çekti. Jungkook'un yanına geldiği ilk günü hatırladı. Cıvıl cıvıl şakıyordu etrafa.
Jungkook, Jimin'le sevgili olduğunu jin'den başkasına söylememişti
Ama tüm bunların gizli kalması gerekiyordu. Açığa çıkması herkesi üzerdi. İlk başta da jungkook'un kariyerini çok kötü zedelerdi.
Ama şu an bunların hiç bir önemi yoktu ve Jimin'de yoktu.
Jin gündemi takip ederken Twitter'de Jungkook'un tt olduğunu gördü. Gülümseyerek sordu karşısındaki küçük kardeşine
"Yine ne yaptın da dünya seni konuşuyor bakalım?"
Jungkook tebessüm ederek kulağındaki kulaklığı çıkardı.
"Hyung bilmiyorum adım atsam, nefes alsam olay oluyor"
Jungkook sevinçle kıkırdayınca jin de gülümsedi."İnsanın magazinci sevgilisi olması bir yönden iyi galiba hm?"
Jungkook'un anında düşen yüz ifadesini an be an izledi Jin
"Hyung tam unutmuştum, hatırlatıyorsun ya cidden"
Jin durumu kurtarmak için telefonundaki listeden günlük planı anlattı.
"Hadi Jungkook kendini toparla uçak az sonra iniş yapacak ve Calvin Klein defilesinde de neşeli gözükmen lazım. Sonuçta marka elçisisin, daha sonrasında küçük bir röportaj isi var onu hallederiz. Zamanın sonrası senindir, genel plan böyle"
Jungkook ister istemez başını hafifçe sallayarak onayladı.
4 yıl aradan sonra hala kalbine gömemediği biricik sevgilisini gördükten sonra aklı ne kadar yerindeyse o ölçüde algılıyor, karar veriyordu...
~
"Jeon Jungkook hakkında sorduğun soru şu an dünya gündemine oturdu Jimin! Bu harika bir şey. İyi ki aramıza tekrar döndün"
"Teşekkür ederim müdürüm"
Jimin utangaç bir gülümsemeyle teşekkür etti. Sorduğu soru elbette herkesin diline dolanmıştı. Twitter'de gündeme girmişti bile
Büyük haber! Ünlü idol Jeon Jungkook yeni hazırladığı albümde eski sevgilisine yazdığı bir şarkı olduğunu itiraf etti...
"Peki Jimin sen nerden biliyordun bu olayı, yani eski sevgili meselesi daha önce hiç dillerde dolanmıyordu sen nereden bildin bunu"
Jimin buruk bir şekilde gülümsedikten sonra sessiz kalmayı tercih etti. Her şeyi bir anda herkese söyleyemezdi öyle değil mi?
"Benim meslek sırrım bu da müdürüm, izninizle ben çıkıyorum basın toplantısı var ona yetişeceğim"
Jimin onayı alınca müdürünün önünde eğilip odasından ayrıldı.
Jeon Jungkook hayatını mahfetmesine rağmen hala işleri yoluna koyabiliyordu.
Kısacık bir bölüm oldu.
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın, bebekler.
Keyifli okumalar diliyorummmm
💎💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol | Jikook
FanficÜnlü idol Jeon Jungkook ve eski sevgilisi paparazzi Park Jimin 4 yıl sonra tekrar karşılaşırlar ama bu seferki tek fark minik bir bebeklerinin olmasıydı... Alfakook x omegajim 01.03.24 #jikook etiketinde 20.