Önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun
Çok şaşıracağınız bir bölüm oldu...
İyi okumalar bebeklerim, bol yorum isterim
•°
"Zorluk çıkarmadan, eskisi gibi tartışmadan bitirelim bu işi işte Jungkook. Gerek var mı tüm bunlara?"
"Jimin bak beni anlamıyorsun, tüm bunlar o kadar ağır geliyor ki bana..."
"Bana da ağır geldi zamanında yaptığın şeyler, unutma"
Jungkook gözlerini devirip uzun parmaklarını saçlarından geçirdi. Nerede hata yaptım diye o kadar fazla düşünüyordu ki, nerede yanlış yaptım diye saatlerce düşünüyordu.
"Her neyse, konumuz bu değil Jungkook"
Jungkook başını iki elinin arasına koymuş öylece dururken Jimin unursamazca dokundu ona.
"Neden beni dinlemiyorsun ki? Tüm her şey senin lehinde şu an farkında mısın?"
Jungkook duruşunu düzeltip tekrar o hissiz, ciddi yüz ifadesine büründü. Tek istediği şey Jimin'le eskisi gibi olabilmekti.
"Tamam, tamam anlaştık"
"Hah sevindim sonunda. Bana ne kadar iyilik yaptığının farkında bile değilsin"
Jimin'in gerçekten samimi gülüşüne uzun zaman sonra tanıklık eden Jungkook zamanı durdurmayı istedi. Eğer bir süper gücü olsaydı. Zamanı durdurmayı isterdi
"İyi tamam zaten beni biliyorsun, konser takvimimi de yollarım sana. Sende ne yaparsan yaparsın. Ama sakın ha beni ifşa etme yq da ne bileyim kötü haberimi falan yaptırtma, bozuşuruz ona göre"
"Merak etme seni arkandan bıçaklamam ayrıca herhangi bir kötü habere de izin vermem"
Diyemedi Jungkook, beni zaten sen en başta sırtımdan vurdun diyemedi. Bunun yerine izin isteyip evine doğru yola koyuldu.
Daha evine gidip kendini soğuk bir duşa sokacak daha sonra albümündeki tüm şarkılarını yazdığı sevgilisini düşünüp tekrar kederlenip tekrar şarkılar yazacaktı
~
"Müdürüm istediğiniz gibi yeni bir haber getirdim size, Jeon Jungkook'un dünya turuyla alakalı"
"Çok iyi iş çıkarıyorsun jimin, tebrik ederim. Karşılık olarak hesabına ek maaşını da yatırırım birazdan"
"Çok teşekkürler müdürüm"
Jimin müdürünü önünde eğilerek selamını verdikten sonra odadan çıktı. Eline bugünlük para geçmesi iyi olmuştu çünkü bazı ödemelerinin son günüydü maalesef
Mecburdu... onun için, onun iyiliği için her şeyi yapmaya mecburdu...
~
"Neden mi bu saatte yayın açtım? Çünkü sizi özledim bence bu yeterli bir sebep"
Jungkook uyku tutmayıp canı sıkıldığı için gecenin 3 ünde fanları için yayın açmıştı. Yoksa evde Jimin'i düşünmekten kafayı yiyecekti
"Bu saatte garip öyle değil mi? Ama napabilirim ki uyku tutmadı. Hem yaklaşan albüm öncesi daha fazla vakit geçiririz sevgili Jetty'lerim"
Jungkook gülümseyerek yorumları okumaya başladı. Fanlarını kırmadan her sorularına cevap vermeyi istiyordu ve gözüne kestirdiği yorumalara da cevap veriyordu.
Ama sebebini bilmediği bir şekilde içi içini yiyordu.
Kurdu içinde öylesine rahatsızdı ki...
Zaten gün boyu Jimin'in yanındayken coşkuyla uluyan alfası şimdi de üzgün bir şekilde uluyordu.
İçinden dalgın düşüncelerinin arasından "acaba Jimin'le geçmişte mühürlendik mi naptık?" diye geçirmeden edemedi. Komikti
Umarım Jimin şu an iyidir diye de içinden dualar etti.
~
"Bebeğim, Eunji, ben geldim tatlım"
Jimin elinde minik kızı için aldığı hediye oyuncak ayıyla arkadaşı Hoseok'un evine geldiğinde oldukça mutluydu. Çünkü önünde düşünecek daha fazla ödemesi yoktu ve nihayet bebeğiyle doya doya vakit geçirebilecekti.
"Omma!"
Adımlarını daha yeni yeni atmaya başlayan küçük kız annesini görür görmez hemen yapabildiği kadar koşmaya başlamıştı. Arkasından Hoseok'ta koşuyordu ama nafile, yetişebilene aşk olsun!
"Omman yesin seni~ canım bebeğim benim"
Jimin kucağına aldığı kızıyla beraber salona doğru geçerken Hoseok'la beraber karşılıklı oturdular.
"Öyle bir koştu ki sana anlatamam jimin, tam bir minik kurt senin kokunu almış olmalı"
Jimin hala Eunji ile öpüşüp koklaşırken Hoseok'a döndü.
"Sana çok teşekkür ederim Hobi, biliyorum sana da yük oluyoruz ama-"
"Şsş Jimin duymamış olayım, o benim de minik kurdum amcası yer onu"
"Hoby aymca"
"Ahahhah Jimin bu iyice söktü ha konuşmayı baksana yiyeceğim ya"
"Evet her şeyi çok hızlı öğreniyor benim meleğim"
"Babası gibi desene, cidden babası gibi şu tipe bak hık demiş burnundan düşmüş"
İşte şimdi Jimin'in bir kaç dakikalığına unuttuğunu sandığı Jungkook tekrar dahil olmuştu ortama. Zaten tüm bu yalnız geçirdiği süreçte Eunji'nin Jungkook'un kopyası olması güç vermişti ya Jimin'e
"Evet"
Eunji baba kelimesini duymasıyla diline dolanmış gibi üst üste ellerini çırparak "baba baba" demeye başlamıştı.
Jimin yine çaresizce arkadaşına bakarken Hoseok bozdu ortamı
"Ne zamana kadar devam edecek bu Jimin?"
"Bilmiyorum Hobi, hiç hazır değilim olacak olan her şeye"
"Evet, sende haklısın Mimi"
Jimin umursamadı ve çokça özlediği minik kızını öpücüklere boğmaya devam etti.
Kurdu içinde Eunji'yi babasıyla tanıştırmadığı için pençelerini vursa da jimin her şeyle baş ettiği gibi bununla da baş etti.Artık bazı seyler için çok geçti...
Bam ☄🕶Şaşırdınız öyle değil mi bebeklerim?👀
Aslında birçoğunuz fark etmese de önceki bölümlerde oldukça spoisini vermek istedim, beşik vardı mesela bir bölümde ve jimin sürekli bir başkasını düşünerek çalışıyormuş, paraya ihtiyacı varmış gibi davranıyordu 🤏🪄😭
Minik Jeon bebemiz Eunji hoş geldiiiiii👼
Umarım beğenmişsinizdir 💞
Yeni bölümde buluşalım 🎀💝
Hesabıma girip diğer ficlerime de bakmayı unutmayıııınnn 🚶♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol | Jikook
FanficÜnlü idol Jeon Jungkook ve eski sevgilisi paparazzi Park Jimin 4 yıl sonra tekrar karşılaşırlar ama bu seferki tek fark minik bir bebeklerinin olmasıydı... Alfakook x omegajim 01.03.24 #jikook etiketinde 20.