14🌙

720 87 104
                                    

Bölümü kontrol edemedim bebekler, hatam varsa affola

Sınır 160 yorum

Önceki bölümü okuyup gelin lütfen

İyi okumalar...

"Ünlü idol Jeon Jungkook yeni albümüyle listeleri kasıp kavuruyor! Haberin devamı için tıklayınız..."

"Ünün yine hızla yayıldı, etkin gerçekten çok büyük Jungkook!"

Menajer Jin elindeki tabletten gördüğü manşetleri büyük bir mutlulukla karşısındaki oturan idolüne anlatıyordu ama nafile; Jungkook'un aklı orada bile değildi.

"Bende misin?"

Jungkook son günlerde kendinde olan değişikliklerin ortada olmasına aldırış etmiyor aksine aynaya baktıkça daha da kendi kendine kahroluyordu.

"İyiyim hyung, endişelenme"

Jungkook oturduğu yerde rahatsızca kıpırdandı. Sıkıntısı olduğu her halinden belli olan alfa bugün albümünü piyasaya sürmüştü ama asla buna sevinemiyordu. Aklı o kadar dolu, zihni o kadar meşguldü ki hiçbir şekilde tepki veremiyor sürekli uzaklara dalıp gidiyordu.

"Gerçekten anlayamıyorum seni albüm diyorum tarihinin en büyük çıkışını yaptı, sen burada oturmuş kederleniyorsun. Yakında dergi çekimlerin ve katılman gereken programlar var, biliyorsun değil mi?"

Jungkook boş gözlerle menajerini dinledikten sonra derin bir nefes aldı, bunların hiçbirini istemiyordu.

"Bugün 13 Ekim hyung"

Jungkook dokunsan sanki ağlayacak gibi olan akmaya hazır gözleriyle beraber Jin'e baktı. O an içinin parçalandığını hissetti. Onu daha önce hiç böyle görmüş müydü ki? Beraber büyüdükleri arkadaşı, küçüklüğünden beri menajerliğini yaptığı kardeşi gözünün önünde perişan haldeydi.

"Biliyorum-"

"Söz vermiştim ben hyung biliyor musun? Jimin'e söz vermiştim, daha bu işlere girmeden önce beraber kurduğumuz büyük bir hayaldi bu... şimdi ne haldeyiz. Onun doğum günü ve evet ben sevgilime yazdığım şarkılardan oluşan albümümü çıkartıyorum..."

Jungkook kendi kendine bir köşede sıkışmış hissetti. Kurdu acı içinde ulurken sakinleşmeyi diledi tanrıdan 

Silkelenip kendine geldiğinde ayağa kalktı ve yan tarafta duran montunu alıp üzerine geçirdi.
Sonbaharın gelmesiyle havalar da iyiden iyiye soğumuştu ne de olsa

"Hayat hiç adil değil biliyor musun hyung? Herkese eşit davranmıyor, en çok da bu sözü deneyimlemiş olmak yakıyor canımı..."

Jungkook tekrar bıkkınlıkla konuştuğunda Jin hiçbir şey söylemedi. Jungkook'un yalnız kalmasına ihtiyacı olduğunu anladı.

Yakında çıkar kokusu ne de olsa dedi ve elindeki tabletten Jungkook'un bütün programlarını erteletti. Jungkook'un buna ihtiyacı vardı.

~

"Annee baabwhşü%@$"

Jimin güne her zamanki olduğu gibi güzel kızının sesiyle uyandı ama bu sefer ki birazcık farklıydı, minik Eunji ağlıyordu.

Jimin dün gecenin getirmiş olduğu baş ağrısıyla gözlerini zorlukla açarken hemen yanı başında olan kızına baktı.

Eunji üzerindeki battaniyeyi öyle bir sıkıyordu ki jimin şaşkınlıkla kriz geçiren bebeğini izledi.

Idol | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin