5🌙

1.1K 118 37
                                    

Önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun bebekler...

Jungkook:
Bunu sana söyleyeceğimi mi düşünüyorsun cidden?

Jimin:
Bak Jungkook yarın sana atacağım konuma gel ve her şeyi sana detaylıca anlatayım olur mu?

Lütfen...

Jungkook Jimin'in ne yapmaya çalıştığını anlamadı. Buluşmaya ne gerek vardi ki, buluşup ne konuşacaklardı mesela?

Aklındaki soruyu işaretleriyle başını yastığa koydu jungkook. Eskiyi özlüyordu.

Eski Jimin'i özlüyordu...

Ama eski Jimin'i değiştirenin de kendisi olduğunu biliyordu.

.

Jungkook ertesi gün yeni albüm hazırlıklarına tam gaz devam ediyordu.
Klipleri için hazırladığı yeni danslar üzerine sıkı bir çalışma içerisindeydi.

Fanlarının ilgisi büyüktü ve jungkook bunu buda çıkarmamaya söz vermişti.

Dans pratiği bitirdikten sonra derin nefesler alarak yandaki koltuğa attı kendini.
Onu izleyen menajeri Jin hemen yanına gelip şu ve havlu uzattı.

"Çok iyiydi Jungkook, tebrik ederim"

Jungkook'un göğsü hala derin derin inip kalkarken başını salladı.

"En iyisi olmalı hyung"

Jin'de ayakta durmaktan sıkılmış olacakki Jungkook'un yanına attı hemen kendini. Omzunu sıvazladı

Jungkook'la gurur duyuyordu.

"En iyisi sensin zaten jungkook"

Jungkook yarım ağız sırıttıktan sonra aklına bir şey gelmiş olacakki telaşla kalktı yerinden. Onu şaşkınlıkla izleyen hyunguna cevap verme ihtiyacı duymuş olacakki hemen kendini açıkladı.

"Hyung saat kaç?"

Jin anlamaz bakışlarla saatine baktı

"2 ye geliyor"

"Peki benim bugün başka bir programım var mı?"

"Bugünlük bu kadar yeterli kendini fazla yorma"

"Sağol hyung"

Jungkook hemen hızlıca koşarak pratik odasından çıkmıştı bile
Jin ise arkasından söylendi

"Bu çocuk hic değişmeyecek"

..

Jungkook hızlıca geldiği evinden kısa bir duş alıp üzerine rahat bir kombin yaptı.

Kafasına şapkasını, yüzüne maskesini ve gözlerine de gözlüğünü takınca evden çıktı.

Gizlilik çok önemliydi Jungkook için, hatta tüm idoller ya da ünlüler için bu böyleydi. Sürekli peşlerinde olan ve her şeye yorum yapan netizenler vardı.

Idol | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin