İyi okumalar bebeklerimm
Bu bölüm edayaren99 ve NidaDeniz2 için gelsin ♡
"Ünlü idol Jeon Jungkook merakla beklenen albümünün çıkış tarihini duyurdu! İşte hayranları meraklandıran o haberin devamı için linke tıklayınız 👉 "
Jin tabletten sesli bir şekilde inanamayarak okuduğu haberi Jungkook yarım ağız sırıtarak dinledi.
"Vay be bu kadar hızlı yapılacağını düşünmemiştim doğrusu"
"Ee hyung kolay değil idol olmak, baksana demekki herkes peşimde. Gizli saklı bir şey de kalmıyor"
"Bu korkunç, sana hemen 4 koruma daha isteyeceğim şirketten. Sasaengler her yerde"
Jungkook sebebini bildiği bu gereksiz telaşı önlemek için hemen Jin'in aklına girerek onu vazgeçirdi. Şu an bir de daha fazla olacak olan korumalarla uğraşamazdı.
"Peki sen bilirsin deli oğlan. Bu arada saat 12 de işbirliği için toplantı olacak"
"Yine hangi marka?"
"Balenciaga'ydı sanırım"
Jungkook gözlerini devirerek ofladı. Bazen cidden bunaldığı anlar olabiliyordu.
"Peki sen ne diyorsun, kabul edeyim mi?""Etmen daha sağlıklı gibi. Sen bilirsin yine de"
Jungkook bunu toplantıda düşüneceğine karar verip konuyu kapattı.
Canının sıkkın olduğumu fark eden Jin biraz dertleşmek istedi."Hadi dökül bakalım, neler oluyor bu deli oğlana?"
"Yok bi şey hyung uydurma sende"
Jungkook oturduğu yerde daha da fazla yayılıp switinin şapkasını kafasına çekince Jin kolunu çekiştirdi
"Anlatsana oğlum, yardımcı oluyum işte"
"Pff iyi be, Jimin'leydim dün"
"Ha yani bu geçerli bi sebep öyle mi?"
"Hayır, yani bilmiyorum dün çok garipti. Benimle ilgili değildi, beni sürekli geçiştirdi, işim var acele et dedi, albüm tarihini söyledim tepki vermedi..."
"Sende küstün öyle mi? Jungkook sen deli misin?"
"Değilim hyung, sadece-"
"Ne sadece?"
"Sende dertleşelim dedin hesap soruyorsun ya"
"Çünkü sen aptalın tekisin, ayrılmış bitmiş gitmişsiniz. Sana ne Jimin'in ne yaptığından, nasıl davrandığından"
"Hayır hyung! Biz ayrılmadık, jimin hiçbir aciklama yapmadan benden ayrıldı hatta bende ona her şeye rağmen saygı duydum! Ama nedense suçlu da, haksız da, aptal da ben oluyorum?! Bıktım cidden"
Jin, Jungkook'un bu anı çıkışını beklemediği için şaşırdı. Karşısındaki ünlü idolünün durumu gerçekten kötü görünüyordu.
Jungkook hala derin nefesler alıp verirken Jin mahcup olmuştu"Özür dilerim j-"
"Üzerinde başka bir koku vardı hyung"
Jungkook gözü kapalıyken fısıldayarak söylemişti. Dünkü buluşmada o kadar çok dikkatini çekmişti ki o koku, odaklanmasını bile etkileyecek cinstendi. Jungkook o an bir şey söylemese de aklını oldukça karıştıran bu meseleyi ilk defa hyunguna açtı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol | Jikook
FanfictionÜnlü idol Jeon Jungkook ve eski sevgilisi paparazzi Park Jimin 4 yıl sonra tekrar karşılaşırlar ama bu seferki tek fark minik bir bebeklerinin olmasıydı... Alfakook x omegajim 01.03.24 #jikook etiketinde 20.