Mul on suunnitelma enää vaa iha muutamaan lukuun iha sillee varotuksena, et sen jälkee tulee olee tosi hitaita päivityksiä
[sanat: 791]
"Ne bileet on tänään" sanoin aamiaispöydässä. Oli 3. päivä heinäkuuta, ja Marlenen kotibileet olivat tänään. "Ne alkavat neljältä" lisäsin. "Mitkä bileet?" Euphemia kysyi. "Marlene järjestää koti bileet" sanoin. Vilkaisin Jamesia ja Siriusta. Sirius näytti siltä, että hänellä oli paniikki, kun taas James vain hymyili. "Kuka on Marlene?" Euphemia kysyi. "Etkö tiedä?" Fleamont kysyi. "En" Euphemia sanoi. "Marlene McKinnon. Lilyn ystävä" James sanoi.
"Aivan, se McKinnon" Euphemia nyökkäsi. "MITEN MINUN ON TARKOITUS EHTIÄ VALMISTAUTUA?" Sirius huusi ja nousi ylös viedäkseen astiat. "Sinulla on 6 tuntia aikaa. Kysymys on, miten et voisi olla ehtimättä valmistautua" nauroin. "Auta minua sitten!" Sirius sanoi. "Autan autan" hymyilin ja nousin ylös hänen kanssaan. Veimme astiat ja menimme hänen huoneeseensa. "Kävin jo aikaisemmin suihkussa, joten se on jo hoidettu. Mutta Remus tulee olemaan siellä! Hän sanoi niin minulle! Minun hiukseni pitää laittaa, vaatteet valita, meikki... Argh! Niin paljon tehtävää ja aikaa vain 6 tuntia!"
"Rauhoitu Siri. Olet niin yli dramaattinen" sanoin pyöräyttäen silmiä niin suurieleisesti, että hän varmasti huomasi. "YLI DRAMAATTINEN? Kuinka kehtaat?" Sirius kysyi mutta virnisti niin, että se oli varmasti tarkoituksella. "Aloitetaan hiuksista" sanoin.
Istutin Siriuksen tuolille ja otin hänen hiusharjansa ja kammansa. Aloitin harjaamalla hänen hiuksiaan kuunnellen, kun hän puhui ties mitä, mistä en saanut mitään selvää - ei sillä, että olisin edes yrittänyt. Kampasin hänen hiuksensa vielä läpi ja tein hänelle suoran jakauksen. Kun olin valmis, laitoin tavarat pois ja siirryin hänen vaatekaapilleen. Suurin osa vaatteista oli mustia, ne jotka eivät olleet, olivat punaisia.
Valitsin hänelle farkut, joissa oli ketju, t-paidan, jossa oli Queenin logo, hänen lempikenkänsä ja annoin ne hänelle puettavaksi. "Missä sinun korusi ovat?" kysyin, kun hän alkoi vaihtamaan vaatteitaan. Olin huomannut, että hänellä ei yllättäen ollut yhtäkään päällään. "Tuossa rasiassa" Sirius sanoi ja osoitti rasiaa hänen työpöydällään.
Kävelin rasian luo ja avasin sen. Valitsin hänelle harmaan ketjun, pari sormusta ja harmaat timantti korvakorut. Käännyin ympäri katsomaan Siriusta. Hän oli laittanut kaiken muun ylleen, paitsi paidan. En ollut edes huomanut, että hänellä oli tatuointeja. Annoin korut hänelle, kun hän oli pukeutunut ja odotin, että hän oli laittanut ne ylleen. "Olen huikea" sanoin katsellessani asua. Sitten sysäsin hänet takaisin istumaan.
Otin meikit ja laitoin hänelle hieman poskipunaa, tumman silmävärin, ripsiväriä ja taidokkaan silmärajauksen. "Missä sinä olet oppinut meikkaamaan?" hän kysyi ihaillessaan itseään peilistä. "Olen katsonut vierestä, kun Lily, Marlene, Mary ja Dorcas meikkaavat. Sirius nyökkäsi. "Anna minun nyt auttaa sinua!" Sirius hihkaisi. "Mitä?" "Oletko sinä kuuro?"
Joten sitten menimme minun ja Jamesin huoneeseen. Loppujen lopuksi minulla oli ylläni farkut, Jamesin huppari, lenkkarit ja muutama sormus. "Upea" Sirius hymyili.
En olisi uskonut jos joku olisi sanonut, että siihen meni yhteenä 6 tuntia.
Saavuimme kaikki kolme Marlenen kotiin ja koputimme oveen. Sisältä kuului kovaa musiikkia ja ikkunoista näkyi täysi kaaos. Marlene tuli avaamaan ja hymyili nähdessään meidät. "Tervetuloa!" hän nauroi selvästi umpikännissä ja avasi ovea enemmän. Kävelimme sisään ja näimme kasan humalaisia teinejä. Marlene sulki oven. Sirius pinkaisi Remuksen luo ja minä pysyin Jamesin kanssa. "Älä juo liikaa äläkä anna kenenkään flirttailla kanssasi, tuliko selväksi?" hän kuiskasi korvaani. "Mhm. Kaksi sääntöä, helppoa" nyökkäsin. Hän pussasi niskaani ja meni sitten menojansa. "Te olette niin söpöjä yhdessä!" Marlene kikatti ja meni omilleen.
Näin Lilyn nurkassa ja menin hänen luokseen. "Hei" hän sanoi, "Kiva kun tulit." "Niin" sanoin. Katselimme yhdessä, kun muut tanssivat ja joivat laulaen Queenin ja The Beatlesin kappaleiden tahtiin. Saattoivat laulaa ABBAakin. "Mitä kuuluu?" kysyin, mutta en saanut Lilyn vastauksesta kiinni melun yli.
"STRABERRY FIELDS FOR EVER" lauma lauloi ja nauroivat.
Lily meni hiljaiseksi, joten katsoin mitä hän katsoi. Mary oli kieli toistensa kurkussa jonkun pojan kanssa. Lily juoksi pois itkien. Annoin hänen vain mennä, koska en tiennyt miten tämmöisessä tilanteessa pitäisi toimia. Sitten joku kaatokännissä oleva poika haahuili luokseni. "Muija ei tainnut olla sun makuun" hän sanoi ja naureskeli perään.
"Lily on ystäväni" huokaisin. "Niinhän ne kaikki sanoo, mutta kun aika koittaa, kaikki salaisuudet paljastuvat, vaikka kuinka yrittäis niitä pitää piilossa" hän sanoi. Vilkaisin häntä. Ajattelin välittömästi minun ja Jamesin suhdetta. "Mut hei, älä huoli. Jos tuut mun messiin, voin tarjoo sulle kunnon likan ja kaljaa" hän jatkoi.
"Ei kiitos" sanoin tuntiessani oloni epämukavaksi. "Tuus nyt" hän sanoi ja otti minua kädestä alkaen vetää minua. "Päästä irti, mä en halua" sanoin ja yritin saada itseäni irti. "Tu-" "Päästä hänet irti" vahva ääni sanoi. Käännyin katsomaan ja näin Jamesin mulkoilevan poikaa tappavalla katseella. Poika murahti ja päästi irti mennen omille teillensä. "Oletko kunnossa?" James kysyi ja tuli välittömästi luokseni kietoen minut käsiensä suojiin. "Joo" sanoin. "Mitä se halusi?"
"Lily lähti pois, joten toi luuli, että haluun jonkun toisen tytön. Se tarjosi mulle 'kunnon' tytön ja kajaa. Kieltäydyin, mutta se otti kiinni ja alkoi vetää pois" selitin. James nyökkäsi.
Juhlat eivät tosiaan olleet minun makuuni.
YOU ARE READING
Kelmien aikakausi II: 15-vuotiaana
Fanfiction[TÄMÄ ON KELMIEN AIKAKAUSI-SARJAN TOINEN OSA! ON TÄRKEÄÄ, ETTÄ LUET ENSIMMÄISEN OSAN ELI VIIDENNEN KELMIN, KOSKA TÄMÄ KIRJA SISÄLTÄÄ VIITTAUKSIA SIIHEN JA JUONI ON JATKOA EDELLISEEN KIRJAAN!] Regulus viettää kesää Pottereilla ja palaa viimein takais...