Tein jo KA (Kelmien aikakausi) 3 draftin koska keksin sille hyvän nimen 🙈 Lmao. En voi kyl sanoo sitä ku sit se paljastaa aivan liikaa
Tää luku vaatii pientä enkun ymmärystä, mutta jos ei osaa nii voi sanoo ja voin suomentaa
[sanat: 433]
"Mennään kävelylle niin, että olen Nuuhkun muodossa, ja sinä talutat minua!" Sirius sanoi. "Miksi ihmeessä?" kysyin. "Tieteen nimissä! Haluan tietää, millaista on olla ihmisten ilmoilla koiran muodossa" Sirius sanoi, "For science and new experiences, darling."
Pyöräytin silmiäni. "Enneminkin, for public embarrasment and atenttion, idiot" sanoin. "Kusipää" Sirius ärähti. "Hurtta" ärähdin takaisin. "Ilonpilaaja" hän sanoi.
"Idiootti"
"Nörtti"
"Hullu"
"Tylsä"
"Tyh-"
"Herran tähden lopettakaa jo! Olen juuri pääsemässä vinkki kohtaan" James huudahti vierestäni. Hän luki uutta kirjaansa huipauksesta, jonka hän oli ostanut festivaalista. "Vittu Regulus, mitä olet tehnyt Jamesille? Hän on nykyään ihan kuin sinä" Sirius puuskahti. "En ole hemmetti tehnyt yhtään mitään. Sinä olit se, joka muokkasi häntä oman laisekseen" ärähdin takaisin. "MINÄ? En varmana ollut-"
"OLKAA VAAN JO HILJAA! Helvetti! Oletko hiljaa jos Regulus tulee mukaasi?" James kysyi. Sirius nyökkäsi. "Mene Regulus. Saat sitten palkinnon jälkeen päin" James pyysi. "Minkä palkinnon?" kysyin. "Suklaata?" James kysyi. "Ei vaivan arvoista" sanoin. "Höh, tuo olisi toiminut Kuutamoon. No, entä 50€ lahjakortti kirjakauppaan?" hän kysyi. Ennen kuin ehdin vastata, Sirius keskeytti. "Olenko vain 50€ arvoinene? En! 500€ lahjakortti!"
"Ei minulla ole varaa antaa Regulukselle niin kalliita lahjoja-" "Ota tai jätä!" Sirius vaati. James huokaisi. "Hyvä on, hyvä on." Hymyilin ja nousin ylös kävellen eteiseen. Sirius seurasi minua. Laitoin kengät jalkaani. Siriuis otti koiran pannan ja nauhan ja laittoi pannan kaulansa ympärille. "Olet muutes minulle velkaa" hän sanoi asettaessaan kaulapantaa hyvin. "Mistä edes tiesit, että se oli mitä halusin?" kysyin. "Otan tuon loukkauksena. Et kai luule, ettenkö tietäisi, mitä sinä haluat ja miten James taivutellaan?" Sirius kysyi.
"Hyvä huomio" sanoin. Sirius kiinnitti hihnan pantaan ja antoi hihnan toisen pään minulle. Huomasin, että hihna oli niitä, jotka joustivat monta metriä. Katsoin ylös häneen. "Tämä on erittäin häiritsevää, kun sitä miettii..." sanoin. Sirius naurahti kuivasti. "Turpa kiinni senkin pervo" hän sanoi. Sirius vaihtoi animaagi muotoonsa, joka oli musta, isohko koira. "Olkoon nimesi Anturajalka" sanoin, kuin joku pappi. Sirius pyöräytti liioitellusti silmiään. Otin avaimet ja lähdin, jäättäen heipat.
Kävelimme pari korttelia ilman ongelmia, mutta sitten Sirius rupesi hankalaksi. Hän kiskoi minua minne halusi, vaikka kuinka käskin häntä lopettamaan. Kun sain kontrollin takaisin, joku lapsi tuli luoksemme ja pyysi lupaa silittää Siriusta. Annoin luvan, vaikka Sirius katsoi minua murhaavimmalla katseella, jonka olin häneltä nähnyt. Virnistin hänelle. "Mikä sen nimi on?" lapsi kysyi. "Anturajalka" vastasin.
Lapsi nyökkäsi, hymyili ja lähti.Menimme takaisin noion tunnin kävelyn jälkeen, kun Sirius tuli liian koiramaiseksi.
YOU ARE READING
Kelmien aikakausi II: 15-vuotiaana
Fanfiction[TÄMÄ ON KELMIEN AIKAKAUSI-SARJAN TOINEN OSA! ON TÄRKEÄÄ, ETTÄ LUET ENSIMMÄISEN OSAN ELI VIIDENNEN KELMIN, KOSKA TÄMÄ KIRJA SISÄLTÄÄ VIITTAUKSIA SIIHEN JA JUONI ON JATKOA EDELLISEEN KIRJAAN!] Regulus viettää kesää Pottereilla ja palaa viimein takais...