5- Saganak Yagmur

7.4K 679 1.1K
                                    

POV FELİX :

Okul için hazırlanırken bir yandanda son günlerde yaşadığım şeyleri düşünüyordum. Ani şekilde gaza gelip bir itiraf sayfası açmıştım, ilk başlarda bana yazılan şeylere gülmekten karnıma ağrı bile girmişti. Ama şimdi biri benden hoşlandığını itiraf etti. Ve bu kişinin Hwang Hyunjin olması dahada garip. O okulun havalı çocuğu, herkes ona aşık, ve o ünlü bir iş adamının oğlu. VE BU ÇOCUK BANA AŞİK OLDUĞUNU SÖYLEDİ. Cidden kendimi çok garip hissediyorum, ya benle dalga geçiyorsa? Ama itiraf sayfasının bana ait olduğunu bilmiyorki.

Okula geç kaldığımı farkettiğimde koşarak evden çıktım. KAHRETSİN! SAĞANAK YAĞMUR YAĞIYOR. İşte buda benim şansım. Adımlarımı daha fazla huzlandırmam ile ayağımın kayması bir olmuştu. Yere öyle bir düşmüştümki götümün kırılmış olduğunu düşünüyorum. Arkamdan duyduğum hızlı ayak sesleriyle kafamı çevirmiştir, Hyunjin gelmişti...

Hyunjin : HEY ! İYİMİSİN! Acıyor mu? Gel hastaneye gidelim!

Felix : Ah hayır gerek yok iyiyim, sakin ol.. Sadece kalçam kırıldı sanırım

Dedim sırıtarak. Gözlerimi aşağı indirdiğimde bana uzanmış kemikli el ile karşılaştım, o ele tutunduktan sonra Hyunjin yavaşça beni yerden kaldırdı ve konuştu.

Hyunjin : İyi olduğuna emin misin? Çok kötü düştün!

Felix : Gerçekten iyiyim...

Hyunjin : SIRILSIKLAM OLMUŞSUN

Felix : Sanki sen hiç ıslanmadın! Asıl kendine bak!

Hyunjin : İstersen eve git. Okula böyle gitmen hoş olmaz.

Felix : Sen ne yapacaksın?

Hyunjin : Bende eve gideceğim?

Kafamla onaylandım ve el salladım. Eve doğru gitmek için attığım her adımda acıdan inliyordum. Hyunjin sesi duymuş olacakki yanıma geldi ve kemikli buz tutmuş ellerini belime doladı.

Hyunjin : kalçan cidden kırılmış olmasın ?

Dedi kahkaha atarak.

Felix : Valla çat diye bir ses duydum ama bilemiyorum

Bende gülerek cevaplamıştım tabiiki.
Hyunjin belimdeki elini çekmişti ve önüne geçmiş sırtı bana dönük bir şekilde eğiliyordu.

Felix : Napıyorsun?

Hyunjin : daha fazla bu yağmurda durmayalım. Atla sırtıma.

Şok içinde ona bakıyordum.

Felix : G-gerek yok ben giderim!

Hyunjin : Emin misin?

Felix : Evet,

Hyunjin : peki o zaman.

Üstündeki ceketi çıkardı ve kafama attı AYI. Bu neydı dermişçesine ona bakıyordum.

Hyunjin : Islanma diye.

Felix : Bu saatten sonra ıslansam nolucak? Yeterince ıslandım zaten

Demiş ve ceketi hyunjin'e fırlatmıştım. Hyunjin derin bir iç çekip evine doğru yola koyulmuştu. İnsan iyi günler filan der amk! Bana noluyo ya? Umrumda olmayan biri için niye trip atıyorum?

-------

POV HYUNJİN :

Derin bir iç çekip oradan uzaklaştım. İlk defa Felix ile konuşmuştum ve bu gerçekten çok güzel bir duygu. O her konuştuğunda haraket eden kalp şeklindeki dudağı, parlayan gözleri, gökyüzüne sığmayan yıldızları, dalin kokusunu ve ince beli çok yakından görmüştüm..
Keşke hergün, her saniye görebilsem.
Yatakta 2 saat boyunca hayatimi sorgularken en sonunda uyuya kalmıştım...

itiraf sayfasi  || hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin