10- orspubaba

4.9K 498 1.5K
                                    

★ Kaos yaratmak istiyorum ama yaratamıyorm.
★ baybayyt 🎀

~~

-------

Alarmımın çalması ile uyandım. Lavaboya gittim ve aynada kendimi inceledim. Gözlerimin altı şişik ve kırmızıydı bu hâlde okula gidemezdim bu yüzden kapatıcı sürdüm, hazır elim değmişken çillerimide kapamıştım. Lavabodan çıktıktan sonra odama geri dönmüş ve kıyafetlerimi giydikten sonra hızla evden çıkmıştım. Kim bilir bugün okulda neler yaşayacaktım...

Yolda yürürken omzuma koyulan el ile irkilmiştim. Kafamı hafifçe yana çevirdiğimde bu elin sahibinin Yeonjun olduğunu görmüştüm, tühbe keşke HYUNJİN olsaydı.

Yeonjun : Selam Felix!

Omzumu sertçe sıkarken nefret dolu bir gülümseme ile konuşmuştu. Bense ona cevap vermek yerine susmuştum.

Yeonjun : Demek benle konuşmayacaksın, korktuğun içinmi ?

Evet götüm tutuşuyo şuan, ayrıca eğer konuşursam ağlayacağım. Çünkü biri bana bağırdığında, kendimi ispatlamaya çalıştığımda, sinirlendiğimde hep ağlarım.

Yeonjun : Bugün okulda yaşanacakları çok merak ediyorum.

Cümlesini bitirdikten sonra sırıtmış ve yanımdan ayrılarak okulun kapısından içeri girmişti...

--

4 ders olmuştu bu süreç boyunca Jisung bana hep moral vermişti. Hâla herhangi birşey yaşamamıştım taki öğle tenefüsünde kantine inene kadar.

Hyunjin ve Yeonjun... bir dakika HYUNJİN VE YEONJUN KAVGA EDİYOR.

Koşarak bizimkilerin yanına gittim ve olayın ne olduğunu, neden kavga ettiklerini filan sordum ama cevap vermediler. Kavga gittikçe daha ciddiye biniyordu bu yüzden durdurmak için o ikilinin yanına gittim. Yerde yatan yeonjun'un üstündeki Hyunjin'e arkadan kollarımı sarıp kendime doğru çekmeye çalıştım, ama bir gram bile oynamadı.

Hyunjin : Napıyorsun?

Felix : Seni o pislikten ayırmaya çalışıyorum!

Ufak bir şekilde güldükten sonra ona doladığım elimi okşamış ve bana dönmeden konuşmuştu

Hyunjin : tatlısın.

Felix : ne

Şuan domatese dönmüştüm. Hem elimi okşaması hemde bana tatlı demesi benim kıpkırmızı olmama yetmişti.

Hyunjin : Yani şey daha demin ki beni kurtarma çaban çok tatlıydı.

Felix : Ha yani normalde tatlı değilim?

Hyunjin : HAYIR! Yani tatlısın

Hyunjin, Yeonjun'un üzerinden kalkmıştı ve artık bana bakarak konuşuyordu. BİR DAKİKA ŞUAN BUNA DEĞİL BANA TATLISIN DEMİŞ OLMASINA ODAKLANMALIYIM.

Felix : ney a ya-yani teşekkür ederim!

Teşekkür kısmını bağırarak ve kocaman bir şekile gülümseyerek söylemiştim. Ardından gözlerimi yere indirip tekrar konuşmuştum kısık bir ses ile :

Felix : sende.... Sende yakışıklısın...

Ara sıra çaktırmadan Hyunjin'e bakıyordum, o da kafasını yere eğmiş ve kıpkırmızı bir hâlde iken konuşmuştu

Hyunjin : teşekkürler.

Derin bir sessizlik oluşmuştu, ikimizde birbirimize kaçamak bakışlar atıyorduk sadece. Taa ki Müdür bizi çağırana kadar.

itiraf sayfasi  || hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin