★ bu fic CABUK bitsin istiyorum ama daha birsuru olay yasanacak uff
★ bu bitince minsung fici yazacagim. CUNKU MUKEMMEL BIR KONU BULDUM
~~
--------
Hyunjin |
Okula gitmek için erken saatte kalkmış ve hazırlanmıştım. Koltuğun üzerindeki çantamı almış ve koluma taktıktan sonra evden ayrılmıştım. Okula doğru yürürken yanağıma kondurulan öpücük ile gülümsemiştim.
Felix : Günaydın sevgilim!
Yanağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra konuştum.
Hyunjin : Günaydın bebeğim.
Felix : deme şöyle şeyler utanıyorum.
Dediği şeye ufak bir kahkaha attıktan sonra Felix'e elini tutmuş, parmaklarımızı birbirine kenetlenmiştim.
Felix : Hyunjin
Hyunjin : hmm?
Felix : Sence okulda ilişkimiz öğrenilirse bir sorun olurmu? Yani şimdi sen çok popüler birisin okulda...
Hyunjin : okulda popülermiymişim ben
Felix : evet! Tüm kızlar peşinden koşuyo- HII LAN O KIZLAR BENİ ÖLDÜRÜR AMK
Hyunjin : ben varken biraz zor öldürürler.
Felix : hrrr haşinn sevgilim benim
İkimizde gülmeye başlamıştık. Bu çocuğun gülüşü mükemmel ötesi... Onu gülerken görmek beni mutlu ediyor.
Okula geldiğimizde Felix elimi bırakmış ve önden yürümeye başlamıştı. Sanırım okuldaki insanların düşüncesinden korkuyordu. Ama ona korkacak birşey olmadığını öğretmeliyim değil mi?
Koşarak felix'in yanına gittim ve onu belinden tutarak kendime çektim. Dudağına minik bir öpücük bıraktıktan sonra yüksek bir ses ile konuştum.
Hyunjin : Beni niye beklemiyorsun meleğim?
Herkes şaşkınlıkla bize bakıyor ve fotoğraflarımızı çekiyordular. Felix'in yanakları kıpkırmızı olmuştu, yere bakarak sadece benim duyabileceğim bir ses ile konıştu.
Felix : hyunjin... Napıyorsun..
Hyunjin : Sevgili olduğumuzu tüm okula duyuruyorum!!!
Felix dediğim şeye gülümsemişti. Utanıyordu ama onunda hoşuna gidiyordu işte. Elim hâla Felix'in belindeyken beraber 2. Kata kadar çıımıştık, tabiiki tüm gözler bize şaşkınlık ile bakıyordu, ama kimin umrunda?
Felix'i sınıfına kadar getirdikten sonra ona kocaman sarılmış ve iyi dersler dileyip kendi sınıfıma gitmiştim.
Sınıfın kapısını açmam ile bana mal mal sırıtan changbin'i görmüştüm. Dünkü attığım yumruklar ona yetmedi sanırsam?Hyunjin : ne sırıtıyorsun mal mal?
Changbin : hiç, öyle sırıtasım geldi.
Seungmin : ya bu mal iki saattir dün sizi mutfakta bastığı için sırıtıyor amk
Changbin : Ama bir görseydiniz var-
Hyunjin : sus. Sinirliyim zaten sana
Minho : dün almadınmı sinirini? Çocuğun ağzına sıçmışsın. Tipe bak heryeri mosmor
Hyunjin : haketti. NE GÜZEL ÖPÜŞECEKTİK ORADA YA
Changbin : kim bilir ben gelmesem daha neler neler olacaktı...
Seungmin : gelmeseydinde olsaydı işte
Hyunjin : saçmalamayın abi daha yeni sevgili olduk hemen sikecekmiyim çocuğu
Minho : yapardın bu arada
Hyunjin : kes.
Felix |
Hyunjin belimdeki eli ile beni sınıfıma kadar getirmişti. Artık ayrılmamız gerekiyordu maalesef. Hyunjin bana kocaman bir şekilde sarılıp iyi dersler dilemiş ve gitmişti. Arkasından bende ona iyi dersler dileyerek bağırdıktan sonra sınıfa girdim.
Sınıftan içeri girmem ile bana ölümcül bakışlar atan kızlara göz devirip bizimkilerin yanına oturmuştum.
Chris : ooo Lee Felix gelmis
Jeongin : Hwang Felix olacak o yanlisin var
Chris : aa doğru öyleydi dimi
Felix : ne abarttiniz amk evlendik sanki, sadece sevgiliyiz
Jisung : POPÜLER HWANG HYUNJİN VE İTİRAF SAYF-
Felix : SSST KES SESINI APTAL
Elimle hızlıca jisung'un ağzını kapayıp etrafa baktım. Çok şükür sınıftaki kimse bizi siklemediği için umurlarında değiliz
Telefonuma gelen bildirim ile elimi jisung'un ağzından çekip telefona yöneldim...
★★★
Selaaaüömm
Bu bolumde boyle bi bolumdu iste
SU FANARTA BAKIN COK TATLIS 😭😭
Neyse Hadi baybayyyOy ve Yorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf sayfasi || hyunlix
FanfictionFelix'in sosyal medyada oldukca buyuk kitleye sahip bir itiraf sayfasi vardi, birgun hyunjin bu kimligi belirsiz hesaba buyuk bir sirrini yazar... CIFTLER : -hyunlix -minsung -chanmin -jeongbin bu fic niye tuttu amk.