6- biliyırdym zaten amk

6K 612 434
                                    


★ mergabalarr ✊🏿💗
Ve baybay.😞

~~~~~~


Felix  : Jisungiee~

Jisung : Efendim lixxiee~

Felix : askim 2 saniyeligine benle gelmen lazim.

Jisung : Niye amk

Felix : Birsey hakkında konuşacağız

Jisung : Eyvah! Naptım yine ben...

Felix : Bu sefer sen değil ben birşey yaptım

Jisung : ne

Felix : Ya hadi gel anlatacağım!

Hizlica Jisung'un bileğini tutup peşimden sürüklüyordum, o ise nereye napıyorsun gibi sorular sorarak mızmızlanıyordu. Etrafta kimsenin olmadığına  emin olduğum bir yere getirmiştim onu. Jisung'un bileğini bıraktığımda hemen söylenmeye başladı.

Jisung : NAPIYOSUN YA BİLEĞİM ACIDI SALA- LAN BURA NERE SİKİCEK MİSİN BENİ LİX

Felix : Jisung saçmalamayı kes ve beni dinle.

Sesim fazla ciddi çıkmış olacakki Jisung susmuştu.

Felix : Bunu sana sırf küçüklükten beri arkadaş olduğumuz için söyleyeceğim, kimse bilmiyor bu şeyi. Eğer başkasından duyarsam sikerim seni.

Jisung : sikiceksen okey aşkım, heryere yayarım~

Felix : Ya aptal! Ciddi birşey bu.

Kendimi gülmemek için zor tutuyordum.

Felix : Şu okulun itiraf sayfası varya hani...

Ben kelimeleri zar zor söylerken jisung tüm dikkatini  bana vermiş pür dikkat dinliyordu beni.

Felix : YA İŞTE BEN AÇTIM O SAYFAYI

Jisung kocaman bir kahkaha patlatmıştı. Salak herhalde? Hâla gülerken konuşmuştu.

Jisung : biliyordum zaten amk

Felix : ne? Nasıl? ÇOKMU BELLİ ETTİM!

Jisung : hayır ya bi ara telefonuna bildirim geldi, bende baktım işte staritiraf yazıyordu

Ahh aptal ben! Bundan sonra kişisel hesabımı açık bırakmayı unutmamalıyım.

Felix : şerefsiz. HERNEYSE KONU BU DEĞİL

Jisung : ha? Başka ne olabilir ki

Felix : ya... Şu 12/D sınıfındaki Hwang Hyunjin varya..

Jisung : eee?

Felix : uff. İşte bu benim itiraf sayfama benden hoşlandığını yazdı.

Jisung : O POSTTAKİ MESAJI O MU YAZMIŞTI

Felix : Evet. Ve geçenki sağanak yağmurda götüm kırıldı, yardım filan etti.

Jisung : açıkçası bu bilgi önemli değildi. Neysene sende ondan hoşlanıyordun zaten!

Felix : Ne- HAYIR! HOŞLANMIYORUM AMK NE ALAKA

Jisung : Şşştt! Utanma ya!

Dirseği ile bana vurdu ve sırıtmaya başladı. Bu çocuğun beyninde gerçekten sorunlar var sanırım? Ayrıca sırıttığında mala benziyo.

Felix : kes sesini. Benim sana bir sorum olacak.

Jisung : hmm?

Felix : Hâla benle dalgamı geçiyor yoksa ciddimi bilmiyorum. Bunu nasıl anlayabilirim?

Jisung : neden bu kadar önemsiyorsunki? Sonuçta ondan HOŞ LAN Mİ YOSUN

Son kelimeyi üstüne bastıra bastıra söylemişti.

Felix : evet hoşlanmoyorum! Ama deneyebilirim- A yani çocuk çok yakışıklı, belki kalbide yakışıklıdır.

Jisung : Söylediğin şeyin salaklığını takmayacağım.

Felix : Artık cevap  mı versen bana diyorum

Jisung  : üff ne mızmızlandın be ! Neyse O zaman sana cevabım şu olacak. Ona yakın davran ve ara sıra "sen bana aşıkmısın hm? " gibi şeyler de.

Felix : Ne âlaka amına koyim?

Jisung : 1.Çok âlaka. 2. KÜFÜR ETME OROSPU ÇOCUĞU

Felix : Senin b-

Ders zilinin çalması ile sözüm yarıda kalmıştı, tüh be oysaki çok güzel ve yaratıcı bir küfür gelmişti aklıma. Neyse başkasına kullanırım artık.

Uflaya uflaya jisung ile sınıfa çıkmış ve yerlerinize oturmuştuk.Çok geçmeden hoca gelmişti zaten.


★★★

Cokmu hizli ilerliyor FIC?
Sanirim diger Bolumlerde baya bos yapmam lazim
Igrenc kuzenlerim geldigi icin yazamiyorum 😭
SALMIYILAE BENI AMK

Cokmu hizli ilerliyor FIC? Sanirim diger Bolumlerde baya bos yapmam lazimIgrenc kuzenlerim geldigi icin yazamiyorum 😭SALMIYILAE BENI AMK

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oy ve Yorum?
Gorusuezzz
😽😽😽😽

itiraf sayfasi  || hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin