★ evet O gun bugun...
★ SON BOŞ KONUŞMAYA YAPIYORUM ŞUAN
~~~
----------
- 5 yil sonra -
Felix |
Gözümü açtığımda her zamanki gibi yanımda bana sarılarak uyuyan Hyunjin ile karşılaşmıştım. Evet okulu bitirdikten sonra Hyunjin'in evinde onla kalmaya başlamıştım.
Yatakta yatmış uyuyan bedene gülümseyip Saçlarına minik öpücükler bırakmaya başladığımda Hyunjin sırıtmaya başlamıştı, acaba rüyasında ne görüyor ?
Hyunjin'i uyandırmayacak bir şekilde yavaşça yataktan kalktım , ardından dolaptan kıyafetler çıkardım.
Üstümü giyindikten sonra hâla sırıtan Hyunjin'e baktım. Kimi görüyor lan rüyasında ?
Hyunjin : Eunwoo...
Eunwoo mu ? PİÇ ! RÜYASINDA ESKİ SEVGİLİSİNİ Mİ GÖRÜYOR O
Yatakta yatan Hyunjin'in yanına oturdum ve kulağımı ona yaklaştırıp dediği şeyleri dinlemeye başladım.
" Eunwoo seni çok özlemiştim "
" Biliyordum bana bir şans daha vereceğini "
" Söz bir daha seni bırakmayacağım... "Daha fazla dayanamayıp ayağa kalkacaktımki Hyunjin bileğimden tutup tek hamlede beni yatağa yatırmıştı. Ne bu böyle yeni evli şakaları filan? Kusucam.
Hyunjin : günaydın~ Bir yere mi gidiyordun ?
Felix : evet, bırakta gideyim.
Hyunjin : günaydın yokmu?
Felix : git EUNWOO versin sana günaydını
Cümlemi bitirdikten sonra göz devirip çırpınmaya başlamıştım, ama Hyunjin bileklerimi daha fazla sıkmaya başlamıştı.
Hyunjin : şaka yapmıştım ya...
Felix : ben gülmedim ?
Hyunjin dudak büzüp üstümden kalkmış ve yatağın bir köşesine oturmuştu. Onu o hâlde görünce dudağına küçük bir öpücük kondurup ayağa kalktım.
Felix : Neyse hadi giyin, bizi bekliyorlar
Hyunjin : hmhm.
Hyunjin onaylar mırıltılar çıkarınca bende oturup telefonla ilgilenmeye başlamıştım.
İnstagram keşfetimde gezerken Lisede okulumun adına açtığım itiraf sayfasını görmem ile şaşırmıştım çünkü Müdür bana hesabımı kapattırmıştı .
- İnstagram -
staritiraf :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf sayfasi || hyunlix
FanfictionFelix'in sosyal medyada oldukca buyuk kitleye sahip bir itiraf sayfasi vardi, birgun hyunjin bu kimligi belirsiz hesaba buyuk bir sirrini yazar... CIFTLER : -hyunlix -minsung -chanmin -jeongbin bu fic niye tuttu amk.