★ Evet arkadaslar...
★ kariyerimi burda sonlandiriyorum.😔~~~
--------Felix |
Felix : git.
Hyunjin : ha?
Felix : git, lütfen.
Hyunjin : peki... Özür dilerim minik civcivim. seni koruyamadığım ve kalbini kırdığım için,özür dilerim.
Jeongin : ne? Hayır! hyunjin gerçekten gidecek misin?
Hyunjin : Gitmemi istiyorsa gitmem gerekir.
Jeongin : Bu kadar kolay mı pes ediyors-
Felix : Jeongin zorlama.
Hyunjin : duydun cevabı.
Hyunjin Jeongin'in saçlarını karıştırıp odadan çıkmıştı.
Bangchan : Felix ne diyorsun iyice düşün lütfen
Felix : Ya hyung... dün evlendiğim adam daha şimdiden gelmiş burda bana orospu muamelesi yapıyorsa ilerde daha kötü olmaz mı?
Bangchan : Evet orası öyle ama Hyunjin öyle biri değil onu tanıyoruz
Felix : Bende onu tanıdığımı sanmıştım, ama şu yaptığı şeye bakar mısın ya ?
Minho : Felix şuan burda tek haklı kişi sensin ama biliyorsunki Hyunjin sevdiği bir kişiye zarar gelince hep böyle davranıyor. Daha sonra zaten hep "ben ne yaptım" diye sızlanmaya başlıyor. işte daha demin söylediği şeylerde bu yüzdendi.
Changbin : Evet. Hatta şuan Hyunjin'in yaptığı şeyden dolayı tüm içki şişelerine tek attığına eminim.
Changbin'in dediği şey ile sırıtmıştım. Çünkü daha önceden böyle bir şey yaşanmıştı...
HAYIR HAYIR GEÇMİŞE DÖNÜP PİŞMANLIK DUYMAYACAĞIM HAYIR.
Jisung : eee lix? hâla gitmesinden yana mısın?
Felix : evet
Seungmin : Siktir lan ordan.
Birden konuşmaya atılan Seungmin ile tüm ilgi odakları ona çekilmişti.
Seungmin : Felix şuan yaptığın tek şey kendini kandırmak. Ben senin Hyunjin ile ne kadar yakın olduğunuzu çok iyi biliyorum ve bana kalırsa sen şuanda hâla onu seviyorsun.
Felix : Hemen bir anda unutamamki yani..
Seungmin : Bak yine aynısını yaptın, yine kendini kandırdın. bir anda unutamam değil, sen onu hic unutmak istemiyorsun.
Felix : Ne âlaka saçmalamayı kes.
Jeongin : Saçmalamıyorki, dediklerinin hepsi doğruydu.
Felix : Jeongin sendemi.., Burda haklı olan ben olmama rağmen hepiniz onun tarafını mı tutuyorsunuz cidden?!
Jisung : Hayır senin tarafını tutuyoruz ama ikinizin ayrılmasınıda istemiyoruz
Jeongin : cidden daha 2 saat önce arabadayken hyunjin sana sımsıkı sarılmış çillerinin hepsini teker teker öpüyordu
Demekki rüyamda bu yüzden yüzüme hep kelebek konuyordu...
Seungmin : bende videosu var! Baksana Felix
Felix : Bakmak istemiyorum
Yüzümü telefonun gözükmediği tarafa döndürerek konuştuğumda Seungmin sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf sayfasi || hyunlix
FanfictionFelix'in sosyal medyada oldukca buyuk kitleye sahip bir itiraf sayfasi vardi, birgun hyunjin bu kimligi belirsiz hesaba buyuk bir sirrini yazar... CIFTLER : -hyunlix -minsung -chanmin -jeongbin bu fic niye tuttu amk.