★ Hazir misiniz...?
★ Sahsen Ben hazir degilim 🤭
~~~
---------
Hyunjin |
Lunaparktan ayrildiktan sonra Felix ile eve gelmiştik.
Felix bugün bende kalacaktı çünkü minji hanni'yi eve atmış ve herkesi evden kovmuş. Neyse benim işime yaradı en azından bu olay.Uzun koltuğa uzanmış televizyon izliyordum, Felix'te benim yanıma uzanıp kolumun altına sokuldu ve kafasını boynuma gömdü.
Felix : uff canım sıkılıyor~
Hyunjin : Oyun oynayalım mı ?
Felix : olurr ne oyunu oynayacağız
Hyunjin : Yatak oyununa ne dersin?
Felix : o ne be ilk defa duyuyorum. Neyse aç bakalım oynayalım
Hyunjin : offf Felix offf
Bu çocuk saf salakmı yoksa salak ayağına mı yatıyor anlayamıyorum, hayır yani böyle davranmasının başka açıklaması olamaz.
Hyunjin : Güzelim, saf salak ayağına mı yatıyorsun?
Felix : Yo ne âlaka şimdi
Evet, gerçekten de salak , ama benim salağım...
Uzandığım yerden kalktım ve Felix'in üzerine çıktım. kollarımı Felix'in iki yanına sabitleyerek kendimi havada tutuyordum, Felix ise şaşkın ve kızarmış yüzü ile bana bakıyordu. Yapmamalı mıyım acaba ?
Derin bir iç çektikten sonra ayağa kalktım. Sanırım bunu yapmak için daha çok erkendi ? Tam mutfağa gidecekken bileğimi tutan minik el ile o tarafa döndüm.
Felix : Otobüsteki işi yarımmı bırakacaksın ? Çok kötüsün!! ~
Dediği şey ile sırıtmıştım. Eğer o da istiyorsa sorun yok demekki.
Hyunjin : Ben hiç birşeyi yarım bırakmam bebeğim.~
★ Rahatsiz olacaklar okumasin 💋
Felix sırıtırken onu tek hamlede kucağıma alıp odaya götürdüğümde öpüşmemizi bölmeden yavaşça yatağa yatırdım. Felix'in dudağını bırakıp boynuna küçük öpücükler ve ısırıklar bırakmaya başlamıştım, o da boynunu yana yatırıp bana daha fazla alan açmıştı.
Zamanla bu masum küçük öpüceklerim dahada acımasız ve sert bir hâl almıştı ve bu Felix'in inlemesini duymamı sağlamıştı.
Bir süre sonra Felix'te bende tamamen çıplak kalmıştık. Felix'i belinden tutarak kucağıma oturttum. Felix bir yandan göğüs uçlarımla oynuyor, diğer yandan ise kalçasını penisimin üstünde hızlıca hareket ettiriyordu.
Felix'i hızlıca kucağımdan kaldırıp ters çevirerek yatağa yatırdım, ardından Felix'in saçlarından çekiştirip kafasını kaldırdım, orta ve işaret parmağımı ağzına soktum, Felix parmaklarımı yeterince emdikten sonra onları ağzından çıkardım ve Felix'in deliğine konumlandırdım. İki parmağımıda hızlıca Felix'in deliğine soktuğumda altımdaki beden çıldırmış bir şekilde inledi. İçerdeki makas hareketlerimi bitirdikten sonra parmaklarımı delikten çıkardım, ellerim ile felix'in belini sıkıca tuttum.
Hyunjin : Hazır mısın bebeğim?
Felix : hmhm...
Penisimi hızlıca Felix'in deliğine soktum ve içerde gelgit yapmaya başladım.
Felix : sevgilimh... Harikasın ahh
Penisimi Felix'in deliğinden çıkarmadan oturur konuma geldim. Sıra Felix'teydi.
Felix kucağımda hızlıca zıplarken ikimizde deli gibi inliyorduk.
Hyunjin : mmhmh... Felix, geliyoru- ahh...
İkimizde boşalmıştık. Felix kafasını geriye doğru attı ve nefes nefese bir şekilde bana bakarak konuştu.
Felix : seni seviyorum hyunjin mhmm...
Hyunjin : bende seni seviyorumhm.~
Dudağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra onu kucağımdan indirdim ve ayağa kalkıp konuştum.
Hyunjin : Gel duş alalım hayatım
Bana gülümseyip kafasını olumlu anlamda kafa salladıktan sonra ayağa kalktı ve beni takip etmeye başladı.
★★★
Suan utanctan kendimi kemiriyorum amk.
LUTFEN BEN YAZMAMISIM GIBI DAVRANIN
BIR DAHA YAZMAM BOYLE SEYLER ZATEN
YAZARSAM SEREFSIZIM
Oy ve Yorum ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf sayfasi || hyunlix
FanficFelix'in sosyal medyada oldukca buyuk kitleye sahip bir itiraf sayfasi vardi, birgun hyunjin bu kimligi belirsiz hesaba buyuk bir sirrini yazar... CIFTLER : -hyunlix -minsung -chanmin -jeongbin bu fic niye tuttu amk.