2- OZEL BOLUMLER!! ★

1K 111 687
                                    

Iy ya sinavlar yaklasiyor😭😭
neyss gidipyum ben.

~~~
-------

͟͟͞͞

2- Yuk Kamyonı

2- Yuk Kamyonı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Felix  |

Alarmımın çalması ile uyandım, nefret ediyorum şu alarmlardan..  Ama iş yüzünden maalesef buna katlanmalıyım.

Gözlerimi açtığımda odaya göz gezdirdim, Hyunjin ortalıkta yoktu?  Hemen yataktan fırlayıp üstümü giyindikten sonra bağırarak evi dolaşmaya başladım, fakat Hiç bir yerde Hyunjin'i bulamamıştım.

Tek bir yer kalmıştı, orasıda oyun odasıydı.
Hemen kapıyı açıp içeri girdim, evet Hyunjin buradaydı. Bana dün gece oyun oynayacağını söylemişti ama ben bir kaç tur atıp uyumaya gelir diye düşünmüştüm, meğersem aptal uyuya kalmış...

Felix : Hey ! Hyunjin uyan artık~

ses yok.

Felix : Bebeğim uyanır mısın?

yine ses yok.

Felix : Hyunjin ! hadi ama uyan artık geç kalıyoruz !

hâla ufak bir ses bile yok.

artık daha fazla dayanamayıp nazikliğimi bir kenara attım. Onun uykusu yüzünden işe geç kalamazdım!

Kitaplıktan bir tane kitap alıp sertçe Hyunjin'in kafasına geçirmiş ardından da bağırmıştım.

Felix : LAN SIKINE KOYDUĞUM UYANSANA

Hyunjin ani bir şekilde kalkıp başını okşayarak sızlanmaya başlamıştı.

Hyunjin : ahh! Bu çok acıttı. Napıyorsun ya ?

Felix : DAHA BETERİNİ YAPMADIĞIMA ŞÜKRET SEN

Hyunjin : Bunun cezasını alacaksın Felix~

Felix : HYUNJİN KES SESİNİ VE SİKTİRGİT ÇABUK ÜSTÜNÜ GİYİN

Hyunjin : Niye bu kadar gerginsin ya? Ayrıca bu saatte niye uyandırdın beni

Felix : Niye olabilir sence? İŞ VAR İŞ

Hyunjin : İş mi? AAAA DOĞRU

Hyunjin tam koşarak üstünü değiştirmeye gidecekken geri döndü.

Felix : Niye geri döndü-

Sözümü henüz bitirmemişken dudağıma öpücük kondurdu ve sırıtarak odadan çıktı.

itiraf sayfasi  || hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin