★ merabaaaa
★ gorysuruzeeez 💞💗🎀
~~~
------------
Felix : Size bunu kimin yaptığını söyleyebilir misin ? Veya Nasıl bir görünümü olduğunu.
Hanni gözünü kısıp düşünmeye başlamıştı. Bir süre sonra konışmasına başlamıştı.
Hanni : Hayır tam hatırlamıyorum ama birine çok benziyordu...
Hanni biraz duraksadıktan sonra tekrar konuşmuştu.
Hanni : şey yanlış hatırlamıyorsam yeonjun'a benziyordu
Felix : ne? Emin misin. Yanlış hatırlıyorsundur dimi
Hanni : bilmiyorum, ama benziyordu.
Felix : uff, yapmaz o ya.. Yapmaz dimi? D-dimi Hyunjin?
Hyunjin boş bir yüz ifadesi ile bana bakıyor, cevap vermiyordu...
Ortam iyice sessizleşmişti ve bu sessizliği Hyunjin ayağa kalkıp bozmuştu.
Hyunjin : Artık gitsek iyi olur, saat baya geç oldu.
Hanni : doğru , baya geç oldu. Ee görüşürüz o zaman!!
Hyunjin & Felix : Görüşürüz...
Hyunjin elimi tutup beni kaldırdıktan sonra hastaneden çıkıp arabanın olduğu yöne doğru ilerledik. Hyunjin yine bana kapıyı açıp arabaya binmemi beklemişti. Arabaya bindiğimde dudağıma öpücük kondurup kapıyı kapadı, ardından kendiside sürücü koltuğuna geçtiğinde arabayı çalıştırdı.
Boş ve karanlık sokakta araba dümdüz ilerliyordu. Ben ise kafamı cama yaslayıp gökten düşen yağmur damlalarını izliyordum.
Hyunjin arabayı sürerken sıklıkla bana bakıp duruyordu. En sonunda güçlü bir iç çekip tek eliyle radyoya uzanırken konuştu.
Hyunjin : Biraz şarkı dinleyelim değil mi?
Hyunjin gülümseyerek konuşmuştu, ama zar zor gülümsediği belli oluyordu. Gerçekten beni mutlu etmek için elinden geleni yapmaya çalışıyor...
Gülümseyerek kafamı salladığımda şarkıyı açıp araba sürmeye devam etmişti.
Felix : bu ne amk
Hyunjin : ne? İsmail YK sevmez misin
Felix : o kim öyle birimi var
Hyunjin : BAS GAZA AŞKIM BAS GAZAA KİM TUTAR SENİ BAS GAZAAA
Hyunjin'in bağırarak şarkıya eşlik etmesi benim kahkaha atmama neden olmuştu. Hyunjin'de benim güldüğümü görünce gülmeye başlamıştı.
Hyunjin : umarım o gülüşü sonsuza dek duyabilirim...
Felix : bir şey mi dedin?
Hyunjin : oh hayır kendi kendime konuşuyordum.
Kafamla onayladıktan sonra birden bire duran araba ile Hyunjin'e bakmıştım, Hyunjin ise ehliyet kemerini çıkardı ve arabadan inip benim yanıma geldi.
Hyunjin : Eve geldikk~
Hyunjin kapıyı açıp beni kucağına aldı, yüzüme birkaç tane öpücük bıraktıktan sonra sırıttı ve arabanın kapısını kapayıp eve doğru ilerledi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf sayfasi || hyunlix
Fiksi PenggemarFelix'in sosyal medyada oldukca buyuk kitleye sahip bir itiraf sayfasi vardi, birgun hyunjin bu kimligi belirsiz hesaba buyuk bir sirrini yazar... CIFTLER : -hyunlix -minsung -chanmin -jeongbin bu fic niye tuttu amk.