27- morg

2.9K 304 1K
                                    

ECRIN GOTUN GUVENDE DEGIL HABERIN OLSUN

★ neyse gidiyorm Ben.

~~~

-----------

" M-minji... ? "

" Han-hanni....? "

" M-MİNJİ ! , HANNİ ! "

Yerde yatan iki kanlı bedeni görmem ile yere çökmüştüm. Gözlerimden akan yaşları umursamadan bağırıyordum.

Hyunjin arabadan inip koşarak yanıma gelmişti.

Hyunjin : Bebeğim? Birşeymi oldu neden yere ç-

Hyunjin yerdeki bedenleri görmüş olacakki derince yutkunup cümlesini devam ettirememişti.

Hyunjin yanıma çömelip saçlarımla oynamaya başladı, sanırım beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama bu hiç bir işe yaramamıştı.

Felix : H-hyunjin... onlar ö-öldümü?

Kısık ve titrek çıkan bir ses tonu ile konuşmuştum. Hyunjin konuşmamı bitirince saçımı okşamayı bırakıp yerde yatan bedenlere yöneldi.

Hyunjin : Felix, özür dilerim ama maalesef...

Hyunjin cümlesini devam ettirmiyordu.

Felix : m-maalesef ne?

Derin bir iç çekip yutkundu. ardından konuşmasına başladı.

Hyunjin : Hanni'nin hâla kurtulma imkânı var ama Minji...

Felix : A-AMA MİNJİ NE? ÖL-ÖLMEDİ O DEĞİL M-Mİ ?

Bağırdıkça göz yaşlarım çoğalmaya başlamıştı.

Hyunjin : özür dilerim Felix. Ama kardeşin için çok geç...

Felix : n-ne

Hayır inanmıyorum. Bunların hepsi sadece bir rüya, hatta birazdan uyanacağım dimi? dimi...

Artık sesimi çıkaramıyordum. Hyunjin ambulansı aramıştı, ben ise oturduğum yerde boş boş Minji'ye bakarak sessizce ağlıyordum. Tabiki bu esnada Hyunjin elinden geldiğince bana teselli vermeye çalışıyordu.

Bir süre sonra ambulans gelmiş ve Hanni ile Minji'yi alıp gitmişlerdi. Bizde Hyunjin'in arabasıyla onları takip etmiştik.

Hastaneye geldiğimizde hızlıca arabadan inip doktorlarun sedye ile götürdüğü bedenlerin peşinden koşmaya başlamıştım. Bu geç saatlerde sadece benim bağırma sesim yankılanıyordu etrafta.

" MİNJİ, H-HANNİ ! "

" L-LÜTFEN BENİ BU D-DURUMDA BIRAKMAYIN... "

Hyunjin koşarak yanıma gelmiş ve beni belimden tutup geri çekmişti.

Hyunjin : morg alanına giremezsin Felix...

Felix : am-

Hyunjin : Hayır Felix.

Hyunjin kolumdan tutup beni boş koltuklardan birine oturttu, ve ardından o da yanıma gelip oturdu.

Hanni'yi yoğun bakımda, Minji ise morgtaydı. cenaze gününe kadar orada kalacaktı, yani yarına kadar...

Hyunjin : Felix... Su ister misin ?

Çökmüş yüz ifadem ile kafamı aşağı yukarı salladım. Hyunjin yanağıma minik bir öpücük kondurduktan sonra su şişesinin kapağını açıp şişeyi elime tutuşturdu. Sudan birkaç yudum aldıktan sonra şişeyi Hyunjin'e uzattım ve kuvvetli bir nefes verdim.

Hanni'nin olduğu odadan çıkıp yanımıza gelen doktor ile ikimizde yerimizden hızlıca kalkıp endişeyle doktorun konuşmasını bekledik.

Doktorişte : Phạm Ngọc Hân'ın tanıdığı sizlersiniz değil mi?

Hyunjin & Felix : evet biziz.

Hyunjin : Nasıl ? Yaşıyor değil mi?

Doktorişte : evet, sonunda gözlerini açtı.

Felix : P-peki yanına gidebilir miyiz?

Doktorişte : Tabiiki! Ama lütfen fazla durmayın.

Felix : pekâla teşekkürler.

Hyunjin elimi tutup bana üzgün gözlerle gülümsemişti, ardımdan odaya doğru yürümeye başlamıştık.

Kapıyı açtığımızda yatakta bize yorgun gözlerle bakanim Hanni ile karşılaşmıştık. Hanni bizi görür görmez konuşmaya çalışmıştı

Hanni : m-minji... O iyi mi..?

Hyunjin : o iyi durımda hanni. Endişelenme.

Hanni acı dolu gözlerle gülümsemişti. keşke gerçektende iyi durumda olsaydı...

Felix : Hanni birşey sorabilir miyim

Hanni onaylar bir şekilde kafasını salladığında söze girmiştim.

Felix : Size bunu kimin yaptığını söyleyebilir misin ? Veya Nasıl bir görünümü olduğunu.














★★★

Bugun baska bolum yok🤗
Ben niue uzucu bolum yszamiyoum
Cok konusmak istemiyorym gidiyirum Ben
Gorysuozzz 💗🎀

Bugun baska bolum yok🤗Ben niue uzucu bolum yszamiyoumCok konusmak istemiyorym gidiyirum BenGorysuozzz 💗🎀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy ve Yorum?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy ve Yorum?

itiraf sayfasi  || hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin