3.bölüm

73 18 15
                                    

Alp: Alya benim acilen gitmem gerek duruşmadasın diye aramak istemedim lütfen kusura bakma göreve gideceğimiz bilgisini daha yeni aldım ve bir an önce gitmem gerek kendine iyi bak görüşürüz. Alya

Alya:Ne demek alp vatan içinse bu aciliyet memnuniyet duyarım oraya git ama geri de dön olur mu? Allaha emanet ol Alp:)

Alp'e üzüldüğümü belli etmek istememiştim ama ne olursa olsun ona birşey olmasını istemiyorum. Bu bekleyişe alışıktım ama hayatımdaki iki adam da böyle olunca dayanabilir miyim orası meçhul tabi.

İçim içimi yiyordu ya ona birşey olursa onu daha yeni tanımışken o benden giderse bir daha tutunabilirmiydim. Biliyorum çok erken ama hani derler ya ilk görüşte diye benim ki de o meseleydi işte

Alp ile buluşamayacağımız için eve gitmeden Eylül ile buluşmak için onu arayıp her zaman ki buluşma yerimize çağırdım dertleşmeye ihtiyacım vardı gerçekten Ecrine de haber vermesini dedikten sonra şelalenin yanına gittim.

Yarım saat sonra eylül ve ecrin geldi.

Kuzum iyi misin biz sadece buraya çok kötü haldeysek geliriz ne oldu anlat hemen ~Eylül

Aynen eylül haklı diyen ecrine başımı salladım.

"Kızlar hani size bahsetmiştim ya alp, alp yüzbaşı biz onunla buluştuk."

"Eeee noldu iyi gitti mi?" diyen eylüle hemen cevap verdim.

"Evet hatta numaralarımızı birbirimize verdik bugün buluşacaktık davamdan sonra ama gelemeyeceğini yazdı acil göreve gitmesi gerekiyormuş."

"Asker olmak böyle işte kızım."

Ecrin böyle diyince eylülle bilikte kıkırdamaya başladık gülerken konuşmaya çalıştım.

"Ecrin sen askerlik yaptın herhalde nerden biliyorsun asker olmayı."

Aynen yoksa bizden habersiz mi gittin bizi de çağırsaydın diyen eylülün son söylediklerine daha fazla gülmeye başladım.

"Aman size de birşey diyoruz hemen kakara kikiri bu ne be."

Bir anda ağlamaya başlayınca kızların ikisi birden bana döndü.

"Noldu kız delirdin mi birden ağlamaya başladın."

"Ya eylül ya ona Alp'e birşey olursa daha yeni tanıştık ama ben ona gerçekten çok ısındım."

"Kızım sen bu çocuğa baya baya tutulmuşsun hemde ilk görüşte."

"Birde diyodun ki ben hemen birini sevemem de olmaz da tanımam lazım da falan da filan bak büyük konuştun alp'in rüzgarına takıldın."

"Eylül haklı valla alyacım."

"Biliyorum" dedim. Büyük konuştum off ne yapacağım ben şimdi?

"Bana sorma tatlım biliyorsun ben birine takılınca onda kalıyorum."

"Aynen he buda lisede bir çocuğa takmıştı salak çocuk da yakışıklı olsa iyi biri olsa tamam ama o da yok işte. "

"Ay susun be siz çok biliyorsunuz ben o zaman gerçekten sevdim. Alimi "

"Kusucam galiba" sus be zevzek alya.

"kızım az beklemedin sınıfın kapısında birde bizi de dikiyordun kapının önüne."

"O günler gözümün önüne geliyor da kabus gibi aman allah korudu seni ekber'den."

"Neyse konu nerden nereye geldi beni bırak da ne yapıcaksın."

"Beklicem görevden geldikten sonra konuşuruz kesin."

Kızlarla konuşmak gerçekten iyi gelmişti bir ara lise yıllarına bile dönmüştük. Eve gittiğimde annemle babam konuşuyorlardı babamın son izin günüydü yarın geri dönüyordu karabayır'a

Al SancakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin