6 gün sonra...
Günler çabucak geçmişti bu gün isteme olacaktı heyecandan ne yapacağımı şaşırıyorum.
"Eylül bir bakar mısın nasıl olmuş."
Eylül yanıma geldi. "Kızım peri gibi olmuşsun hiç abartısız söylüyorum."
"Gerçekten mi?"
"Evet dedik ya,Bu arada ben nasıl olmuşum."
"Her zaman ki gibi."
"Ne yani olmamış mı."
"Her zaman ki gibi dedim balım yani şahane gözüküyorsun."
"Ya yerim seni."
"Kızlar siz de hazırsanız çıkalım."
"Tamam annecim çıkalım."
"Benim güzel kızım hayal ettiğimden bile daha güzel olmuşsun."annemin gözleri dolmuştu.
"Ama annecim yapma böyle bak ağlatacaksın beni de."
"Aman kızım sen bana bakma hadi çıkalım kızlar."
"Ayşe sultan haklı evde ki işler de yapıldığına göre bir tek misafirleri beklemek kalıyor."~İrem
Her şeyi ayarlamıştık bir hafta içerisinde mekan,nişanlık,organizasyon derken herşey hallolmuştu.
Araba da giderken aslında yeni bir hayata da bir adım attığımın düşüncesi kapladı tüm bedenimi ben hayallere dalmışken düşüncelerimi annemin sesi böldü.
"Alya,alya."
"E-efendim annecim."
"Kızım bakıyorum da dalmışsın."
"Evet biraz dalmışım işte."
"Hadi geldik inelim."
Eve girdiğimiz de evin içerisinin süslendiğini gördüm organizasyon şirketi gerçekten de işini çok iyi yapmıştı.
Çok mutluydum birazdan Alp'ler de gelirdi telefonuma gelen mesaja baktığım da Alp'ten geldiğini gördüm.
Sevdiğim 💗
-Hazır mısın?
Evet sen?
-Biz de hazırız birazdan orada oluruz.
Ay heyecandan bayılacağım.
-Heyecan iyidir avukat hanım seni seviyorum bir kaç dakikaya görüşürüz.
Ben de seni yüzbaşım.
...
Anneme de haber verdikten sonra beklemeye başladık.
Babam bana hayranlıkla bakıyordu.
"Bizim kızımız ne ara böyle büyüdü hanım."
"Zaman su gibi aktı gitti gerçekten de bey."
"Desene bizim meleğimiz yuvadan uçup gidiyor."
"Anne baba siz böyle yaparsaniz ben yapamam ama nolur ağlatacaksınız beni."
"Alya haklı gerçekten de Arslan ailesi toparlanın."~Eylül
Yine eylülün laflarına hepimiz gülmeye başladık.
Ev şuan da kalabalıktı bayağı birkaç dakika içerisinde çoğu kişi gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Al Sancak
RomansSen varsın biz varız,vatan sana minnettar, Hak cemalini göstermiş, cennet gelmiş ki dar Mahşerde gülümser kanlı gömlek giyinler, Utanır dolaşır ,şehit öldü diyenler