19.Bölüm

21 3 1
                                    

"Restorandan çıktıktan sonra Alp  beni bir yere götürdü. Gittiğimiz yer o kadar güzeldi ki büyüleyici bir görüntüsü vardı. Kocaman bir ağacın altını süslemişler Gizem ile beraber."

"Yaaa ne kadar romantik."

'Dimi dimi' dedim gülümserken.

"Eeee sonra ne oldu öpüştünüz  mü yoksa öpüştük de?"

"Kızım bir  sakin ol anlatıyorum."

"Tamam tamam hadi devam et."

"İşte ağacın altına oturduk örtü felan vardı bir de piknik sepeti birşeyler hazırlamış,sonra sohbet etmeye başladık."

"Ay alya abla sadede gel sadede."

"Ay tamam işte öpüştük oldu mu?"

Meral çığlık atacaktı ki son anda ağzını kapattım.'Cidden mi yaaa'

"Evet meral kızım o kadar sevineceğini bilseydik eğer-" dedim ve duraksadım ben ne diyorum ya kızım kendine gel alya sen iyice uçtun he kendi kendime de konuştuğuma göre Meral'e döndüm.

"Alya abla o kadar uzun boylu değil."

"Ne o kadar da değil meral? dedim anlamamazlıktan gelerek çünkü utançtan yerim dibine girecektim birazdan.

"İşte o dediğin kısım"bakışlarını bana çevirmiş birşey dememi bekliyordu.

"Meral canım benim sen uyu hadi uykusuzluk iyi gelmemiş sana." Konuyu kapatmak için yer arıyordum ve bunu da uyuyarak atlatacaktım.

"Alya abla bir saniye nasıldı,yani ne hissetin?Meral cevap vermemi beklerken nasıl diyeceğimi bilemiyordum 'Iıı... yani çok değişikti. Bir kere çok güzeldi onun kollarının arasından hiç ayrılmak istemedim kokusunu içime çekip huzur buldum,ama o yanağındaki oluşan çukur varya işte tam oraya gömülmek istedim.' Kendimi nasıl ifade ettim bilmiyorum ama düşündüklerimi söylediğim kesindi."

"Ohoooo alya abla sen baya bayaa abayı yakmışsın,bana da öğret bunları."Meral kıkırdamaya  başladı.

"Sessiz ol kızım şimdi kalkacaklar,e siz ne yaptınız?"

"Hiiç yani eve geldik herkes bir kenara çekildi sonra da onlar yattı ben de senin gelmeni bekledim."

Ben yarın hastaneye Alp ile beraber gideceğim.

"Alya abla ben de gelsem yani hem çarşıya çıkarız gezeriz biraz beni kırmazsın değil mi?"

"Olur tabi ki hem vakit geçiririz."

"Aynen öyle iyi geceler Alya abla."

"İyi geceler Meral."

"Sağ tarafıma döndüm gözlerimi  yumduğum  anda Alp'in dudakları geliyordu aklıma hatırladıklarım yüzümde tebessüm oluşturdu. Sessizce kendi kendime fısıldadım 'Seni seviyorum yüzbaşı',ardından gözlerimi kapatıp uykuya teslim ettim bedenimi."

...

Alp bize gelmişti beraber kahvaltı ettikten sonra hastaneye gidecektik oturma odasında oturmuş Meral'in hazırlanmasını bekliyorduk. Yanımda oturan Alp'in kokusunu içime çektim biraz yaklaşıp kulağına fısıldadım.

"Parfümünün içerisinde ne var yani zambak gibi kokuyor ama yasemin gibi de?"

"Zambak kokuyor."

"Çok güzel ııı... yani çok hoş."

"Eveeet! ben hazırım çıkabiliriz."

Meral'in sesi ile hepimiz bakışlarımızı ona çevirmiştik, Meral üzerine krem rengi bir gömlek içine beyaz bir sıfır kol crop giyinmişti altına ise yüksek bel kemerli krem rengi bol bir  pantolan giyinmişti bu hali onu tatlı göstermişti yukarıdan sıkı  bağladı at kuyruğu saçı gözlerini çekik gösteriyordu mavi gözlerini daha güzel kılıyordu bu hali.

Al SancakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin