5.bölüm

70 13 10
                                    

Olmasın bence de ?

Hastane koridorundaki sandalyelere oturdum. Koridorda zafer gözüktü sahi o nereye gitmişti?

Ellerindekilerden anlaşıldığı üzere kahve almıştı hepimize sıra sıra herkese dağıttı.

"Sağol zafer kafamı toplamam lazımdı."

"Ne demek alya."

Tefonum çalıyordu...

Arayan:Meliha Teyze

"Efendim meliha teyzecim."

"Kızım kaçıncı kattasınız? Biz şimdi geldik de bulamadık sizi."

"Siz neredesiniz, kaçıncı kat."

"Ikinci kat kızım."

"Bekleyin meliha teyze ben geliyorum hemen."

"Tamam kızım."

Asansörle ikinci kata indim az ileride meliha teyze ile hatice teyze vardı.

Meliha teyze diye seslendim.

Heh kızım geldin mi dedi Bana doğru yaklaşırken. Gözleri ağlamaktan kızarmıştı artık meliha teyzeden bir farkım yoktu benimde.

"Evet meliha teyze gelin sizi yukarıya çıkarıyım."

"Kızım alp nasıl durumu iyi mi?"

"Bunları yukarıya çıkınca konuşalım siz bir nefes alın ondan sonra bunları konuşuruz." Asansöre binip beşinci kata geri çıktık.

Hızlıca asansörden inip yolu gösterdim "şurası ama şuan yoğun bakımda."

"Yoğun bakımda mı neden?"

"Göğsüne yediği kurşun çok tehlikeli bir noktadaymış o yüzden doktorlar yoğun bakıma aldı bu geceyi de atlatırsa korkmanıza gerek yokmuş."

"allahın izni ile atlatır benim aslan yiğenim."

"Inşallah hatice teyzecim inşallah bizde rahat bir nefes alırız."

"Alıcaz kuzum sabret."

Meliha teyze çocukların hepsini tanıdığı için sarılma faslından sonra beklemeye başladık yine.

2 saat sonra...

Ali yanımıza geldi.

"Meliha teyze biz sizi alp yüzbaşımın evine bırakalım artık geç oldu."

"Aynen meliha teyze yol yorgunusunuz siz biz buradayız ali sizi bıraksın."

"Çocuklar haklı meliha burada durunca da elimizden birşey gelmiyor gel biz gidelim."

"Abla nasıl bırakayım yavrumu buralarda."

"Meliha teyze alp burada yalnız değil ben varım ,çocuklar var hem iyi bir uyku çekin siz yarın alp gözlerini açtığında sizi iyi görmek isteyecektir."

"Alya kızım haklı meliha ,hadi oğlum sana zahmet bizi sen bırakıver."

"Tamam hatice teyze biz kalkalım o zaman çocuklar da burada alya ile."

Hatice teyzeler yanımızdan gittiklerinde saat 11.30'tu .

Alp'ten hala bir ses yoktu. Onu beklerken gözlerim kendiliğinden kapanmaya başladı artık göz kapaklarıma karşı direnemediğim için bende gözlerimi kapattım.

...

Mesut'un sesine uyandım.

"Alya kalk komutanım uyandı."

Al SancakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin