20.bölüm

22 3 1
                                    

Meral balkona girdiğinde elimdeki fotoğrafa sırıtarak bakıyordum."Alya abla bunlar ne?"dedi yanımdaki bebek tulumlarına göstererek.

Ş...şey bunlar mı?

Evet şu bebek tulumları,kim almış bunları?

Meral'e söylerken çekiniyordum bunları bunları Alp almış.

NE OHA Alya abla eniştemde pek hızlı.

Meral'in koluna hafifçe vurdum kızım Şşşt sessiz olsana içerdekiler uyuyor. Hem hızlı felan ayıp hiç yakışıyor mu böyle şeyler ağzına Aaa yani Meral. Utandıkça daha fazla saçmalamaya başlamıştım. Yani biz hayal kurmuştuk konuşmuştuk o da böyle bir sürpriz yapmış ben de anısı olsun diye fotoğrafını çektim.

Ya sizin aşkınız nasıl birşey böyle çok tatlısınız ben şimdi senin yani sizin çocuğunuz olunca teyze olucam değil mi?

Meralcim bu sadece bir hediye biz daha evlenmeyi bile beceremedik,ona yani çocuğa çok var.Ama haklısın bizim çocuğumuz olunca sen teyze olacaksın.

Zaten Seda ablamın çocuğu da bana teyze diyecek sizin yüzünüzden erken yaşlanacağım.

Neden erken yaşlanasın?

Çünkü sizin çocuklarınız bir şey olunca benim yanıma
gelecek işte meral teyze lütfen sevgilimle buluşacağım beni idare et felan diyecek ben ne diyim şuncacık çocuklara olmaz yardım edemem mi diyeceğim. Hem ben onun ne yaptığını düşüneceğim hem de sizin azarınızı işiteceğim.

Canım şuncacık çocuklarda sevgili yapmaz herhalde ama olursa da bana rahatca söylerse eğer kızmam ama gizlerse kızarım çünkü birşey olsa haberim olmayacak. Tabi böyle işlerin de bir yaşı var hem ne o şimdi herkes sevgili peşinde 7-8 yaşındaki çocuklar sevgilim var diyor bunlar çok çirkin cümleler.

Haklısın valla şimdiki nesil bizi sulu götürüp susuz getirir.Neyse bugün çok yoruldum uyusak mı acaba?

Olur canım sen de benim yüzümden çok yoruluyorsun zaten hadi geçelim içeriye.

Yastığa kafamı koyduğumda göz kapakların kendiliğinden kapanmaya başlamıştı iyi geceler meral. Meral den ses gelmemişti ne ara uyudun be kızım. Ben de kendimi uykunun sıcak kollarına bıraktım.

Üç Hafta sonra...

Sevdiğim💗 arıyor...

Efendim Sevgilim.

Sevgilim ne yapıyorsun nasıl gidiyor fizyo terapi?Seni çok özledim burnumda tütüyorsun.

Ben de seni özledim aşkım boşver beni,sen ne yapıyorsun ne zaman döneceksin?2 Hafta oldu.

Bende güzelim bende ama buradaki işimiz henüz bitmedi.

Anladım dedim keyifsiz bir sesle Alp'e de hissettirmiş olmalıydım üzüldüğümü.

Sevgilim kendini üzme boş yere az kaldı kavuşmamıza.

Ben deniyorum ama hala tam yürüyemiyorum alp sen yokken daha da zor senden destek almam lazım başaramıyorum olmuyor.

Bak güzelim beni iyi dinle sen çok güçlü bir kadınsın yürümek için bana ihtiyacın yok sen yapmak istediğin herşeyin üzerinden gelirisin. Ben gelene kadar yürümen lazım ki koşarak sarıla bil bana.

Deniyorum inan senden çok istiyorum sana ayakta sarılabilmek.

O zaman pes etmek yok anlaşıldı mı güzelim şimdi kapatmam lazım son birkez planın üzerinden geçmemiz gerek.

Al SancakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin