Babam da işe gittikten sonra çocuklarla dışarıya çıkma fikri aldık,Alp'e de haber verdim.
Alp bizi almak için eve geliyordu aynanın önünde makyajını yapan Meral'e döndüm.
"Meral sence siyah elbisemi mi giyineyim yoksa lila rengi olanı mı?"
"Bence lila daha iyi duruyor hem canlı bir rengi var."
"Haklısın,o zaman giyinmeme yardımcı olur musun?"
"Olurum tabi alya abla"Meral elindeki ruju makyaj masasının önüne bırakıp yanıma geldi.
Aynadan baktım kendime çok güzel duruyordu üzerimde ki elbise kulağıma gold halka küpelerimi de taktı meral, işimiz bitmişti meralden saçımı da yapması için yardım istemiştim.
Saçımı yukarıdan güzel bir topuz yapmıştı meral yanlardan da perçemlerimi salık bırakmıştık.
Hoşuma gitmişti aynadaki görüntüm bugün kolumdaki alçıdan kurtulacaktım ilk hastaneye gidecektik sonra da gezmeye.
"Kızlar hazır mısınız?"
"Hazırız Mete abi gel!Alya ablayı indirelim aşağıya."
"Alp'te gelmiş yukarıya çıkıyordu. Mete sen sandalyeyi al ben alya'yı indiririm."
Tamam hadi Meral sende geç aşağıya. Meral Mete'nin de dediği gibi aşağıya indi. Benim rahat etmem için arkaya geçmiştik Meral ile,Mete de Alp'in yanına geçmişti.
"İlk başta hastaneye gidiyoruz o zaman"dedi Alp.
"Evet canım artık şu alçıdan kurtulmak istiyorum."
Gidelim o zaman dedi alp 15 dakika sonra hastane kapısının önündeydik. Alp ile Mete'nin yardımı ile sandalyeye oturdum.
Sonun da kolumda ki kırık iyileşmişti ve alçıyı çıkarmışlardı. "Kaburgamdaki çatlakta 1 haftaya kadar tamamen iyileşirmiş." doktor bey öyle söyledi sonra da fizik tedaviye başlayacaktım.
"Alya sonunda kurtuldun alçıdan şimdi nereye gidiyoruz?"
"Benim için fark etmez gittiğim her yer güzel gelir siz varken yanımda."
"Tamam o zaman gideceğimiz yeri ben çok iyi biliyorum."
"Sensin kaptan canım,nereye gidersen gideriz biz değil mi çocuklar?"
"Aynen öyle" dedi Meral.
"Artık gidince göreceğiz. dedi Mete de.
Arabada ki sessizlik beni germişti "Alp şarkı açar mısın çok sıkıldım."
Alp radyoyu açtı bir kaç saniye cızırtılar çıksa da ardından şarkı başladı.
Ağasar'ın balini da
Gel salini salini
Ağasar'ın balini da
Gel salini salini
Adam cebinde daşır
Senun gibi gelini...
"Alya tam zamanında nasıl tutturdun anlamadım. Efkarlanalım istiyorsun herhalde.""Evet Mete biraz efkarlan ve sus lütfen." Ben de şarkıya eşlik ettim.
Oy asiye asiye
Tütün goydum kesiye
Oy asiye asiye
Tütün goydum kesiyeŞarkı da bittikten sonra çok geçmeden gideceğimiz yere varmıştık. Şelaleden nereye geldiğimizi anlamıştım. Alp ile ilk evleneceğimizin konusunu bu kafede konuşmuştuk ne ara geçmişti zaman neler yaşanmıştı o zaman süresinde ne zorluklar atlatmıştık ve şimdi yeniden beraber buradaydık.
"Ne kadar güzelmiş burası çok güzel."
Oyledir dedim Alp'e teşekkür eden bir bakış attım ardından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Al Sancak
רומנטיקהSen varsın biz varız,vatan sana minnettar, Hak cemalini göstermiş, cennet gelmiş ki dar Mahşerde gülümser kanlı gömlek giyinler, Utanır dolaşır ,şehit öldü diyenler