7.bölüm

57 14 10
                                    

Seher'in intiharından sonra dava düşmüştü seher'in intihar ettiğini görmek beni psikolojik olarak çok etkilemişti.

Bir ay sonra buradan uzaklaşmanın iyi geleceğini düşünerek annemle beraber Mardin'e yerleştik.

Şuan Alp ile ilişkimiz iyi gidiyordu hala sevgili olmamıştık belki de birbirimizi tanımak,keşfetmek istiyorduk.

Annem seslenince onun yanına geçtim.

"Efendim annecim."

"Kızım biz meliha hanımlarla da konuştuk artık şu işin adını koyalım diyoruz yarın bir gün ne olacağı belli değil sizin de mutluluğunuzu bir an önce görmek istiyoruz yavrum."

"Melihaha hanım da alp ile konuşacak ona göre bize haber verecekler. Kızım senin de rızan varsa bu iş olur ben seni görüyorum sen bu yüzbaşıyla konuştuğundan beri yüzün hep gülüyor bence bu çocuk sana çok iyi geldi."

"Anne ben Alp'i seviyorum sana açık olacağım tabi ki bende bu işin adını koymak isterim ama alp ne der onu bilemem tabi o da isterse benim gönlüm Alp'te."

"Tamam kızım ben seni anladım inşallah yarın öbür gün isteme olur."

Annem ile konuştuktan sonra alp ile konuşmak için onu aradım.

"Alo alp nasılsın?"

"İyiyim alya da bir sıkıntı felan yok değil mi?"

"Yok bir sıkıntı ben sadece seninle bir konu hakkında konuşmak istiyorum bu yüzden aradım, sen de müsaitsen tabi."

"Ben şuan müsaitim."

"Tamam o zaman bir yerde buluşabilir miyiz?"

"O zaman sen yarım saate hazır ol ben seni almaya geliyorum."

"Bekliyorum görüşürüz."

"Görüşürüz."

Telefonu kapatıp hazırlanmak için dolabıma yöneldim.

Üzerime beyaz siyah çizgili bir crop altına da beyaz bir pantolon giyindim. Saçlarımı da at kuyruğu yaptım hafif bir makyajdan sonra işim bitmişti.

 Saçlarımı da at kuyruğu yaptım hafif bir makyajdan sonra işim bitmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kıyafeti böyle hayal edebilirsiniz.)

Oturup alp'in aramasını beklemeye başladım. Kısa bir süre sonra alp arayınca kapının önünde beni bekleyen alp'in arabasına bindim.

"Merhaba yüzbaşım."

"Merhaba avukat hanım."

"Eee şimdi nereye gidiyoruz."

"Sen nereye götürürsen oraya, ben hiç düşünmedim yüzbaşım."

"O zaman kemerini sıkı bağla asker seni çok güzel bir yere götüreceğim."

"Bekliyorum."

Konuşmamızın ardından arkamı yaslanıp yola döndüm. Biraz sonra canım sıkılmaya başlayınca radyoyu açtım ki şansıma sevdiğim şarkılardan biri geldi.

Al SancakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin