10.bölüm

38 10 8
                                    

1 ay sonra...

Bu gün irem Mardin'e taşınacaktı. 2 hafta önce tuttuğu evini beraber temizlemiştik yavaş yavaş eşyası da gelmişti bu gün de istanbuldan kalan eşyalarını getirecekti.

Bebeğim💖 arıyor...

Efendim irem.

-Biz şuan da geliyoruz sen benim eve geçebilir misin koltuk gelecekmiş bu gün ben haber verdim arkadaşım evde olacak diye.

-Tamam canım ben geçerim şimdi.

-Sağol alya bana ne kadar iyilik yaptığını bilemezsin. Şu 1 ay içerisinde ciddi anlamda çok yoruldum.

-Yorgunluğunun güzel yanları da olacak inşallah. Bu arada unutmadan söyleyeyim yarın için dükkana gidebilirmişiz.

-Süper bir haber bu evi hallettim neredeyse sonra da büro olursa mükemmel olur.

-Aynen ben de çok heyecanlıyım büro için.

-Sadece sen mi ben düşünmekten uyuyamıyorum bile.

-O zaman iyi uyu çünkü bu saatten sonra çok yorulacağız avukat.

-Aynen öyle ortak.

-Görüşürüz bebeğim Öptüm.

-Bende boncuğum görüşürüz.

Telefonu kapattıktan sonra irem'in evine gittim koltuğun gelmesini bekliyordum.

Yaklaşık yarım saat sonra koltuk gelmişti. Koltuğu bıraktıktan sonra nakliyeciler gitti ben de Evdeki diğer eşyaları kutudan çıkarmaya başladım.

Bebeğim💖 kişisinden yeni bir mesaj...

Bebeğim💖: ben 5 dakikaya evdeyim koltuk geldi mi?

Alya:Geldi geldi.

Bebeğim💖:Tamam canım ben gelince diğerlerini hallederiz o zaman işin var mı senin başka?

Alya:yok yok ben zaten kutuları açmaya başladım yavaştan.

Bebeğim💖:Tamam o zaman gelince görüşürüz.

Alya:görüşürüz.

...

İrem de geldikten sonra tüm kutuları açmıştık. İstanbuldan sadece kıyafetlerini getirmişti bir de önemli eşyalarını evin her tarafını temizlediğimiz için bir tek yerleştirme işi kalmıştı.

"Kızlarla görüştün mü hiç?"

"Görüştüm ikisi de çok üzgün ayrıldık ikimiz buradayız ikisi orada gerçekten nasıl olacak bilemiyorum."

"Benim de içim hiç rahat değil bu yönden liseden beri yediğimiz içtiğimiz bir şimdi bu çok zor geliyor."

"Daha fazla üzülmeyelim bizi gören de birşey oldu sanar."

"Orası öyle"dedim.Buruk bir gülümseme ile.

"Eee koltukları beğendin mi?"

"Bayıldım."

"Ben de çok hoşuma gitti."

"Yarın çarşıya çıkalım mı evde hiç birşey yok tam takır kuru bakır."

"Olur."

"Tamam sen bu akşam bizde kalırsın o zaman."

"Kanka size çok yük oldum zaten."

"Kızım biz kardeşiz ne yükü bir daha duymayacağım."

"Benim içim rahat etsin hem sen burada kal bu gece olmaz mı yarın da buradan direk geçeriz çarşıya."

Al SancakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin