11.bölüm

33 8 0
                                    

Annemi ve irem'i kara toprağa vereli tam 2 yıl olmuştu her zaman yanın da alp vardı beni hiç yalnız bırakmadı ona her geçen gün daha çok aşk ile baktım. Annemsiz çok zordu ilk başlar da evden dışarıya adımımı atmıyordum.

İrem ile tuttuğumuz büroyu işletmek istemedigim için orayı tutmaktan vazgeçtim . İrem'in evinde ki önemli eşyalarıni Selma teyze almıştı diğerlerini de yoksullara vermişti.

Bu acı kayıp herkes için çok zordu en zoru da benim içindi.

Babam ile beraber yaşıyorduk, alp ile nişanıydık ilişkimizi daha ileri bir noktaya taşımamıştık bu olaydan sonra ama her zaman benim yanımda duran merhametli adamı tanımıştım ona sonsuz güvenebileceğimi anlamıştım.

Alp'in yanına karargaha gitmiştim.

"Canım seninle birşey konuşmak istiyorum."

"Efendim sevgilim."

"Alya biliyorum çok zor günler geçirdik beraber ama bizim de bir ilişkimiz var ve ben sensiz her saniye nefes alamıyormuşum gibi hissediyorum yani demem o ki evlenelim."

"A-alp-"

"Biliyorum zor ama nolur beni, kendini ve ilişkimizi düşün."

"Ben seni anlıyorum evet istiyorum."

"Ne yani kabul mu ettin?"

"Ettim ya beni kızdırma her an vazgeçebilirim. dedim gülerek"

"Tamam o zaman ben şu yüzüğü de taktim edeyim hemen."

Alp cebinden bir yüzük çıkardı. "Hanım efendi elinizi uzatır mısınız?"

"Tabii."

Ellerimi alp'in beline doladım "Seni çok seviyorum ömrümün sonuna kadar da seveceğim."

"Ben de güzelim ben de."

"O zaman yemek yemeye gidelim mi sen acıktın mı?"

"Valla kurt gibi acıktım yüzbaşım."

"Sen hep böyle güzel bak tamam mi?"

Alp'in sözleri beni utandırmıştı. "Utandırma beni yüzbaşı kasıtlı yapıyorsun bak."

"Peki."

"Şaka şaka sen bir de kendini gülerken görsen nasıl hissettiriyor anlatamam."

"Nasıl hissettiriyormuş."

"Böyle kalbimin için de oluşan sevgi tomurcukları var sen güldüğün zaman onlar açıyor."

"Demek öyle."

"Aynen peki sen ne hissediyorsun?"

"Ben mi, Anladım ki aşk; her iki tarafı da mağdur eden, Yürekte izinsiz gösteri yapan,mutluluk karşıtı eylem... demiş.Can Yücel İşte ben de sen güldüğün zaman o eylemin olmasına izin veriyorum güzelim şimdi anladın mı ne kadar değerlisin."

"Demek Can Yücel'i örnek aldım yüzbaşım."

"Sen iste can yücel iste Özdemir Asaf olurum ben."

"Ya yerim seni sürekli beni kendine aşık nasıl ediyorsun aklım almıyor."

"Çekici bir tarafım olduğu söylendi kızlar tarafından."

"Kim tarafından kim tarafından?"

" Iıı şey Kızlar tarafından."

"Tamam aşkım sen o kızlara söyle ben de çok çekiciyimdir ona göre ayaklarını denk alsınlar kimse benim nişanlıma çekici diyemez dip not bu da."

Al SancakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin