4.bölüm

88 17 22
                                    

Medya da Alya Arslan var :)

...

Arkadaşlar belki okumazsınız
ama ben kitaba emek veriyorum nolur bunu görmezden gelmeyelim. Çünkü gerçekten uğraşıyorum bir kişi dahi beğense hemen arkadaşıma yazıyorum felan nolur beni kırmayın sizleri seviyorum bol bol yorum yapmayı da unutmayın lütfen:)

Not:Önceki bölümleri kısa yazmam gerekiyordu çünkü ben yazdıkça aklıma olaylar geliyor bunlar başlangıçtı ilerisi için daha uzun bölümler atacağım.

***

Sabah erkenden kalkıp kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Bir yandan patatesi dilimliyordum diğer yandan da fırındaki böreğe bakmaya çalışıyordum. 1 saat sonra herşey hazırdı bir tek bizim uykucuları kaldırması kalıyor.

Alp'ten...

Bir kaç gündür ne telefona bakabildik ne de birinden haber alabildik. Şuan da bir kayalığa yaslandım oturuyordum. Telefonu açtığım gibi mesajlar gelmeye başladı.

Alya:Yüzbaşı bu görev daha ne kadar sürecek ne zaman geleceksin?

Alya:Seni çok merak ediyorum nolur mesajlarımı gördüğüm zaman beni ara sesini duyup iyi olduğunu öğrenmezsem içim rahat etmeyecek.

Alya:Yüzbaşı dikkat et!

Alya'nın mesajlarını gördükten sonra yüzümde bir gülümseme oluştu hoşuma gitti beni düşünmesi,merak etmesi bu mesajları 2 gün önce yazmış hemen beni ara yazıyordu.

Ben de daha fazla meraklandırmamak için alya'nın telefonunu aradım.Daha 2 saniye telefon çalmıştı ki karşıdan Alya'nın heyecanlı sesini duydum.

Alo alp nasılsın? iyi misin ?çok üşüdün mü ?yoruldun mu ?ve ne zaman döneceksin.?

Güzelim yavaş yavaş,bu soruların hepsini cevaplamam için anlamam lazım o yüzden teker teker söyler misin.

"Özür dilerim ben bir anda telefonun senden geldiğini görünce heyecanlandım galiba."

"Niye ben seni heyecanlandırıyor muyum?"

"Merak ettim dicektim bir anda öyle çıktı ağzımdan neyse sen iyi misin Yüzbaşı?"

"Anladım yani heyecanlanmadın."

'Bunu mu duymak istiyorsun Yüzbaşı?"

"Evet duymak istiyorum ."

'Tamam o zaman seni mi kıracağım birazcık heyecanlandım."

"Biraz mı avukat ?"

"Ama sen de biraz dedim ya."

Alya'yı utandırmak hoşuma gitmişti o yüzden biraz daha sürdürdüm bunu.

"Yani sen diyorsun ki seni bir daha görsem heyecandan bayılabilirim doğru mu anlamışım."

"Hayır yanlış anlamışsın niye bayılacakmışım ben yüzbaşı."

"Eee heyecandan."

"Ben seni merak ettiğim için açtım telefonu sen ne yapıyorsun kaç günden beri aklımdan çıkmadın sana birşey olmasın yüzbaşı dikkat et "

Rüzgar yanıma geldi ;

"Komutanım bir grup terörist buraya doğru geliyor yerlerimizi alalım mı?"

"Herkes hazır olsun"diye yanıtladım.

Alya: Alp ne oluyor birşey mi oldu

Alya:ben seni daha sonra arayacağım şimdi kapatmam gerek görüşürüz.

Al SancakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin