Αν σας έλεγαν να επιλέξετε ανάμεσα σε έναν σγουρομάλλη με πράσινα μάτια και έναν τζίντζερ με φακίδες σε όλο του το πρόσωπο ποιον θα διαλέγατε;
Αυτό ήταν το μόνο δίλημμα της Λήδας εκείνο το καλοκαιρινό Σάββατο. Ok... Ίσως και το εάν αντέχει να πιει ακόμα ένα σφηνάκι τεκίλα δεδομένου ότι είχε ήδη πιει τέσσερα, συν ένα ποτήρι βότκα πορτοκάλι δηλαδή.
But does he know you call me when he sleeps?
But does he know the pictures that you keep?
But does he know the reasons that you cry?
Or tell me, does he know where your heart lies?
Στην πραγματικότητα, οι δύο κολλητοί στο απέναντι τραπέζι ήταν παραπάνω πιωμένοι από την άγνωστη - για την ώρα τουλάχιστον - καστανομάλλα, η οποία απαντούσε χωρίς αναστολές και χωρίς ίχνος ντροπής στο φλερτ τους. Ναι. Καλά καταλάβατε. Και των δύο.
"Για που το έβαλες;" ο Λάμπρος που είχε δει τι συμβαίνει την έπιασε από τον καρπό θέλοντας να το παίξει προστάτης.
Ειδικότης του άλλωστε.
Κοίταξε την σταθερή του λαβή φευγαλέα και αυτό και μόνο έφτανε για να χαλαρώσει την δύναμη και τελικά να απομακρύνει το χέρι του από το δικό της μια και καλή.
"Να μην σε νοιάζει."
"Είσαι με τα καλά σου, κοπέλα μου;!" αναφώνησε έξαλλος.
Από ώρα έβλεπε τις ματιές που αντάλλασσε μαζί τους και δεν είχε σκοπό να πει κάτι μέχρι που την είδε να κουνιέται.
Τώρα το πρόσωπό του ήταν κόκκινο και τα νεύρα του έφταναν ταβάνι παρόλο που η Λήδα πλέον ήταν η πρώην του και υποτίθεται μια απλή φίλη όπως της είχε υπενθυμίσει άπειρες φορές κατά καιρούς.
"Δεν ξέρω, εσύ τι λες; Πώς με βλέπεις;" ειρωνεύτηκε.
Εξάλλου κι αυτός φλέρταρε με τουρίστριες και εκείνη δεν του ζητούσε τον λόγο. Ούτε του είπε κάτι που χθες είχε το θράσος να παρατήσει όλη την παρέα για να φύγει με μια ξανθιά Αγγλίδα για το ξενοδοχείο της. Και γύρισε στη 12:30 το μεσημέρι πίσω στο Airbnb.
"Γάμησέ τα μεθυσμένη και έτοιμη να κάνεις ηλιθιότητα σε βλέπω." απάντησε με νεύρα.
YOU ARE READING
Παράλληλες γραμμές
RomanceΕκείνος είναι απόμακρος και κλειστός. Από μικρός έχει μάθει να έχει την ζωή του σε κουτάκια και να ζει με κανόνες. Εκείνη, από την άλλη μεριά, από τότε που θυμάται τον εαυτό της ζει την κάθε στιγμή στο έπακρο με στόχο να επικεντρώνεται στα θετικά. ...