Ήταν 10 ημέρες πριν τα Χριστούγεννα όταν γεννήθηκε η Υβόννη. Την ιστορία την είχαμε ακούσει χιλιάδες φορές μιας που η κ.Ελένη, η μαμά της, τύχαινε να κάνει κολλητή παρέα με την δική μου λόγω αμέτρητων παιδικών πάρτι που βρισκόντουσαν μαζί με υπόλοιπους γονείς. Η Υβόννη δεν γεννήθηκε σε μαιευτήριο, αλλά σε αεροπλάνο. Μάλιστα. Υπάρχει και σχετικό άρθρο σε εφημερίδα εποχής, οι δικοί της έχουν κρατήσει το απόκομμα σε φάκελο με σχετικά έγγραφα της κόρης τους.
Και, κάπως έτσι, σήμερα γιόρταζε τα 18α γενέθλιά της στο Εναλλάξ. Ένα ροκ μαγαζί, κυρίως με κρασιά και ρακόμελα, το οποίο βρισκόταν σε ένα στενάκι κοντά στην παραλία και μάζευε τον περισσότερο φοιτητόκοσμο απ' όλα τα άλλα μαγαζιά τέτοιου τύπου στην πόλη.
Οι τοίχοι του ήταν σκούροι κόκκινοι και στολιζόντουσαν από πίνακες με διάσημους ροκάδες του εξωτερικού ενώ στο βάθος, κοντά στις τουαλέτες, υπήρχε και μια ξύλινη βιβλιοθήκη γεμάτη βιβλία και διακοσμητικά. Τα τραπέζια, εξίσου, ξύλινα καθώς αντί για καρέκλες υπήρχαν παγκάκια ή χαμηλά σκαμπό.
Είχαμε παραγγείλει 3 μεγάλες πιατέλες με μεζεδάκια εκτός φυσικά από ημίγλυκο και οινόμελο.
Η Υβόννη, ως η κοινωνικότερη της παρέας χωρίς καμία αμφιβολία - μετά τον Μανώλη, είχε καλέσει αρκετούς από το έτος της, τους κλασικούς από το δικό μας που έκανε παρέα και φυσικά τον Νέστορα, τον Αλέξανδρο και τον Φώτη. Οπότε ήμασταν μεγάλη παρέα.
"Σ' αρέσει αυτός;!" ρώτησα την Δήμητρα έκπληκτη.
Η οποία σήμερα ήταν παραπάνω από κούκλα. Δεν έφτανε που το πρόσωπό της έλαμπε ως συνήθως, σήμερα σαν να είχε κάνει κάτι άλλο, έμοιαζε ακόμη πιο λαμπερή. Το καρέ της μαλλί έπεφτε ολόισιο και η εντυπωσιακή σκιά στα μάτια της λαμπύριζε με τον πιο γλυκό τρόπο.
"Ναι καλέ, γιατί κάνεις έτσι;!" γέλασε λίγο.
Ίσως επειδή παραλίγο να κάνω τρίο μαζί του πριν.. ελάχιστους μήνες;!
Ο Αλέξανδρος έριξε μια πρόχειρη ματιά προς το μέρος μας και χαμογέλασε πριν γυρίζει την προσοχή του στον Μανώλη που κάτι του έλεγε.
"Όχι, τίποτα.. Απλώς εντυπωσιάζομαι που σου τραβάει κάποιος άλλος την προσοχή πέρα απ' τον Κώστα." αναφώνησα και εν μέρει δεν ήταν τελείως ψέμα αυτό.
Μπορεί να έχουν σχέση από απόσταση, αλλά είναι τρελή και παλαβή για τον Κώστα. Και τον Ryan Gosling να της φέρεις ματιά δεν θα του ρίξει και τώρα ξεφουρνίζει πως είναι εξωτικά όμορφος ο Αλέξανδρος;!
YOU ARE READING
Παράλληλες γραμμές
RomanceΕκείνος είναι απόμακρος και κλειστός. Από μικρός έχει μάθει να έχει την ζωή του σε κουτάκια και να ζει με κανόνες. Εκείνη, από την άλλη μεριά, από τότε που θυμάται τον εαυτό της ζει την κάθε στιγμή στο έπακρο με στόχο να επικεντρώνεται στα θετικά. ...